[İzmir MT] 16 Eylül Pazar " Tekerinin Götürdüğü Yere Git" Gezisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Ne demek Mustafa abicim sen bizi muhabbetlerinle keyiflendirdin. gelebilmene çok sevindik.

Bu arada demekki senle tavla oynamamak lazımmış. Bu arada Ceyz biz hala dondurmalarımızı yiyemedik ne iş. Tavla borcundan kaçılmaz.
hehehe Rots bundan sonra tavlayı benzinine oynayacağım. Malum yemek alacaklarım var, dondurma alacaklarım var, çay var. karnımızı rahat rahat doyururuz biraz da benzin kaandık mı yol da yaparız.

Heyt uleynn var mı 10 litre benzinine tavla oynayacak benle. (duyulmaz sen oynayabilirsin mesela sana 10 litre koymaz)

ben sadece sinekçi olurum.en sevdiğim ata sporudur:queen::queen::queen:

sevdiğim ata sporları
*eski topikleri hortlatmak
*tavlaya 4.olup,piştide okeye dönmek
*3-5-2 de ebe olmak
*çayda çırada halay başı olmak...

göründüğünden zor işlerdir ha:queen::queen::queen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

o güzel kahvaltılıklar , çay , balık , kalamar , deniz , sohbet ... :pr:

pek kıskandım valla , neyse başka bir buluşmada görüşmek üzere :p

oohhhh çatla da patla...Konudan bağımsız ama saçların güzel olmuş:mrgreen::mrgreen:

DELİ EMİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN,,



KORNAN nerede lannnnnnnnnnn...??????????

sizden ayrıldıktan sonra Umutlarla buluştuk,umutcuğum saolsun hoparttı kornayı.ayar tutturamadım ama uğraşacam.Deli Emin in kornası viyyykkk!!! lamazsa işi rast gitmez.

NE DİYORSUUN PSİKOLOJİİK DELİ AHahhahahahaaa!!!!!!!!!:p:p:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

WALLACE MURATım başta sana teşekkür ederim beni gecenin köründe arayıp
-Abi yarın geziyoz takıl dediğin için :cat:

moralimin sıfırın altına indiği zamanda bu gezi beni kendime getirdi :cat:

gezide bana katlanma cesareti ve yürekliliğini gösteren diğer arkadaşlarımada teşekkür ediyorum :)
duyulmaz fotolara eklediğin konuşmları okurken yarıldım gülmekten :queen::queen:
? :)

Abi makinada pil olsaydı daha da çeker konuştururduk herkesi hahaa:mrgreen::mrgreen::queen::queen::bounce: ama bazlama kaldı dimi:p:p:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
birde bu güzelliği ilaçlamaya kalkıyordunuz BUDA SİZE KAPAK OLSUN bak koca gruba yemek ısmarlayacakmış ( ikramiye çıkınca tabii) yine aç kaldık

allahtan umut kesilmezmiş , şu mübarek günlerde hep beraber dua edelim de bana ikramiye çıksın. :p

söz veriyom , hem de böcek sözü , hepinizi görcem ikramiye çıkınca :queen:

duyulmaz , saçlarımla ilgili yorum için teşekkürler . bende pek beğendim :)
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
49
Tekerleriniz çok güzel yerlere götürmüş sizi. Gelebilmeyi isterdim.
Wallace purocen üzerinde biraz daha çalışırsak güzel şeyler ortaya çıkacak. Benim de naçizane birkaç fikrim var. bir ara el atarız :)


ArapKadri rozinante için eleanor hala üzgün :(
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
böcek;811382' Alıntı:
wallace sana bi yemek ısmarlamam lazım , hatırladım şimdi :)

rots sen de balkon muydun , cumba mıydın ??? :p + 1 de sana

ayıp ediyonuz , en kısa zamanda ısmarlarım da önce bi ikramiye çıksın bana bi yerlerden . malum murat ı doyurmak oldukça zor:queen:

eee ama hadi artık bak her geçen gün biraz daha acıkıyorum. bu demektir ki sen daha çok hesap ödeyeceksin:queen::queen::queen:. Ismarla kurtul bir an önce:rendeer::cat:

birde bu güzelliği ilaçlamaya kalkıyordunuz BUDA SİZE KAPAK OLSUN bak koca gruba yemek ısmarlayacakmış ( ikramiye çıkınca tabii) yine aç kaldık

valla ne geniş yürekli arkadaşlarımız var. gönlü zengin MT izmirimin. Hoş böcek pizzacı arada bize de pizza getirse ona da şükür diyecem ama neyse

Özge'cim, doyur şu milleti de sıra bana gelsin..Dondurmalarını da yesinler düşsünler yakamızdan..Ne bu ya, kırmızı karıncalar gibiler..

Tavlada yenilince kime ne ısmarlıcam diye düşünmekten oyunu oynayamıyorum..:)

Sözümüz söz arkadaşlar...:)

Ne demiş ünlü Türk Basçısı Levent Yüksek: Geç bunları anam babam geç bunları.......

ya dondurma sezonu bitiyor. bakkallar esnaflar dondorma tezgahlarını firmalara geri veriyor sen hala dondurma ısmarlayacan.

Rots abicim senin o çikolata şelalerinden 6 kişilik olanı hazırla tam tekmil faturayı da Ceyz e gönder. Bu işin sonu ancak böyle olacak

allahtan umut kesilmezmiş , şu mübarek günlerde hep beraber dua edelim de bana ikramiye çıksın. :p

söz veriyom , hem de böcek sözü , hepinizi görcem ikramiye çıkınca :queen:

duyulmaz , saçlarımla ilgili yorum için teşekkürler . bende pek beğendim :)

ya sana ikramiye çıkarsa gelir bizi görürsün o doğru ama ancak gözlerinle görürsün. Şimdi mesela bana bi tane fazer alacan mı marka modelden konuşalım görürüm falanlara karnım tok benim:queen::queen::queen:

Tekerleriniz çok güzel yerlere götürmüş sizi. Gelebilmeyi isterdim.
Wallace purocen üzerinde biraz daha çalışırsak güzel şeyler ortaya çıkacak. Benim de naçizane birkaç fikrim var. bir ara el atarız :)


ArapKadri rozinante için eleanor hala üzgün :(

Zardanadamım keşke gelebilseydin. Bir daha ki sefere inşallah. Geçen geceki hoş sohbet içinde teşekkürler en kısa zamanda tekrarlayalım. Proce için de her türlü desteğe açığım abi bir el atalım mutlaka.

Eleanor a da selamlar, yeni egsozuyla mutlu mu acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
ZARDANADAM den alıntı
ArapKadri rozinante için eleanor hala üzgün :([/QUOTE]


ZARDANADAM seni fincan içinde sallar atarım hepyek olursun ona göre :jocolor:
elenorun bi suçu yok
yaptığım kazada suç tamamen benim unutma :)
maddi hasar alan ROZİ şu an eskisi gibi hava filtresine kadar değişti O çok mutlu :cherry:
ELENOR la gezeceği günü bekliyo :queen:

DUYULMAZ duydum aman okudum olacaktı :p
bi dahaki gezide yedek pil alalım unuttrma tamammı :mrgreen:
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
49
Zardanadamım keşke gelebilseydin. Bir daha ki sefere inşallah. Geçen geceki hoş sohbet içinde teşekkürler en kısa zamanda tekrarlayalım. Proce için de her türlü desteğe açığım abi bir el atalım mutlaka.

Eleanor a da selamlar, yeni egsozuyla mutlu mu acaba?

Daha karşılıklı şarap içeceğiz :) Ben getirtiyorum şarabı :cherry: Bayramdan sonra elimizde olur.

Ellerinden öper abisi. Egsozu bi bağırtıyor ki hiç sorma :)

ZARDANADAM seni fincan içinde sallar atarım hepyek olursun ona göre
elenorun bi suçu yok
yaptığım kazada suç tamamen benim unutma
maddi hasar alan ROZİ şu an eskisi gibi hava filtresine kadar değişti O çok mutlu
ELENOR la gezeceği günü bekliyo

Ben anlıyorum da gel bi de bunu ona anlat.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Daha karşılıklı şarap içeceğiz :) Ben getirtiyorum şarabı :cherry: Bayramdan sonra elimizde olur.

Ellerinden öper abisi. Egsozu bi bağırtıyor ki hiç sorma :)

zardanadam o malum şarapsa ben almayayım. o şarap yüzünden alkole tövbe edecem böyle giderse. gel ben sana çay ısmarlayayım:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
töbe haşa ramazanda şarap muhabbetimi olur abi yapmayın ayıptır günahtır
bunlar insanı yoldan çıkarır günahı büyüktür beyin hücreleriniz ölür sağlıklı düşünemezsiniz ( rakının gözünü seveyim )

markası ne nereden geliyor ne zaman içiyoruz yıllanmışmı yanında ne var peynir bulalım iyisinden yeteri miktarda varmı daha 3 hafta var bayrama beklesin dinlensin GELİYORUM
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
ZARDANADAM demişki

Ben anlıyorum da gel bi de bunu ona anlat.[/QUOTE]


bana bak zardanadam söleee elenor'a benim vede rozi'nin canını sıkmasın
onun suçu yok o kadar

BU KONU KAPANDI O KADAR
YOKSA BEN PSİKOPATA BAĞLICAM ONA GÖRE ZARDANADAM

bu arada bensiz şarap içmeye kalkarsanız canınıza okurum unutmayın
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
49
zardanadam o malum şarapsa ben almayayım. o şarap yüzünden alkole tövbe edecem böyle giderse. gel ben sana çay ısmarlayayım:queen:
Yok yok şirince şarabı:cherry:

Arap Kadri tamamdır. Konu kapandı. Psikopata bağlanınca neler olduğunu biliyorum. Tamam tamam sustum:)

APV41 güzel bir marka. Kaliteli bir şarap. Ama Wallace istemiyor baksana.:p
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
ZARDANADAM demişki............

Arap Kadri tamamdır. Konu kapandı. Psikopata bağlanınca neler olduğunu biliyorum. Tamam tamam sustum:)

aferin sana :rendeer::rendeer:


bu arada imzanda çok hoşuma gitti bilesin :cat::cat::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ZARDANADAM demişki............

Arap Kadri tamamdır. Konu kapandı. Psikopata bağlanınca neler olduğunu biliyorum. Tamam tamam sustum:)

aferin sana :rendeer::rendeer:


bu arada imzanda çok hoşuma gitti bilesin :cat::cat::queen::queen::queen:

APV41 im o şarabın markasını sana ben bi toplantıda söyleyeyim. burdan yazarsam ban lanma sebebi olur. harbi den de böyle bir şarap var ama
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ya arkadaşlar bu gezileri mahsus ben yoken yapıyorsunuz demi gelemeyim diye.ordayken sadece toplanıp dağılıyorduk.
elbete şaka yaptım güle güle gidin gelin,allah kaza bela vermesin.ist dan herkeslere selam.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Forumumuzun resmi içkisi olan markadan mı bahsediyorsunuz ?
Benden bir şişe...

166381478_8fd2969800.jpg


Siz yinede bu şaraptan pek bahsetmeyin,benim ensem kalın,yüksek yerde tanıdıklarım var bana bişey olmaz :p
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Abi şarap sağlam ve iddialı duruyor aman fazla kaçırmayın, ne olur ne olmaz... Zaten üzerindeki marka değil sonuç gibi geldi bana...:queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu şarabı tanıyorum ben PRO nun şarabı bu bence önce PİER içsin sonra biz ve denize yakın bir yer olsun ben hızlı yüzerim ( kaçması kolay olsun )
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Siz yinede bu şaraptan pek bahsetmeyin,benim ensem kalın,yüksek yerde tanıdıklarım var bana bişey olmaz :p

ben sefil bir üye olduğumdan sadece ima etmeye cesaret edebildim, ee tuncerimin farkı oturtmuş resmi, biliyoz aquada yüksek bi kaydırak sorumlusu yakının vardı atmıştın havanı, nickinde kırmızı... adamlar bunu üretip raflarda boy boy satıyo biz bi resmini koymakdan korkuyoz.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
1) wallace pazar gunu ben sana beni de uyandir demistim ama ne aradin ne de sordun... zoruna gidiyo di mi tatyana sana pas vermedi diye? ondan beni cagirmadin sen... anladim ben anladim...


2) bu sarap kac para?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst