izmir gezginlerinin özdere gezisi (resimlerle)

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
katja seni özledim.gezinize gelmek istedik ama biraz grip olmuşum üzerine afiyet..atakanı öpüyorum.geziniz harika olmuş görüşürüz..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
havanında güzel olması güzel eğlenceli bir gezi olmasına olanak vermiş ....gezilerinizin devamını bekliyoruz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gezimiz çok güzel geçti.:cherry: Güneşin yakıcı sıcaklığı içimizi ısıttı.Tabi sıcak kanlı insanlar olunca her şey daha da güzelleşiyor.Gülgün ve Sacit'e teşekkürler:rendeer: .Bundan sonraki Gezilerde çok sürpriz Şeyler var ona göre herkesi bekliyoruz.Bu arada ben de çok güzel çıkmışım.:queen: hahay.
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
173
-Bizim sahilede uğramışsınız.Görünce içim gitmiyor değil hani...
-bende kasım ayında çektiğim fotoları koyayayım bari...herkes gelsin görsün bizim oraları..(ama fazla kişi gelmesin görüpte, tertemiz suda yüzelim yazın..)
00000530xt.jpg

00000563ue.jpg

Denizi görünce duramıyorum ne yapayım...
(bi kanalizasyon geçirmişler tam yolun ortasından berbat haldeydi .herhalde şimdi düzeltmişlerdir...)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
FZ1' Alıntı:
:pr:
Arkadaşlar çok güzel gezmissiniz. İnanın ki kıskandım.

Kendim sizinle olamasam da ruhum sizlerle. Resimlere bakarken sizlerle gezmiş kadar oldum.

Ufak bir sorum var?
Büyük küçük motorlar karışık geziyorsunuz. Bu havalarda zaten uzun süre çok sürat yapılmaz ama güzel havalarda ne yapıyorsunuz. Mesela benim motor Mondial 150 UT kross. 70-80 den fazla yırtsan gitmez. Sizin gibi gruplara katılırsam sizleri de yavaşlatacağımı düşünüyorum.
Ne diyorsunuz. Yoksa genelde düşük hızlarda mı seyrediyorsunuz???
Selamlar, aranıza katılmak dileğiyle!!

:)

arkadaşım bizle yola çıkan bizle geri döner zaten bizim grub içinde hız tutkumuz yok için rahat olsun.bunları izmir gezginlerinin toplantısına katılırsan daha iyi konuşuruz.


bir iki karade benden....



harika havada harika bir gezi oldu ve bu gezi bizlere çok şey kattı lafım anlayana:bounce:
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
gezginler adınız gibi güzel gezmişsiniz size yakışmış inşallah birgün benide aranıza alır gezdirirsiniz hem güzel yerleri hemde degişik uzak yerlere gitmek lazım gezmek eglenmek ne güzel.sizlere iyi eglenceler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bulent abi' Alıntı:
Guzel olmus, umarim bende bir gun katilma imkanini bulurum. Devamini beklerim.

kullandiginiz kameranin ozellikleri nedir?

Kullandığım kamera aslında basit bir kompakt model. Panasonic 3MP, 3X optik zoomlu otomatik dijital kamera. Fiyatı da uygun tavsiye ederim. CCD sensörlü olduğundan net çekim yapıyor, ben memnunum şuan
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
ilk gezimiz hayırlı olsun arkadaşlar Allah içinize sindirsin daha iyilerini hep beraber yapalım ben size demedim mi izmir gezginlerinin önü aydınlık diye
selam ve saygı :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tarıkcım senin gelememen talihsizlik oldu, haketen gözlerimiz aradı seni ama iş herşeuyden önemli, daha çok geziler yapacaz nasılolsa..
 
Katılım
6 Ara 2005
Mesajlar
229
valla sucuk muhabbetine adım cıktı ya hem kalmasın ye diyolar yiyincede sucuk canavarı :cherry: anlamadım gitti ama varya herkeze teşekkürü bir borc biliyorum inşallah diğer gezilerde daha iyi olacak :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet harşeyiyle mükkemmel bir gezi oldu.teşekkür eden bütün arkadaşlara bizlerde teşekkür ederiz.
 
Katılım
27 Mar 2005
Mesajlar
630
Geziniz çok güzel,paylaşıma teşekkürler:rendeer: ,de herkes buraya gitmiş bi ben görmemişim yaw.Güzel yermiş gerçekten:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merak etme daha çok güzel yerler var listede dostum :) Bu daha başlangıç..
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
maşallah ,maşallah.çağatayın anlattığı kadar varmış,ben tiredeydim,(solo gezi hesaabı:p )siz kalabalık olduğunuzdan soğuğuda hissetmemişsinizdir,benim mıçım dondu gece tireye giderken,en kısa zamanda görüşmek üzere:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa saat şu anda gecenin 01:37 si tarih 31,01,2006 benim canım şimdi sucuk çekti.nerde bulucam yavvv???alacağınız olsun...:pale: :salut: :salut: :salut: :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
numan_tas' Alıntı:
yaa saat şu anda gecenin 01:37 si tarih 31,01,2006 benim canım şimdi sucuk çekti.nerde bulucam yavvv???alacağınız olsun...:pale: :salut: :salut: :salut: :pale:

bak bim yakınmış sana oradan alabilirsin:p ama bizim aldığımız tadı alırmısın bilemem.:) :)
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
sacit abi dönüşte yolda çekildiğimiz resimler nerde yaaaaaaaaaaa:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst