izmir de organizasyon eksikliği var...!!

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar millet istanbulda geziler düzenliyo resimler çekilip yayınlıyo bizde azımızın suyu akarak bakıyoruz nerede bu izmir motorcuları bezdikmi nedir ??? bırakın geziyi tanışıp bir araya gelip sohbet bile edemiyoruz ben izmirden motorsiklet tutkunu arkadaşlarla tanışmayı istiyorum şahsen sonra gezi düzenlene bilir :)
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
83
Walla haklısın.Biz izmirliler bir gariplik var.İletişim yok.Ayrıca tembellik var :)

Şaka bir yana okul ve üniversite başlıyor.Ve herkes yolcu artık yaza kaldık.

Ama bir dahaki buluşmalarda artık kesin ben varım.O zaman kadar motoru

yeniliyim.Gezilerde öndeyim.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorlar gibi gezi hayalleri de garaja kalkacak desene :salut:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
EgeKnn , Duncan şikayet edeceğinize düzenleyin bir organizasyon , bakalım ne olacak. herşeyi başkasından beklemeyin. :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben denedim umut yok bırak gelmeyi msj bile atmadı tembel izmirliler :santa:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2-3 kişi belli bir tarihte kısa bir gezi için (mesela Yamanlar Dağı'nın tepesindeki Karagöl) toplanırsa belki herkes "ben de gelirim" demeyi bekliyor olabilir. :wiinkk:

Kimse gelmezse de oraya giden o 2-3 kişi eğlenmiş olur. Bu sefer gelemeyen gelecek sefer gelir. Aramızdaki mevcut bir arkadaş grubu olan buna liderlik etsin. Bakalım ne olacak. Ben tek başıma Karagöl'e gidiyorum dersem ve kimse gelmezse tekbaşıma Karagöle gitmenin bi zevki olur mu bilemem ama birbirlerini zaten önceden tanıyan 2-3 kişi giderse gayet zevkli olur.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MrCool kardeşim selam gelebilecek bir arkadaş biliyorum bende varım ee bide sen 3 ettik hafta sonuna var 2 gün en azından 1 kişi daha ayartsak karagöl gezisi iyi bir başlangıç olabilir irtibata geçelim :cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Vallaha beyler iş olayı olmadığı sürece bende gelirim ama malum çalışıyorum ve gelmek için önceden işlerimi ayarlamam lazım :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
forrap ben snoop üyelik olayını çözdüm gördüğün gibi resim olayıda tamam artık rahat giriş yapıyorum yeni nickim bu gelebilir diye bahsettiğim kişi sendin zaten bu arada cafeye mutlaka uğrayacağım hergün 4 temi çıkıyosun??
:sunny:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
EgeKnn, tahmin ettim zaten senin olduğunu da o diğer arkadaş diye bahsettiğinin ben olduğumu tam kestiremedim :) Sorunu çözdüğüne sevindim.Ben vardiya usulü çalışıyorum ya sabah 10 akşam 5 yada akşam 5 gece 12 :) Dün dersanelerle konuşmaya gidecektik o yüzden 4 te çıktım normalde sabahçıysam 5 de çıkıyorum.Şu sıralar dersane olayı olursa biraz değişiklilik olabilir.Eğer gelmeyi düşünürsen bana önceden özele bi mesaj at duruma göre haberleşmiş oluruz :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ok tamamdır..

forrap yaş önemli değil aynı dilden konuştuğumuz sürece sorun değil :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EgeKnn,
Benim acil olarak bir Antalya iş seyahatim olacak ama ne zaman olacağını kestiremiyorum. Bir haber bekliyorum ve o zaman anında çıkmam gerekiyor ama pazartesiden önce olma ihtimali çok düşük. Yani pazar günü yağış da olmazsa sabahtan bir saat ve bir yer kararlaştıralım derim. Ok?
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ok bu pazar gününe organizasyon yapmaya çalışacam 2 kişi kesin gibi sende gelirsen 3 olur başlangıç için fena değil bence haberdar edicem seni kardeşim ok :cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Beyler ben ya pazar yada cumartesi çalışıyorum şu an belli değil hangi gün olacağı patronla konuşmam lazım hangi gün olacağını öğrenmem için :pale: Eğer çalışıyor olursam ben katılamayabilirim aranıza :silent: Bu arada MrCool, sen hangi semtte oturuyorsun ben gaziemir-buca EgeKnn, -bostanlı sen???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben Bornova'da oturuyorum, işyerim de KSK'de Çarşı sokağı sonunda. Bir kaç kişi daha davet ettim ama gelip gelemeyeceklerinden pek emin değilim.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş bende ksk de oturuyorum çarşıyı iyi bilirim yaw nerede çalışıyosun??? tanışalım :bounce:
 
Katılım
19 Ara 2004
Mesajlar
248
İşte karşınızda ben.Bir tanışma-kaynaşma buluşması yaparsak katılırım ancak gezilere katılmam şu an pek mümkün gözükmüyor.Karşıyakalıyım.Çarşı çevresinde oturuyorum.Bir ara görüşelim. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EgeKnn, Unbeaten 21 ve diğer gelebilecekler,
Cumartesi günü Karşıyaka Çarşı Sokağı sonunda demir yolunu geçmeden hemen sağda kent kart yükleme külübesi (aynı zamanda gazete büfesi) yanında buluşabiliriz. 17:00'den önce olsa iyi olurdu. Ben motorumu getirmeyeceğim. Motorsiklet falan aramayın diye söylüyorum. Uygun mudur?
 
Katılım
1 Eyl 2004
Mesajlar
329
abi naptın bi gün sonrasına tarih vermişsin...
onun yerine pazar günü yarışa gelin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst