- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
İlla oynayacaksınız yani........izmir-istanbul arasında canlı oynayalım bu oyunu laptoplar hazırlansın bir gün belirleyelim HODRİ MEYDAN ( fena bir savaş olur gibime geliyor mt istanbul-mt izmire karşı ) iyi olan kazansın belden aşağıya vurmak yok :queen::cat:![]()
o zaman İzmir tabu Milli takımını kuralım.....Sen teknik traktör ol.......:queen: