[İzmir MT] 16 Eylül Pazar " Tekerinin Götürdüğü Yere Git" Gezisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eee, fotoğraf yok mu?..........25
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
cıdden mıllet fotolar nerde bende merakla beklıyorum gıdemedım barı fotolara bakarak ıc cekıyım
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
koca gün boşunamı bekledik siteyi kimse kapmasın diye gezi biteli 15 dakika oldumu resim isteriz RESİMLER NEREDE birazda evde oturanları düşünün resim isteriz
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
valla biz gittik gezdik çimdik geldik foto da çektik amma ben de yok. murat ve tuncer yükler şincik...
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
bu teker elemanları nereye götürdüki acaba, teker milletine güvenmeyecen ortaya kendi iradenizide koysaydınız biraz, ööle tekerin götürdüğü her yere gidilirmi, halen geri dönmediler galiba, şşşt gözümüz yollarda kaldı,
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tekerlek bunları çok yormuş belli oldu bir daha bu gezi işini tekerleklere ( lastiklere) bırakmayalım ( altında bişi aramayın VURURUM ) :p planlı programlı geziler daha iyidir tıpkı toplantıların başlama bitiş saatleri gibi olmalıdır
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yetttim yettim bekleyin. geldi fotolar. öncelikle katılan tüm arkadaşlara teşekkürler keyifli bir gündü. kafamıza göre takıldık ve ben çok keyif aldım.


önce kahvaltı için bize özel ayarlanmış masamıza gittik. hatta masamızı da kendimiz götürdük. lükse bakın ta denizin dibine masa attık:mrgreen:



sofraya bak hizaya gel amma da çok almışız gözümüz doymamış


bu tuvalate de çok güldük. Grand tuvalet ne demekse



ee hep deniz hep deniz olmaz arada tavla ve benzeri oyunlarda oynadık


hatta bir ara neredeyse ufak çaplı bir tavla turnuvası oldu. herkes zar atıyordu


mecit kardeşim de çıktı geldi. özlemişiz kardeşimizi ayaklarına sağlık.


Şener bişeyler diyor ama anlaşılmıyor. komik bir deniz sahnesi:mrgreen:

Dün hava çok rüzgarlı olmasına rağmen son resimden de anlayacağınız gibi gittiğimiz yer çok sakindi ve durgundu hatta dalgasızdı. yüreğimiz ve tekerimiz bizi güzel bir yere götürmüş. Dip not olarak şunu da söylemek lazım Kavak Yelleri dizisinin bazı sahnelerinin çekildiği mekandaydık. içimizde hep bir pinhani havası " beni al, hele bi geeel" diye mırıldandık durduk.

Taaaa izmirden zıpkın getirdim özel siparişle. Rots um dalacam dedi bende sevindim akşama balık yiyeceğiz diye ama neyse bunu düşünmek ve bunun için ümitlenmek bile güzeldi.
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Gerçekten çoooook güzel bir gündü...
Foto az çektik ( ee kardeşim biz yaşıyoruz,fotolardan bizene,gelin canlısını görün :p) ben çekmesem çeken yok yav:) Şu sofrayı çekmedik be wallace ım,ona üzülüyorum :p Kalamarlar,sardalyalar her şey vardı :)Bitiremedik tabi kaldı yine,kahvaltıda da aynı şey olmuştu,gözümüz doymuyo :p

Bu arada dikkat ettim ne zamandır hiç yol fotoğrafı çekmiyoruz:silent:Gerçi bu gezide artçı yoktu...Neyse bir dahakine yol fotoları da çekelim:)

Gelen,gelmek isteyip gelemeyen herkese çoook teşekkürler...
Ayağınıza,tekerinize,yüreğinize sağlık.

Ceylinim (nicki ceylinim yanlış anlaşılmasın:) Muratım demek gibi değil yani oradaki im eki :)) sende aramıza hoşgeldin:cat:Tekrar bekliyoruz...

