[İzmir MT] 19/10/2007 Terasta Tabu Toplantisi

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
izmir-istanbul arasında canlı oynayalım bu oyunu laptoplar hazırlansın bir gün belirleyelim HODRİ MEYDAN ( fena bir savaş olur gibime geliyor mt istanbul-mt izmire karşı ) iyi olan kazansın belden aşağıya vurmak yok :queen::cat: :p
İlla oynayacaksınız yani........
o zaman İzmir tabu Milli takımını kuralım.....Sen teknik traktör ol.......:queen:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
64
Ayyy ben almiimm alana manii dee olmiimm.. Tabu mabu beni bozarr.. Ben geçen sefer ki tabu olayını biliyorumm bitmez bi oyun oluyoo kendisi.. :pr: Eee bilende bilmeyen dee oynuyoo kardişimm.. :p :queen: Zaten Kuralları da bazılarıı kafalarına göre koyuyorlarr.. (Anlayan anlarr :queen: ) Cıkk şimdidenn sıkıcı geldii banaa.. :farao: Ben en iyisi gelmiimm.. :queen: :queen:
Cengizz Abeyy başka bi oyun felan yok muydu oynicekk yaww.. Mesela Monopoly, Amiral Battı, Katil Kim? , Jenga Extreme v.b.. gibinn.. :p :p

Böcekcimm zip'e geçmişler olsunn.. Boşver sen Chatcut'a sölee O bi kere de Aykut'u değil de seni alsın gelsin artçı olaraktann.. :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Böcük kız zip e geçmiş olsun..Nazar değdirdik..... Neyse artçı olacağın biri olmassa haberimiz olsun.... Uçmak istiyorsan tabi..:p

tavla turnuvası yapalım...Hemide ödüllü..... Ne dersiniz?....

Konuyu Toplam 7 üye okuyor. (7 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
alp_tunay+, ayhism, karmacoma, xxxxx, extreme1925, izmirlee35, chopperrider

5x mutlaka bekliyorum bu toplantıya ha.... Bu sefer yakaladım....:p
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
çengis abi leptop getirtecekmiş, sende bizi tabu kadastro memuru ilan ettin, şööle bi oyun oynayalım, gogıl öört'ü açalım bi yer göstrelim karşı takım oranın ada ve parsel numarasını bilsin. :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ta biiki..Arada faydalı oyunlar oynayalım...... Ufkumuz açılsın..... :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
rus ruletine ne dersiniz beğenmeyen bir daha oynamaz :mrgreen:toplantının adı tabu toplantısı herkez tabu oynamak zorunda değil isteyen nargile oynayabilir isteyen çay oynayabilir yine isteyen tavla oynasın harmandalı olabilir zeybek olabilir oynattırdınız bana sonunda hele bir gelmeyin ben sizinle motosikletle kovalamaca oynamazsam

APV41, karmacoma, bur-k@, lodos, xxxxx, extreme1925 bak bunlarda şahit gelecekler ve görecekler resmi kayıtlara izleyici olarak geçtiler artık
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çatlak dayunla mı kovalayacan.....:queen::queen:
 
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
41
alp fazla takılma cerngiz abime o herzaman zamanında gidiyo heryere kazasız belasız nargile keyifli geçsin abicim herkeze selamlar
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Ayyy ben almiimm alana manii dee olmiimm.. Tabu mabu beni bozarr.. Ben geçen sefer ki tabu olayını biliyorumm bitmez bi oyun oluyoo kendisi.. :pr: Eee bilende bilmeyen dee oynuyoo kardişimm.. :p :queen: Zaten Kuralları da bazılarıı kafalarına göre koyuyorlarr.. (Anlayan anlarr :queen: )

Kanka hayırdır birşeyler mi demek istedin sen ben anlayamadım. Kulaklarım ağır duyuyor diyeceğim ama ekrandan okuyorum sanırım gözlerim çok iyi görmüyor artık.:cat::queen::queen::queen::queen:
Chatkut oynarsa ben oynamam orda oyun kısa devre yapıyor. zzzzt sprite durumu yani:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
kankanın attığı taş dolaylı olarak senin kafanı yarar gibi geldi bana wallace :p
ben 2 dakkada 6 kelime anlatarak zaten tarihe altın harflerle ismimi yazdırdım bu hafta siz oynayın rekorumu geçen olursa bi dahakine bende oynarım:bounce:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kankanın attığı taş dolaylı olarak senin kafanı yarar gibi geldi bana wallace :p
ben 2 dakkada 6 kelime anlatarak zaten tarihe altın harflerle ismimi yazdırdım bu hafta siz oynayın rekorumu geçen olursa bi dahakine bende oynarım:bounce:

hadi canım 2 dakikaymış hangi zaman biriminde. mars dakikası mı bunlar. Cengüzzz rus ruletine ben varım abicim. iki kırık daha lazım ama:queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Rus ruletinde bende varım :bounce:

Ben bir kere basmam ama tetiğe kendimdeyken,iki kere basarım,yani size avans da vereyim :bounce:

Valla rüyamda savaş çıkmıştı (ama garip bi savaş) bende snipercıydım :silent: Ondan oldu sanırım böyle :)..
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Valla patates kızartmasının o tür yan etkileri olduğunu sanmıyorum:)Sanırım gündemden etkilendi bünye de..
Gerçi bu kuzey ırakla ilgili bi operasyon değildi,yunanlılarlaydı.Garip bi savaştı,tabi sonunda biz yeniyorduk...

Silahlar mermi değil,çivi atıyordu :silent: Sniper da saçma atıyordu...

Sanırım saçma bir rüya olduğu için sniper da saçma mermi kullanıyordu :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
alp fazla takılma cerngiz abime o herzaman zamanında gidiyo heryere kazasız belasız nargile keyifli geçsin abicim herkeze selamlar

Önemli olan zamanında gitmek diil... Önce gitmek...:p:p Hele ki çatlak dayunla...:queen::queen:

chengis abi benim KA'yı al, alper abiyi başka türlü yakalayamassın bari kırk yılda bir işe yarasın :cherry:
heryere girer çıkar şeytan çerkeni gibi :queen:


Ka ile zor... Hatta imkansız... Evettt başka seçenekleri olan?....:queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Önemli olan zamanında gitmek diil... Önce gitmek...:p:p Hele ki çatlak dayunla...:queen::queen:




Ka ile zor... Hatta imkansız... Evettt başka seçenekleri olan?....:queen::queen:

kardeşim senin patlak er-5 i ben mobiletle bile yakalarım. Dert etme sen:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
evet o mobilete ne para harcadım ben. harbi seylan çayıyla besledim. porselen demlikte demlenmiş taze çay 10 beygir güç arttırdı mobilette:queen:

Eee 3.7 beygirdi... 10 beygir daha koy.... Nerde geri kalanı?.....:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst