[İzmir MT] 16 Eylül Pazar " Tekerinin Götürdüğü Yere Git" Gezisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
extremebindokuzyüzyirmibeş geçmiş olsun, arapkadri (mustafa) abicim yatırmışsın motoru ya üzüldüm, sende bişi yok gördüğüm kadarıyla bu yüzden v-stoma geçmiş olsun diyeyim.

ne mübarek tekerleriniz varmış, sizin yolunuzu beklerken tekerin peşinden nerelere gittler diyodum, yuvarlak keratalar iyi rehberlik etmiş size,
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Sabahkilerle birlikte çaya toplam 40-45 ytl para verdik Çaya gidiyor bütün paralar...
demiş tuncer kardeşim
bende söyle bir teklif yapayım en çok çay içen ve cruiser motor kullanan bir arkadaş motoruna çay makinesi monte ettirsin 50 metrede kablo aldıkmı genelde gittiğimiz yerlerde elektrik oluyor takarız bir fişe çayları şekeride ortak alırız en çok parayı en çok çay içen verir ( nasıl ortaklıksa ) bu masrafta ortadan kalkar daha ileride o arkadaşın motoruna tencere tava takımıda koyarız çorbayada para vermeyiz
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
42
ARKADAŞLAR GEZİLERİNİZE BAKIYOR VE KISKANÇLIĞIMI DİLE GETİRİYORUM. BUGÜN DERS BAŞI YAPTIK ASIL İŞLER ŞİMDİ BAŞLIYOR AMA HAFTA SONLARI FAALİYETLERNİZE KATILMAK İSTİYORUM BENİ DE ALIN :salut::rendeer:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
herseyın tamsa neden olmasın kardesım sen lıseye gıdıyosun sanırsam okullar basladı dedııne gore???
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Soru: 5 MT izmirli deniz kenarında kahvaltı ediyorlarmış. Garson masaya toplam 21 çay getirmiş. Wallace forrap ın içtiğinden bir fazla içmiş. Duyulmaz ise wallace dan iki eksik Arapkadri den bir fazla içtiğine göre Chopperrider kaç çay içmiştir?:queen:


Hehe bi de bana dersiniz çaycı diye. benden çok içtiniz. Akşam balık kalamar yerkende 8 kişi 40 küsür çay içtik. MT izmir hayırdır ne bu çay sevdası:queen:

Murat abi biz sana fazla içiyor demiyoruz artık...biz de fazla içmeye başladık sayende ama APV41 in dediği gibi bi çay makinesi alma vakti geldi




valla ne sofraymış be peygamber sofrası gibi bereketli. 5 kişi için aldığımız kahvaltılıklarla biz tıka basa doyduktan sonra mecit, rots ceyz ve diğer arkadaşlar da kalanları yediler ve yine de bir iki domates zeytin arttı. ekmek kalmamıştı ama ben dedim size 5 ekmek alalım diye Forrap ve sen aldırmadınız neyse.

Gece Duyulmaz ile dönerkende kalan balık ve kalamarlarla 4 aç motorcuyu daha doyurduk büyük sevap kazandık. :queen:

Abi o balıkları ben yicektim ...peki şimdi bu sevap kime yazıldı hahahaaa:queen::queen::queen:


ya benim işim çıktığı için Mustafa hocayla birlikte erken ayrılmak zorunda kaldık. demek bi de akşam balık malık yediniz . ohh afiyet olsun.
bu arada dönüşte acayip rüzgar vardı çok şükür makine büyük de :) fazla zorlamadı zealsun olsa durur rüzgarın dinmesini beklerdim valla. nasıl biniyonuz öyle güççük cc li motorlara yahu :cherry::queen::mrgreen:

Emir,Büyük motora binilecek BİN
o börek yenecek,YE

Emir kalsaydınız keşke yaaa denize girip girip donduk ama güzel oldu.Balık olayına kalmanızı çok isterdik.Balığa fazlasıyla doyardınız çok güzeldi yaaaa...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
o güzel kahvaltılıklar , çay , balık , kalamar , deniz , sohbet ... :pr:

pek kıskandım valla , neyse başka bir buluşmada görüşmek üzere :p
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
çok güzel bir gezi olmuş. resimlerde süper.. bende aranızda olmak isterdim ama bir müddet daha pazarları çalışacağım.. inşallah artık ramazandan sonraki geziye..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
DELİ EMİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN,,



KORNAN nerede lannnnnnnnnnn...??????????
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yaa o malzemeler ne ole yaa mavı tshırtlı abımızın kucuk gobegı kanıtlıo gerçi herseyı:cherry:

hehehe türk süperman i olursa benim gibi olur

arkadaşlarr ben ve izmirlee35 gerçekten yürekten gelmekk istedik amaa ne aksiliktirr ikimizdee pazarr günüü nöbetçiydikk bütünn nöbett birbirimizee her baktığımızda "KAÇIRDIK" demekten geyik muhabbeti oluştu aramızdaaa....:queen::queen:...neysee gezilerin köküne kıran girmedi demi kısmett başkaa gezilere....saygılarrr...

neyse kardeşim siz nöbettesiniz diye bize aşırı bir güven duygusu geldi ve rahat rahat gezdik. hatta çantaları falan sahilde bıraktık birşey olmaz diye. :queen: Bi dahaki sefere inşallah gelirsiniz sizle çok daha keyifli olur:cat:

Sabahkilerle birlikte çaya toplam 40-45 ytl para verdik Çaya gidiyor bütün paralar...
demiş tuncer kardeşim
bende söyle bir teklif yapayım en çok çay içen ve cruiser motor kullanan bir arkadaş motoruna çay makinesi monte ettirsin 50 metrede kablo aldıkmı genelde gittiğimiz yerlerde elektrik oluyor takarız bir fişe çayları şekeride ortak alırız en çok parayı en çok çay içen verir ( nasıl ortaklıksa ) bu masrafta ortadan kalkar daha ileride o arkadaşın motoruna tencere tava takımıda koyarız çorbayada para vermeyiz

valla kim var öyle ya ben çıkartamadım allah alllah neyse bi dahaki sefere çevreme dikkatli bakarım. aslında ben de düşünmedim değil yani egsozdan çay demlesem gözleme falan pişirsem nasıl olur. bir zamanlar bunun çizimini bile yapmıştım dur ahanda buldum böyle bişeydi


hızla giderken sunroof a çarpıp aşağıya düşen sinekler için sunroof altına bi ölü sinek böcek haznesi yaptırdım.

ayrıca eksoza modifiye yaptım performans için değil. Egsozun sıcağı ile çay demleyen bi semaver ve bir adet de gözleme pişiricisi koydum. Semaverden direkt bağlantı yapıp kaska uzattım. Şekerli çay içenler şekerini demlemeden önceden atsınlar. Birde malum olmazsa olmaz küllük.

bu yüzden v-stoma geçmiş olsun diyeyim.

o V-storm un ismi ROZİNANTE:queen::queen: kişilikli bir motor ismiyle seslenmezsen seni üzerinden atıyor, marşı basmıyor falan.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
WALLACE MURATım başta sana teşekkür ederim beni gecenin köründe arayıp
-Abi yarın geziyoz takıl dediğin için :cat:

moralimin sıfırın altına indiği zamanda bu gezi beni kendime getirdi :cat:

gezide bana katlanma cesareti ve yürekliliğini gösteren diğer arkadaşlarımada teşekkür ediyorum :)
duyulmaz fotolara eklediğin konuşmları okurken yarıldım gülmekten :queen::queen:

yazmadan duramıcam hayatımda 2. kez tavlada kazandım helal bana öğreniyom şu zar atma işini :cherry:
ceyda üzülme acemi şansıydı :p

bu arada ikincisi ne zaman gezinin ha ? :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
WALLACE MURATım başta sana teşekkür ederim beni gecenin köründe arayıp
-Abi yarın geziyoz takıl dediğin için :cat:

moralimin sıfırın altına indiği zamanda bu gezi beni kendime getirdi :cat:

yazmadan duramıcam hayatımda 2. kez tavlada kazandım helal bana öğreniyom şu zar atma işini :cherry:
ceyda üzülme acemi şansıydı :p

bu arada ikincisi ne zaman gezinin ha ? :)

Ne demek Mustafa abicim sen bizi muhabbetlerinle keyiflendirdin. gelebilmene çok sevindik.

Bu arada demekki senle tavla oynamamak lazımmış. Bu arada Ceyz biz hala dondurmalarımızı yiyemedik ne iş. Tavla borcundan kaçılmaz.

Abi gezinin ikincisi en kısa zamanda. bu seferde başka bi yere uzamak lazım.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
KARMACOMA mustafam geçmiş olsun dileklerin için teşekkür ederim :)

bu arada ROZİNANATEde teşekkür ediyo :cherry:
senin avatarınada bayılıyo unutma :queen::queen::queen:

muratım 2. gezi için sizi bekliyom o kadar :cat:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Murat delimisin sen abicim yaa işin gücün yok mu senin :) sinek tutucu haa koptum okuyunca:)
Arap Kadri Abi bunu saymayız yine bekleriz...
Borçlar 3 e ayrılır
1.Yiğidi kamçılayan
2.Ödenmeden kaçılan
3.Tavlada yenilince evlat acısı gibi koyan :) (bide yemek alacağın vardı demi senin wallece:) nerde bu böcek ilacı)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Murat delimisin sen abicim yaa işin gücün yok mu senin :) sinek tutucu haa koptum okuyunca:)
Arap Kadri Abi bunu saymayız yine bekleriz...
Borçlar 3 e ayrılır
1.Yiğidi kamçılayan
2.Ödenmeden kaçılan
3.Tavlada yenilince evlat acısı gibi koyan :) (bide yemek alacağın vardı demi senin wallece:) nerde bu böcek ilacı)

hehehe Rots bundan sonra tavlayı benzinine oynayacağım. Malum yemek alacaklarım var, dondurma alacaklarım var, çay var. karnımızı rahat rahat doyururuz biraz da benzin kaandık mı yol da yaparız.

Heyt uleynn var mı 10 litre benzinine tavla oynayacak benle. (duyulmaz sen oynayabilirsin mesela sana 10 litre koymaz)

muratım 2. gezi için sizi bekliyom o kadar :cat:

tamamdır abicim en kısa zamanda tekerleri döndürürüz gene ama bu sefer iştahın yerinde olsun beni mahçup etme bak aman ha. Şu dünyada yemek keyfi yaptığımız kaç kişi var

Murat abi biz sana fazla içiyor demiyoruz artık...biz de fazla içmeye başladık sayende ama APV41 in dediği gibi bi çay makinesi alma vakti geldi

Abi o balıkları ben yicektim ...peki şimdi bu sevap kime yazıldı hahahaaa:queen::queen::queen:

Duyulmazım sevabı sanadır herhalde. Senin gönlünden koptu geldi o balıklar hoş koparken biraz kalamarlar inat etti sanki gitmeyelim biz senin bagajda mutlu mesud duruyorduk dediklerini duydum ben ama sevap senindir kardeşim:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
süpersiniz valla dostlar...burda olsaydım kesinlikle kaçırmazdım biliyorsunuz...neyse geri döndümmmm :)

of 13 gün foruma girmeyince okumaktan gözlerim yoruldu...

duyulmaz hocalarına saygısa kusur etme, çalışan kazanır elması kızarır :queen:

bide şu dondurma ve tavla olayı banada pek bi tanıdık geldi...yaz bitmeden yesek keşke :p
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
birileri beni mi andı ???

wallace sana bi yemek ısmarlamam lazım , hatırladım şimdi :)

rots sen de balkon muydun , cumba mıydın ??? :p + 1 de sana

ayıp ediyonuz , en kısa zamanda ısmarlarım da önce bi ikramiye çıksın bana bi yerlerden . malum murat ı doyurmak oldukça zor:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
birde bu güzelliği ilaçlamaya kalkıyordunuz BUDA SİZE KAPAK OLSUN bak koca gruba yemek ısmarlayacakmış ( ikramiye çıkınca tabii) yine aç kaldık
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
55
Özge'cim, doyur şu milleti de sıra bana gelsin..Dondurmalarını da yesinler düşsünler yakamızdan..Ne bu ya, kırmızı karıncalar gibiler..

Tavlada yenilince kime ne ısmarlıcam diye düşünmekten oyunu oynayamıyorum..:)

Sözümüz söz arkadaşlar...:)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
KARMACOMA mustafam geçmiş olsun dileklerin için teşekkür ederim :)

bu arada ROZİNANATEde teşekkür ediyo :cherry:
senin avatarınada bayılıyo unutma :queen::queen::queen:

abicim bende senin ROZİNANATEye büyük sempati ve sevgi besliyorum da tanımlarken senin motosikletin deseydik yan yan bakardım ama sıfat ROZİNANATE olunca delikanlının el kitabında hiç bi paragrafında abinin kızına yan bakma ile ilgili bi madde bulamadım, o da bizim dünya ahiret ROZİNANATEmiz artık :rendeer::queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst