- Katılım
- 13 May 2007
- Mesajlar
- 470
Ne demek Mustafa abicim sen bizi muhabbetlerinle keyiflendirdin. gelebilmene çok sevindik.
Bu arada demekki senle tavla oynamamak lazımmış. Bu arada Ceyz biz hala dondurmalarımızı yiyemedik ne iş. Tavla borcundan kaçılmaz.
hehehe Rots bundan sonra tavlayı benzinine oynayacağım. Malum yemek alacaklarım var, dondurma alacaklarım var, çay var. karnımızı rahat rahat doyururuz biraz da benzin kaandık mı yol da yaparız.
Heyt uleynn var mı 10 litre benzinine tavla oynayacak benle. (duyulmaz sen oynayabilirsin mesela sana 10 litre koymaz)
ben sadece sinekçi olurum.en sevdiğim ata sporudur:queen::queen::queen:
sevdiğim ata sporları
*eski topikleri hortlatmak
*tavlaya 4.olup,piştide okeye dönmek
*3-5-2 de ebe olmak
*çayda çırada halay başı olmak...
göründüğünden zor işlerdir ha:queen::queen::queen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
o güzel kahvaltılıklar , çay , balık , kalamar , deniz , sohbet ...r:
pek kıskandım valla , neyse başka bir buluşmada görüşmek üzere![]()
oohhhh çatla da patla...Konudan bağımsız ama saçların güzel olmuş:mrgreen::mrgreen:
DELİ EMİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN,,
KORNAN nerede lannnnnnnnnnn...??????????
sizden ayrıldıktan sonra Umutlarla buluştuk,umutcuğum saolsun hoparttı kornayı.ayar tutturamadım ama uğraşacam.Deli Emin in kornası viyyykkk!!! lamazsa işi rast gitmez.
NE DİYORSUUN PSİKOLOJİİK DELİ AHahhahahahaaa!!!!!!!!!
WALLACE MURATım başta sana teşekkür ederim beni gecenin köründe arayıp
-Abi yarın geziyoz takıl dediğin için :cat:
moralimin sıfırın altına indiği zamanda bu gezi beni kendime getirdi :cat:
gezide bana katlanma cesareti ve yürekliliğini gösteren diğer arkadaşlarımada teşekkür ediyorum
duyulmaz fotolara eklediğin konuşmları okurken yarıldım gülmekten :queen::queen:
?![]()
Abi makinada pil olsaydı daha da çeker konuştururduk herkesi hahaa:mrgreen::mrgreen::queen::queen::bounce: ama bazlama kaldı dimi
Son düzenleme: