- Katılım
- 16 Eyl 2007
- Mesajlar
- 10
herkese merhaba.....
böcek'cim şimdiden özledim seni
ben böle senede bir iki defa izmir seyahatlerimde artçı olarak yaşamaktan pek memnun kaldım e bide teşekkürlerimi sanal alemden ileteyim dedim
)))))
şimdi başlayalım bakalım sıradan: böcek'ime en içten sevgi saygı aşk özetle insana dair güzel olan ne varsa külliyen yolluyorum mucksssssss
ben daha niklere hakim diilim Murat'cım kusura bakma :cherry: özellikle şu 3 günlük motor terapili tatil için sana en kocamanından teşekkür ederim bide kocaman koskocaman en kocamanından bi çapır dilerim çok keyifli vakit geçirdim ee iadei ziyaret yaparsanız hakkınızı öderiz
Gökalp falımız ayak üstü oldu ama bi dahaki sefere bakarız icabına saolasın gezi için...........
bi de son dakkada cemle tanıştık pek bi iyi insanmış gece gece yanık ilacı rayacak adam profili şaşırttı beni çok çok saolsun
e be kardeşim ikidir gelioruz tanışamıoruz derken Erdem ide tanımak nasip oldu
) dans yetiniz tarafımızdan takdir görmüştür küçük bey bi dahaki sefer sahneye çıkarız artık
ayy ne güzel bi sürü arkidişim olmuş hepinize tekrar teşekkürler aaaaaaaaaaaaaaaaa bu arada Murat'çım teşekklürler Elif içinde geçerlidir
böcek'cim şimdiden özledim seni
ben böle senede bir iki defa izmir seyahatlerimde artçı olarak yaşamaktan pek memnun kaldım e bide teşekkürlerimi sanal alemden ileteyim dedim
şimdi başlayalım bakalım sıradan: böcek'ime en içten sevgi saygı aşk özetle insana dair güzel olan ne varsa külliyen yolluyorum mucksssssss
ben daha niklere hakim diilim Murat'cım kusura bakma :cherry: özellikle şu 3 günlük motor terapili tatil için sana en kocamanından teşekkür ederim bide kocaman koskocaman en kocamanından bi çapır dilerim çok keyifli vakit geçirdim ee iadei ziyaret yaparsanız hakkınızı öderiz
Gökalp falımız ayak üstü oldu ama bi dahaki sefere bakarız icabına saolasın gezi için...........
bi de son dakkada cemle tanıştık pek bi iyi insanmış gece gece yanık ilacı rayacak adam profili şaşırttı beni çok çok saolsun
e be kardeşim ikidir gelioruz tanışamıoruz derken Erdem ide tanımak nasip oldu
ayy ne güzel bi sürü arkidişim olmuş hepinize tekrar teşekkürler aaaaaaaaaaaaaaaaa bu arada Murat'çım teşekklürler Elif içinde geçerlidir