[İzmir MT] 16 Eylül Pazar " Tekerinin Götürdüğü Yere Git" Gezisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Mecit kardeşimin gönderdiği resimleri düzenledim. buyrun sizi bir zathennten daha kurtardım


hpim1890cc3st3.jpg
[


























kardeşime de bak ne de yakışıklı çıkmış. allah nazarlardan saklasın inşallah
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Wallace büyük sevap kazanıyorsun valla ramazan ramazan :) Ben yapacaktım ama nedense üşendim,evet evet açık açık üşendim :p Benim bilgisayara kaydettim sadece(slayt gösterisi için bütün gezi ve buluşmaları topluyorum malum).Ellerine sağlık...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
arkadaşlar ayıp oluyo ama çalışan arkadaşlar bu fotoları görünce verimden düşüyo:mrgreen: performans eksikliği oluyo :cyclopsankanıma dokunuyo:pr:ahhhhh ahhhhh biz böylemi olucaktık neyse güzel eğlenmişsiniz darısı başımıza:wiinkk::rendeer: sizleri özledik en kısa zamanda görüşmek üzere selamlar
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar ayıp oluyo ama çalışan arkadaşlar bu fotoları görünce verimden düşüyo:mrgreen: performans eksikliği oluyo :cyclopsankanıma dokunuyo:pr:ahhhhh ahhhhh biz böylemi olucaktık neyse güzel eğlenmişsiniz darısı başımıza:wiinkk::rendeer: sizleri özledik en kısa zamanda görüşmek üzere selamlar

kardeşim iftar yemeği yapalım diyoruz ne dersiniz gelebilir misiniz?
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Kaçırılan geziler hanesine bi çızık daha atalım.Güzel olmuş :cat:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Wallace büyük sevap kazanıyorsun valla ramazan ramazan :) Ben yapacaktım ama nedense üşendim,evet evet açık açık üşendim :p Benim bilgisayara kaydettim sadece(slayt gösterisi için bütün gezi ve buluşmaları topluyorum malum).Ellerine sağlık...

açık sözlülüğüne hayranım Tuncer :queen::queen::queen:

Çok güzel bi gezi oldu.2007 deniz sezonu havalar daha da iyi olmaz ise deniz sezonu kapanmıştır benim için.Yaz okuluna da kaldık zaten sanki yaz yeni başlıyor gibi geliyor bana ama gel gör ki yaz bitti.Özlem hocaya ve özellikle aykut hocaya sesleniyorum(kendileri hocalarımızdır).ALLAH BELANIZI VERSİN...



Bakın o kadar test yaptık zamanında 80 le giderken kask takmazsanız ne olur???







bu da 10 ile düşerseniz yüzünüzde nasıl bir değişiklik olur onun görüntüsü...Mustafa abi tekrar geçmiş olsun.:pale::pale:



Arap kadri(Mustafa abi) kahvaltıya oturacağız ama acaba doyacaz mı yeterecek mi derdindeyiz...Biz var ya çok doyumsuz bi takımız...yemek konusunda özellikle:queen::queen:



2. yarışmacımız Forrapım Tuncerim.





Kimde böyle korna var ha sorarım size.Mesela Mecit e sordum "Ankaranın delisi kopmuş gelmiş" dedi.hahhaaa :queen::queen::bounce::bounce:







koruma demirinin güzellikleri.Bakın görün.




kahvaltı sofrası ama nedense biz 10 kişilik malzeme aldık



o bir kuş,hayır uçak hayııııııır O SÜPERMAN...Hayıııır o PAKELMaN













Balo mekanı aslında burası




Serkan abilerin zeytininin yanından geçmez ama mecbur aldık.Tat aldık mı???Hayır.bi kere nizam intizam yok zeytinlerde.Salmışlar kendilerini...Samimiyetsiz zeytinler






Artık nasıl yediysek o kadar yüzmemize rağmen teee 8 e kadar karnımız acıkmadı.Eeee MT nin masası bu.Tok olsan bile yersin


Gezi çok güzeldi bu karelerden sonra ama benim foto makinesinin pili bittiğinden
çekemedim başka fotoğraf.Gelen herkeze teşekkürler çok güzel bi geziydi.

Ha unutmadan saat oldu 3 ve ben halen dün akşam 8'de yediğim balıklarla duruyorum.Vayy beee

extreme 13248926532 niin de gözlerinden öpüyorum.Geçmiş olsun.Yananı görür allaah:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Ooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Herkese merhaba,

Allah hepinizin içine sindirsin:rendeer:
Çok güzel bir gezi olmuş gerçekten:wiinkk:

Gelemedik bu sefer ama birdahakinde mutlaka birlikte olacağız.

peki,Kim kazandı yemek yeme yarışını?
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
64
Resimlerden görüldüğü üzree çok güzel ve keyifli geçmişş.. :cat:
Vallaa ne diimm Allahh içinize sindirsinn.. :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Özer;810043' Alıntı:
Herkese merhaba,

Allah hepinizin içine sindirsin:rendeer:
Çok güzel bir gezi olmuş gerçekten:wiinkk:

Gelemedik bu sefer ama birdahakinde mutlaka birlikte olacağız.

peki,Kim kazandı yemek yeme yarışını?

Özer abi benim olduğum yerde başka kim kazanabilir ki. Arkadaşlar ilk 15 dakika iyi gittiler ama geri kalan 30 dakika boyunca birşey yiyemediler ben tek başıma yemeğe devam ettim.

İlginç olan bir gelişmeyi de paylaşayım. Sabah kahvaltıda 5 Kişi toplam 21 duble çay içtik ve ben herkesten 1 fazla içtim. (matematik sorusu gibi oldu dur hemen bundan soru yapayım)

Soru: 5 MT izmirli deniz kenarında kahvaltı ediyorlarmış. Garson masaya toplam 21 çay getirmiş. Wallace forrap ın içtiğinden bir fazla içmiş. Duyulmaz ise wallace dan iki eksik Arapkadri den bir fazla içtiğine göre Chopperrider kaç çay içmiştir?:queen:


Hehe bi de bana dersiniz çaycı diye. benden çok içtiniz. Akşam balık kalamar yerkende 8 kişi 40 küsür çay içtik. MT izmir hayırdır ne bu çay sevdası:queen:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Özer ve I-BEN keşke gelebilseydiniz:cat:
Yemek yarışı tabi ki Wallace ın galibiyetiyle sonuçlandı...Adamda mide yok,tansaş poşeti var,ne koysan alıyor :p

Bir de şunu belirtmeden geçemeyeceğim,akşam ki yemeğin (kalamar,sardalya,salata vs.) tutarı 45 ytl tuttu,buna karşın sırf 20-25 ytl akşam çay parası verdik :p Sabahkilerle birlikte çaya toplam 40-45 ytl para verdik :p Çaya gidiyor bütün paralar...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Resimlerden görüldüğü üzree çok güzel ve keyifli geçmişş.. :cat:
Vallaa ne diimm Allahh içinize sindirsinn.. :rendeer:

kanka cumartesi seni gezi için aramıştım gelir misin diye ama duymadın telefonu. keşke sende gelseydin:cat::rendeer:

Özer ve I-BEN keşke gelebilseydiniz:cat:
Yemek yarışı tabi ki Wallace ın galibiyetiyle sonuçlandı...Adamda mide yok,tansaş poşeti var,ne koysan alıyor :p

Bir de şunu belirtmeden geçemeyeceğim,akşam ki yemeğin (kalamar,sardalya,salata vs.) tutarı 45 ytl tuttu,buna karşın sırf 20-25 ytl akşam çay parası verdik :p Sabahkilerle birlikte çaya toplam 40-45 ytl para verdik :p Çaya gidiyor bütün paralar...

kardeşim sende çok çay içiyorsun napalım. benim kadar çay içtin neredeyse. (1 bardak sabah eksik içtin, bir de akşam 2 küçük az içtin). o kadar çay içersen o kadarda para ödersin
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Yine mi çok şey kaçırdık :pr::mrgreen:

Ama olsun gecenin finalinde yakaladım günün kahramanlarını
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Arap kadri(Mustafa abi) kahvaltıya oturacağız ama acaba doyacaz mı yeterecek mi derdindeyiz...Biz var ya çok doyumsuz bi takımız...yemek konusunda özellikle:queen::queen:

Artık nasıl yediysek o kadar yüzmemize rağmen teee 8 e kadar karnımız acıkmadı.Eeee MT nin masası bu.Tok olsan bile yersin

Ha unutmadan saat oldu 3 ve ben halen dün akşam 8'de yediğim balıklarla duruyorum.Vayy beee

valla ne sofraymış be peygamber sofrası gibi bereketli. 5 kişi için aldığımız kahvaltılıklarla biz tıka basa doyduktan sonra mecit, rots ceyz ve diğer arkadaşlar da kalanları yediler ve yine de bir iki domates zeytin arttı. ekmek kalmamıştı ama ben dedim size 5 ekmek alalım diye Forrap ve sen aldırmadınız neyse.

Gece Duyulmaz ile dönerkende kalan balık ve kalamarlarla 4 aç motorcuyu daha doyurduk büyük sevap kazandık. :queen:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
64
Özer ve I-BEN keşke gelebilseydiniz:cat:

Bir dahakinde inşallahh Tuncercimm.. :wiinkk: :rendeer:

kanka cumartesi seni gezi için aramıştım gelir misin diye ama duymadın telefonu. keşke sende gelseydin:cat::rendeer:

Nabayımm Tam da uyuyacakk zamanı bulmuşumm kankaa.. :pr: :pr: :salut: :salut:
Kısmett deilmişş nabalım bi dahaki sefere inşallahh.. :wiinkk: :rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ya benim işim çıktığı için Mustafa hocayla birlikte erken ayrılmak zorunda kaldık. demek bi de akşam balık malık yediniz . ohh afiyet olsun.
bu arada dönüşte acayip rüzgar vardı çok şükür makine büyük de :) fazla zorlamadı zealsun olsa durur rüzgarın dinmesini beklerdim valla. nasıl biniyonuz öyle güççük cc li motorlara yahu :cherry::queen::mrgreen:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
yaa o malzemeler ne ole yaa mavı tshırtlı abımızın kucuk gobegı kanıtlıo gerçi herseyı:cherry:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
şansa bak saat 12:00 de anca girdik izmire yolda bikaçtane grup gördük muhakkak onlardan biride sizdiniz 4 defa kaybolduk :) ama genede güzeldi.

bu arada arkadaşlar izmirde motor aksesuarı satan yer pek yok gibi yada biz bulamadık. karşıyakaya baktık bulamadık.

başka zaman sizin gelmeniz dileğiyle

muğla mt den selamlar.
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
abı supersınız ya gelemedım allah kahretsın ama bıdahakıne na yapıp yapıp gelıcem guzel bı gezı olmus eee bıdaha ne zaman gıdıyoz???:p:p:p
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
arkadaşlarr ben ve izmirlee35 gerçekten yürekten gelmekk istedik amaa ne aksiliktirr ikimizdee pazarr günüü nöbetçiydikk bütünn nöbett birbirimizee her baktığımızda "KAÇIRDIK" demekten geyik muhabbeti oluştu aramızdaaa....:queen::queen:...neysee gezilerin köküne kıran girmedi demi kısmett başkaa gezilere....saygılarrr...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst