Wallace büyük sevap kazanıyorsun valla ramazan ramazan

Ben yapacaktım ama nedense üşendim,
evet evet açık açık üşendim 
Benim bilgisayara kaydettim sadece(slayt gösterisi için bütün gezi ve buluşmaları topluyorum malum).Ellerine sağlık...
açık sözlülüğüne hayranım Tuncer :queen::queen::queen:
Çok güzel bi gezi oldu.2007 deniz sezonu havalar daha da iyi olmaz ise deniz sezonu kapanmıştır benim için.Yaz okuluna da kaldık zaten sanki yaz yeni başlıyor gibi geliyor bana ama gel gör ki yaz bitti.Özlem hocaya ve özellikle aykut hocaya sesleniyorum(kendileri hocalarımızdır).ALLAH BELANIZI VERSİN...
Bakın o kadar test yaptık zamanında 80 le giderken kask takmazsanız ne olur???
bu da 10 ile düşerseniz yüzünüzde nasıl bir değişiklik olur onun görüntüsü...Mustafa abi tekrar geçmiş olsun.

ale:

ale:
Arap kadri(Mustafa abi) kahvaltıya oturacağız ama acaba doyacaz mı yeterecek mi derdindeyiz...Biz var ya çok doyumsuz bi takımız...yemek konusunda özellikle:queen::queen:
2. yarışmacımız Forrapım Tuncerim.
Kimde böyle korna var ha sorarım size.Mesela
Mecit e sordum "Ankaranın delisi kopmuş gelmiş" dedi.hahhaaa :queen::queen::bounce::bounce:
koruma demirinin güzellikleri.Bakın görün.
kahvaltı sofrası ama nedense biz 10 kişilik malzeme aldık
o bir kuş,hayır uçak hayııııııır O SÜPERMAN...Hayıııır o
PAKELMaN
Balo mekanı aslında burası
Serkan abilerin zeytininin yanından geçmez ama mecbur aldık.Tat aldık mı???Hayır.bi kere nizam intizam yok zeytinlerde.Salmışlar kendilerini...Samimiyetsiz zeytinler
Artık nasıl yediysek o kadar yüzmemize rağmen teee 8 e kadar karnımız acıkmadı.Eeee MT nin masası bu.Tok olsan bile yersin
Gezi çok güzeldi bu karelerden sonra ama benim foto makinesinin pili bittiğinden
çekemedim başka fotoğraf.Gelen herkeze teşekkürler çok güzel bi geziydi.
Ha unutmadan saat oldu 3 ve ben halen dün akşam 8'de yediğim balıklarla duruyorum.Vayy beee
extreme 13248926532 niin de gözlerinden öpüyorum.Geçmiş olsun.Yananı görür allaah:queen::queen::queen::queen::queen::queen: