[İzmir MT]14 Eylül Cuma Tayfa Balıktayız

Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
10
herkese merhaba.....
böcek'cim şimdiden özledim seni:(
ben böle senede bir iki defa izmir seyahatlerimde artçı olarak yaşamaktan pek memnun kaldım e bide teşekkürlerimi sanal alemden ileteyim dedim:))))))
şimdi başlayalım bakalım sıradan: böcek'ime en içten sevgi saygı aşk özetle insana dair güzel olan ne varsa külliyen yolluyorum mucksssssss
ben daha niklere hakim diilim Murat'cım kusura bakma :cherry: özellikle şu 3 günlük motor terapili tatil için sana en kocamanından teşekkür ederim bide kocaman koskocaman en kocamanından bi çapır dilerim çok keyifli vakit geçirdim ee iadei ziyaret yaparsanız hakkınızı öderiz

Gökalp falımız ayak üstü oldu ama bi dahaki sefere bakarız icabına saolasın gezi için...........

bi de son dakkada cemle tanıştık pek bi iyi insanmış gece gece yanık ilacı rayacak adam profili şaşırttı beni çok çok saolsun

e be kardeşim ikidir gelioruz tanışamıoruz derken Erdem ide tanımak nasip oldu :)) dans yetiniz tarafımızdan takdir görmüştür küçük bey bi dahaki sefer sahneye çıkarız artık

ayy ne güzel bi sürü arkidişim olmuş hepinize tekrar teşekkürler aaaaaaaaaaaaaaaaa bu arada Murat'çım teşekklürler Elif içinde geçerlidir
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
herkese merhaba.....
böcek'cim şimdiden özledim seni:(
ben böle senede bir iki defa izmir seyahatlerimde artçı olarak yaşamaktan pek memnun kaldım e bide teşekkürlerimi sanal alemden ileteyim dedim:))))))
şimdi başlayalım bakalım sıradan: böcek'ime en içten sevgi saygı aşk özetle insana dair güzel olan ne varsa külliyen yolluyorum mucksssssss
ben daha niklere hakim diilim Murat'cım kusura bakma :cherry: özellikle şu 3 günlük motor terapili tatil için sana en kocamanından teşekkür ederim bide kocaman koskocaman en kocamanından bi çapır dilerim çok keyifli vakit geçirdim ee iadei ziyaret yaparsanız hakkınızı öderiz

Gökalp falımız ayak üstü oldu ama bi dahaki sefere bakarız icabına saolasın gezi için...........

bi de son dakkada cemle tanıştık pek bi iyi insanmış gece gece yanık ilacı rayacak adam profili şaşırttı beni çok çok saolsun

e be kardeşim ikidir gelioruz tanışamıoruz derken Erdem ide tanımak nasip oldu :)) dans yetiniz tarafımızdan takdir görmüştür küçük bey bi dahaki sefer sahneye çıkarız artık

ayy ne güzel bi sürü arkidişim olmuş hepinize tekrar teşekkürler aaaaaaaaaaaaaaaaa bu arada Murat'çım teşekklürler Elif içinde geçerlidir

arkadaşlar , toplantıda yanımda olan bi tanecik arkadaşım zeynep de artık bir mt üyesi :p

canım arkadaşım , dostum , artçım , her şeyim hoş geldinnnn:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
hoşgeldiniz sefalar getirdiniz, toplantımza renk kattınız, böcükümüz özgemizin dostları ile tanışmakdan memnun olduk, bu defa çok sıra olmasın diye geri durup sırayı gökalp kardeşime bıraktım, bir sonraki izmir ziyaretinizde toplantılarımızdan birinde karşılaşma fırsatımız olursa fal için birinci sıradayım ööle kimseye öncelik falan bırakmam o zaman, haberin ola yeni üyemiz. :rendeer:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Oncelikle toplantiyi dogru zamanda dogru yerde duzenledigi icin forrap a cok cok tesekur ederim, uzun bi aradan sonra dostlarimi gormek ve yeni arkadaslarla da tanismak guzeldi... ama sanirim bi de ozur borcluyum forrap a ve de bunu bi daha ki karsilatigimizda gozlerinin icine bakarak soylemek isterim...


Evet arkadaşlar güzel bir geceydi. katılan herkese teşekkür ederim.

(Sercanım çirkinçocuğum lafım kesinlikle sana değil sen biliyorsun aman sen üstüne alınma güzelim)

yok yok wallace ben de ustume biraz alinmaliyim, ama keske biri bana biraz daha devam edecegiz deseydi... sen git geliriz denince ben de kalktim sahil havasi alayim dedim... havami aldim:p
kusura bakmayin kardesim...



bi kare varki fotoya giren kimseyi tanımıyorum :silent:
baya bi yeni üye arkadaşımız var galiba , eski çamlarda bardak oldu galiba :mrgreen:
bi wallace bi forrap kaldı hehe
cengiz abimi saymıyorum :p çok genç daha o

sercan'ım seni yeniden grup içinde izmirde görmek çok güzel bi ali'miz eksik :pale:
ayrıca şu cuma akşamı ekstra bi buluşma vardı üçlü ayrıntıları istiyorum forrap biliyor :p
eski marlboro reklamlarındaki jön kovboy gibi olmuşsun sende wallace'm murat'ım
dostları fotolarda dahi olsa görmek çok güzel çekeninde artistik poz vereninde heryerine sağlık :cherry:
ilk fırsatta görüşmek dileği ile...:wiinkk:

ya lodos amma actik arayi, kardesim(gittardando) de gelince baslariz artik eskisi gibi toplanip efkarlanmaya... cok ozledim Manisa grubunu ozellikle de o sisman arkadaslarimi:)

Biraz rahatsızlandığımdan, giderken kimseyle pek vedalaşamadım. Kusura bakmayın arkadaşlar.:rendeer:

cok gecmis olsun abi, ama lutfen su sigarayi birak artik...

şöölee bi fotoğraflara baktımmda sankkiii biyerlerde uglychild ı gördümmm
ama eminn olmaadımm kızlar eksikti fotoğrafta:mrgreen:

ahh Ozlem ahhh... artik oyle hatunlu fotograflar anı olarak kalicak, annem beni evlendiriyor artik...:wiinkk:

herkese guzel bi hafta diliyorum...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
BEN DEDİM ONLARA YEMEYİN DİYE bak murata ekip tam değil diye manisada ki arkadaşlar çalışıyor şu saatte açtır yemek yememişlerdir diye kahrından yemedi 162 bardak çay içti hatta bir ara kulağından çay çıkacak sandım çok zayıfladı çok heba etti kendini
ya valla sorma 162 çay içtim gittim amaç 169 du ama mekanda çay kalmadı:queen::queen::queen::queen:

ben daha niklere hakim diilim Murat'cım kusura bakma :cherry: özellikle şu 3 günlük motor terapili tatil için sana en kocamanından teşekkür ederim bide kocaman koskocaman en kocamanından bi çapır dilerim çok keyifli vakit geçirdim ee iadei ziyaret yaparsanız hakkınızı öderiz

ayy ne güzel bi sürü arkidişim olmuş hepinize tekrar teşekkürler aaaaaaaaaaaaaaaaa bu arada Murat'çım teşekklürler Elif içinde geçerlidir
küçükböcek benim ne demek efendim lafı mı olur. ben de sizleri çok sevdim ayağınıza sağlık. ilk fırsatta ziyaretinize geleceğiz:rendeer::cat::rendeer:

yok yok wallace ben de ustume biraz alinmaliyim, ama keske biri bana biraz daha devam edecegiz deseydi... sen git geliriz denince ben de kalktim sahil havasi alayim dedim... havami aldim:p
kusura bakmayin kardesim...


alooo kardeşim sana özellikle dedim üstüne alınma diye, PM de attım almadın mı. ama yok ben alınacağım illa diyorsan alın napalım. evini taşırken bi şekilde kendimizi affettiririz kardeşim artık sana boynumuz kıldan ince:cat::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
10
hoşgeldiniz sefalar getirdiniz, toplantımza renk kattınız, böcükümüz özgemizin dostları ile tanışmakdan memnun olduk, bu defa çok sıra olmasın diye geri durup sırayı gökalp kardeşime bıraktım, bir sonraki izmir ziyaretinizde toplantılarımızdan birinde karşılaşma fırsatımız olursa fal için birinci sıradayım ööle kimseye öncelik falan bırakmam o zaman, haberin ola yeni üyemiz. :rendeer:

valla benim için sakıncası yoktu sana da bakabilirdim fal hatta kahve içerkende gördüm seni ama ters dönmüş fincan sadece gökalpin önünde vardı
neyse
bi dahaki sefer artık
ayrıca mesaj içinde teşekkürler

bizde seni tanığımıza sevindik yine gel biz buradayız

teşekkürler görüşmek üzere
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
valla benim için sakıncası yoktu sana da bakabilirdim fal hatta kahve içerkende gördüm seni ama ters dönmüş fincan sadece gökalpin önünde vardı
neyse
bi dahaki sefer artık
ayrıca mesaj içinde teşekkürler



teşekkürler görüşmek üzere

şşşşş fal 5 YTL unutma. para lazım motor alacaz sana:queen:
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
10
şşşşş fal 5 YTL unutma. para lazım motor alacaz sana:queen:

ohooooooooooooo motor alma işi fal bakmaya kalırsa bende bi dilek tutup kapatiim bari fincanı ben şu arabamı bi yeniliim motor işi kolay artık kırmızı üzerine siyah puantiyeli çapırımla gelirim yanına murat'ç:ığım :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ohooooooooooooo motor alma işi fal bakmaya kalırsa bende bi dilek tutup kapatiim bari fincanı ben şu arabamı bi yeniliim motor işi kolay artık kırmızı üzerine siyah puantiyeli çapırımla gelirim yanına murat'ç:ığım :queen:

o model ve o desenli bir Chopper ı al sen söz bende koltuk üzerine dantel ördüreceğim. Birde yançantaların üstüne küçük danteller yaptıracağım. :queen::p
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Ana ben toplantılarda yokum diye bi es geçmeler bi tanımamazlıklar küçükböcek haa pekii.....:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
O da bişey mi ben doğduğumdan beri içmiyorum:)

Okram tebrikler:cat:Kendin için yapabileceğin en iyi şeyi yapmışsın...

Böcek sana da tebrikler,madem bir kaç gündür içmiyorsun sakın içme.Bırakmak zor değil inan (hiç başlamamış birinin söyleyeceği belkide en son söz olmalı ama çevremde çok bırakan var o yüzden diyorum :)).
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
okram büyüksün ne diyeyim:)bravo böcek sende öyle:) kutlarım ikinizide...Tam destek..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
okram ve sigarayı bırakmak ha inanmam. evet belki sigara içmeyi bırakmıştır bir kaç saat ya da bir kaç günlüğüne ama bence kesinlikle ve kesinlikle okram sigara yemeği bırakmamıştır.

Ana ben toplantılarda yokum diye bi es geçmeler bi tanımamazlıklar küçükböcek haa pekii.....:)

yürü be rots haklısın abicim (vereyim coşkuyu):queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Wallece ben böyle şey görmedim kardeşim sen ilk geldiğinde tut eve kadar bırak sonra bu motor diye tanıştır, inmesini binmesini öğret sonra seni tanımasın....Ahh ahhhh hatta ahhhhhh....
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Forumu bir ilaçlamak lazım:) Forum böcek kaynıyor :p
Kaçıııııııın,düşmanınız geldi ahanda aşağıda !
RaidKokusuzSinekOldurucuB.jpg
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
biz o bildiğiniz böceklerden değiliz , o ilaç bizi etkilemez ; kask takıyoruz herhalde :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
biz o bildiğiniz böceklerden değiliz , o ilaç bizi etkilemez ; kask takıyoruz herhalde :queen:

bababa bunlar dillli böcekler birde papuçböceği cinsinden. papucus bocekus scootureous latincesi
kasklı olanlarıda görülüyormuş literatürde varlığından bahsediliyor. Napsak ki İzmir MT yi bi gün kapatıp komple ilaçlatsak mı? yoksa zehirli yem mi koysak? Böceğin motoruna naftalin de koyarız bak o etkili olabilir:queen::queen::queen::queen::cat::cat::cat::p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst