- Katılım
- 28 Mar 2005
- Mesajlar
- 1,841
yaw arkadaşlar ben istanbuldayım da, naçizane bi önerim olsun. açın bi topic. 2-3 kişi olmuşsunuz işte. gezi yerini ve gününü kararlaştırın. topiği açın, şu tarihte şuraya gidiyoruz, kesin gelecek olanlar buraya isim yazsın deyin. iletişim için telefon, mail, msn falan verin. çok zor birşey değil bu. yemekli düşünüyosanız gideceğiniz yerde bi fiyat araştırması yapın. fiyat da budur diyin, siz para toplamayın tabi yiyen ödesin.
bence bir adım bekliyordur herkes...hatta gidin gezi yerini bi görün, resimlerini koyun mekanın. herkesin ilgisini çekecektir bence..
bence bir adım bekliyordur herkes...hatta gidin gezi yerini bi görün, resimlerini koyun mekanın. herkesin ilgisini çekecektir bence..