APV41 ime yine teşekkürler,kendisi gelemedi ama motorunu yine benim kullanımıma adadı,sende olmasan ben ne yapıcam Cengüz abim :)...Hakkın ödenmez.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Gerçekten çoooook güzel bir gündü...
Foto az çektik ( ee kardeşim biz yaşıyoruz,fotolardan bizene,gelin canlısını görün :p) ben çekmesem çeken yok yav:) Şu sofrayı çekmedik be wallace ım,ona üzülüyorum :p Kalamarlar,sardalyalar her şey vardı :)Bitiremedik tabi kaldı yine,kahvaltıda da aynı şey olmuştu,gözümüz doymuyo :p

ya valla ben nasılsa fotoları yükleme görevinin zorunlu görevlisi olduğum için çekmekten sıkılıyorum artık:queen::queen::queen:. şaka bir yana ben bu aralar unuttum o işleri kafa hep meşgul bi yerlerde. ama Duyulmaz ve Rots da fotolar çektiler. ayrıca orada rastlaştığımız bir arkadaşımda Profesyonel makina ile bir kaç poz daha çekti. şimdi iş bu resimlere ulaşmakta. ROts, duyulmaz hadi abicim yükleyin şu resimleri.

yol resimlerine gelince abi yolda bizim resmimizi çektiler ya:queen::queen::queen: Tabelanın önünde
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
uleeennnnnnnn !!!!
hepinizi özlemişim :)
fotolardanda olsa bi görelim hasret giderelim
olm ne bahtsız adamız yaaaa
gerçi mecit'i gönderdik MANİSA-MT'den bizden elçi hepinize ,selam söylemiştim almışsınızdır umarım

rots a bişi demiyecem dilimde tüy bitti (adam belki burda fururum diye zıpkın bile getirtmiş hehe
ilk fırsatta görüşmek hasret gidermek dileği ile dostlar...:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
lodos um, rots için evden zıpkınımı aldım o da tüm malzemeleri getirmiş ama yine aç kaldık. adam deniz kabuğu çıkardı içi de yenmiyormuş napalım biz kabuğu.

valla selamın geldi kardeşim keşke sizde gelebilseydiniz nasip değilmiş arayı çok açmayalım. bir ara msn den konuşalım iftar yemeği yapacağız MT izmir olarak size de uyarsa ona göre gün belirleyelim
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
dün işlerim dolasıyla geç gelmek zorunda kaldım ama inanın fazlasıyla değdi...o kadar güzel bir doğa ve deniz vardıki anlatamam..yer mekan seçimi yapanlara tebrikler...koca haftanın stresini fazlasıyla attım..

birkaç fotoğrafta benden......































 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
bu geziye katılmayı en cok isteyenlerden biriydim
cuma gecesi(toplantıdan eve döndügümde) hafif bi ateşim vardı pek üstüne düşmedim
ama cumartesi öğleden sonra üstüne düşülmesi gerektigini ateşim 39a cıkınca anladım
ama iş işten geçmişti...
zaman zaman 40ı bulan ve havaleden korkulan ateş en sonunda ateş düşürücü iğneyle 37,5 a indi
sonuç olarak bnm pazar gezisi yalan oldu 2gün evde kafamı bile kaldıramadan yatakta geçti :(:salut:

neyse ki şimdi iileştim
Giden arkadasların Allah içlerine sindirsin
Fotolar harika :cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sonuç olarak bnm pazar gezisi yalan oldu 2gün evde kafamı bile kaldıramadan yatakta geçti :(:salut:

neyse ki şimdi iileştim
Giden arkadasların Allah içlerine sindirsin
Fotolar harika :cat:

olum o kadar ateşi çıkan insan ölür be yeme bizi. sen yalan oldun kardeşim:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
ölüodum zaten sana cektigim mesajda da ölüom yazıodu hatırlarsan :cyclopsan


bi geçmiş olsun desen ölürdün zaten ... :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
extreme1925,geçmiş olsun :)...
Gelebilsen iyi olurdu.Başka zamana artık.Hasta adam :p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
extreme1925,geçmiş olsun :)...
Gelebilsen iyi olurdu.Başka zamana artık.Hasta adam :p

YA boşverin şımartmayın şu cocuğu sonra tepemize çıkarr. acı patlıcanı kıraa çalmız demiş atalarımız bir bildikleri vardır elbet

bi de utanmadan imzana yazmışsın "ride is a destiny for us!! born to be wild!!" diye. hakkını ver kardeşim imzanın
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
YA boşverin şımartmayın şu cocuğu sonra tepemize çıkarr. acı patlıcanı kıraa çalmız demiş atalarımız bir bildikleri vardır elbet

Kıragı bana dayanamaz yaww ama acılıktan deil tatlılıktan :p:mrgreen::queen:

YA boşverin şımartmayın şu cocuğu sonra tepemize çıkarr. acı patlıcanı kıraa çalmız demiş atalarımız bir bildikleri vardır elbet

extreme1925,geçmiş olsun :)...
Gelebilsen iyi olurdu.Başka zamana artık.Hasta adam :p

Teşekkürler :)
geliriz be tncrim inşallah başka bahara artık :p
daha cok gezimiz,deniz sefamız,içki sofralarımız olacak nsl olsa :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst