
r:
Arkadaşlar çok güzel gezmissiniz. İnanın ki kıskandım.
Kendim sizinle olamasam da ruhum sizlerle. Resimlere bakarken sizlerle gezmiş kadar oldum.
Ufak bir sorum var?
Büyük küçük motorlar karışık geziyorsunuz. Bu havalarda zaten uzun süre çok sürat yapılmaz ama güzel havalarda ne yapıyorsunuz. Mesela benim motor Mondial 150 UT kross. 70-80 den fazla yırtsan gitmez. Sizin gibi gruplara katılırsam sizleri de yavaşlatacağımı düşünüyorum.
Ne diyorsunuz. Yoksa genelde düşük hızlarda mı seyrediyorsunuz???
Selamlar, aranıza katılmak dileğiyle!!