[İzmir MT]14 Eylül Cuma Tayfa Balıktayız

Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
10
Wallece ben böyle şey görmedim kardeşim sen ilk geldiğinde tut eve kadar bırak sonra bu motor diye tanıştır, inmesini binmesini öğret sonra seni tanımasın....Ahh ahhhh hatta ahhhhhh....

bak güzel insan hakkını yememek lazım tabi geçen seferki ilginden ötürü ama biz bu defa yüzünü görmedik ki bi gece uğradın yanımıza ondada bi hareketini görmedik bu arada tebrikler:))))))

bababa bunlar dillli böcekler birde papuçböceği cinsinden. papucus bocekus scootureous latincesi
kasklı olanlarıda görülüyormuş literatürde varlığından bahsediliyor. Napsak ki İzmir MT yi bi gün kapatıp komple ilaçlatsak mı? yoksa zehirli yem mi koysak? Böceğin motoruna naftalin de koyarız bak o etkili olabilir:queen::queen::queen::queen::cat::cat::cat::p:p

valla wallece'cım insanoğlu var olma savaşı verirken böcekler evrimini tamamlamış yan gelip yatmakla meşguldü bu nedendendir ki ilaç milaç hak getire boşa çaba olur
ha tabi bi de şöle bi durum var ki böcekten korkan böcek gibi olsun
seni bu kadar daralttığımızı bilseydim böceğimide alır çıkar giderdim hayatından ve tüm kalbimle nefret ederdim senden:queen::p:mrgreen:
böceğiz ama gururumuzdan ödün vermeyiz hehehehe
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ha tabi bi de şöle bi durum var ki böcekten korkan böcek gibi olsun
seni bu kadar daralttığımızı bilseydim böceğimide alır çıkar giderdim hayatından ve tüm kalbimle nefret ederdim senden:queen::p:mrgreen:
böceğiz ama gururumuzdan ödün vermeyiz hehehehe


aaaaa aşkolsun küçükböcek. sizi tanıdıktan sonra benim ayılığı bırakıp böcek olasım geliyor ama napalım bünye müsait değil. sürekli bir panda ya da boz ayı gibi gezme durumu var:queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
valla benim için sakıncası yoktu sana da bakabilirdim fal hatta kahve içerkende gördüm seni ama ters dönmüş fincan sadece gökalpin önünde vardı
neyse
bi dahaki sefer artık
ayrıca mesaj içinde teşekkürler



teşekkürler görüşmek üzere

tamam itiraf ediyorum ben fal baktırmasını bilmiyorum :salut: ben, biraz nazlanırsın falan diye ısrarlı gibi göründüm, ama bize kıyak geçip bi dediğimizi iki etmeden "bakarım" diyince sıkıştım köşeye.:queen:
:p
ya cuma akşamı alsancakta MİB senaryosunun ortasına düşmüşüz haberimiz yokmuş, aramızda bi kaç böcek daha vardı farkettinizmi. :cat:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Arkadaşlar şunu belirtek isterimki fala ve falcılara hiiç ama hiç inanmayan birisi olarak diyebilirimki şu küççççük böccük denen zaat bir medyum olup ileri derecede sezgilere sahiptir.(tebrik için teşekkürler ve anlattığın herşey çıktı:))
Onun için bundan sonraki gezilere çıkmadan önce hava durumu,yol durumu,yenilecek içilecek yerler gibi bilgileri kendisinden alabiliiriz.
Azınlık Raporu'ndaki kahinlerin dişisi gibi bişey yani bu:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Arkadaşlar şunu belirtek isterimki fala ve falcılara hiiç ama hiç inanmayan birisi olarak diyebilirimki şu küççççük böccük denen zaat bir medyum olup ileri derecede sezgilere sahiptir.(tebrik için teşekkürler ve anlattığın herşey çıktı:))
Onun için bundan sonraki gezilere çıkmadan önce hava durumu,yol durumu,yenilecek içilecek yerler gibi bilgileri kendisinden alabiliiriz.
Azınlık Raporu'ndaki kahinlerin dişisi gibi bişey yani bu:)

ciddi mi kücükböcek ne iş? nostradamus gördüm seni canım hahhaa:queen::queen:
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
10
Arkadaşlar şunu belirtek isterimki fala ve falcılara hiiç ama hiç inanmayan birisi olarak diyebilirimki şu küççççük böccük denen zaat bir medyum olup ileri derecede sezgilere sahiptir.(tebrik için teşekkürler ve anlattığın herşey çıktı:))
Onun için bundan sonraki gezilere çıkmadan önce hava durumu,yol durumu,yenilecek içilecek yerler gibi bilgileri kendisinden alabiliiriz.
Azınlık Raporu'ndaki kahinlerin dişisi gibi bişey yani bu:)

eh işte bu yaşa geldik bişiler öğrendik hayattan tabi artık adına sezgi de denebilir başka bişi de:)

bi dahaki sefere içersin bi kahve daha bakarız yollar ve hayat ne demiş senin için heheheh

ciddi mi kücükböcek ne iş? nostradamus gördüm seni canım hahhaa:queen::queen:

şeker adam seni :cherry:

bu arada bi kaç kişi bana dövme yaptırmakla ilgili bişiler sormuştu kime nerde ve ne zaman yaptırmalı vs diye
benim dövmelerimi yapan arkadaş türkiyede sayılı adamlardan biri izmir mt nin toplantıları gibi toplu bir dövme pıercıng organizasyonu yapmaya niyetlenirseniz haberim olsun başarı garantili ve indirimli dövme yaptırabiliriz.
aşağıya adresini yazıcam adı Kerem sitesinden işlerine bakabilirsiniz o da eski izmir sakinlerindendir:)))))))))))))

www.silvergunmachine.com

ya muraaaaaaaaaaattttttttttt burada hiç senin gibi iyi akıllı tonton bi çapırcı yok ben artçı olmak istiommmmmmmm:pr::salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
allah muhabbetinizi arttırsın...
döndüm şehir dışından çook yakında görüşücez nihoahahhaha:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
boşunamı okuttuk onu bu kadar ZEKİ olacak tabi MT İZMİR in bursu boşunamı gitsin bursla okutuyoruz onu biz yoksa kendi maaşı ancak köpeğinin mama parasına yeter ( ne kötüyüm be )
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
abi, artık şu bursa biraz zam yapsak diyorum. bak tüm çaycılar ramazan diye %15 zam yaptı.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu hafta bu konuyu düşünelim bence haftalığını 1000 ytl ye çıkarmanın zamanı geldi yoksa sen gidip bir çaycının yanına çırak falan girersin tüm emeklerimiz boşa gider terastaki ilk çayın benden sonra benim içtiklerimde senden buda sana ilk avans AZ VEREN CANDAN olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst