- Katılım
- 31 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,646
extremebindokuzyüzyirmibeş geçmiş olsun, arapkadri (mustafa) abicim yatırmışsın motoru ya üzüldüm, sende bişi yok gördüğüm kadarıyla bu yüzden v-stoma geçmiş olsun diyeyim.
ne mübarek tekerleriniz varmış, sizin yolunuzu beklerken tekerin peşinden nerelere gittler diyodum, yuvarlak keratalar iyi rehberlik etmiş size,
ne mübarek tekerleriniz varmış, sizin yolunuzu beklerken tekerin peşinden nerelere gittler diyodum, yuvarlak keratalar iyi rehberlik etmiş size,
