Gerçekten çoooook güzel bir gündü...
Foto az çektik ( ee kardeşim biz yaşıyoruz,fotolardan bizene,gelin canlısını görün

) ben çekmesem çeken yok yav

Şu sofrayı çekmedik be wallace ım,ona üzülüyorum

Kalamarlar,sardalyalar her şey vardı

Bitiremedik tabi kaldı yine,kahvaltıda da aynı şey olmuştu,gözümüz doymuyo
Bu arada dikkat ettim ne zamandır hiç yol fotoğrafı çekmiyoruz:silent:Gerçi bu gezide artçı yoktu...Neyse bir dahakine yol fotoları da çekelim
Gelen,gelmek isteyip gelemeyen herkese çoook teşekkürler...
Ayağınıza,tekerinize,yüreğinize sağlık.
Ceylinim (nicki ceylinim yanlış anlaşılmasın

Muratım demek gibi değil yani oradaki im eki

) sende aramıza hoşgeldin:cat:Tekrar bekliyoruz...
APV41 ime yine teşekkürler,kendisi gelemedi ama motorunu yine benim kullanımıma adadı,sende olmasan ben ne yapıcam Cengüz abim

...Hakkın ödenmez.