İZMİR AYVALIK SEFERİ ve RESİMLERİ

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
viragodan sonraki ses egelimin ellemeyin ona ileride neler yapacak o askerlik bitsin hele
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
111
Abicim ne gzl aliağadan geçiomuşunuz bende izmirdeki toplantılara gelemiyorum hiç yoksa aliağada bi durun bi çay ısmarlıyım hem tanışalım dicektim size ama tam ters vakit işte benim izmire gittiğim gün siz aliağaya geliyonuz :salut:
Neyse ben yine size el sallıyım :hello2:
işalla bu güzel geziler devam ederde bende bigün yanınıza katılabilirim..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çok yakında bir ayvalık daha olacak sanıyorum tadı damağımızda kaldı sen bizi izlemeye devam et geçerken takılırsın çay sözünü unutma aliağa ilk mola yerimiz zaten
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet ayvalık gezisinin tadı damağımızda kaldı, yakında tekrarlarız herhalde
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlaşalım dönüşte motorla dönecen :cherry:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
kenan abi kendine güveniyosan sen benim motorla ben de senin motorla gitcem bakalım ne kadar motorcuyuz unutma eskisi olmayanın yenisi olmazmış ben 140 km yol yaptım bir de sen dene bakalım sigortasız vizesiz :flower: :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben almıyayım :sunny:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
197
Ege Tayfasıı;
Bayrama bi harekat daha düzenlemek istiyoruz ayvalığa bilginiz olsun şimdiden...Operasyonlarım sürecek :cherry: Bu arada şu resimleri bekliyoruz haydiyin çakın siteye.Sacit mail adreslerimi göndericem kaybetmeyelim birbirimizi :queen:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
kenan abi böyle diyeceğini biliyordum bu arada emre abi böyle bir gezi mükemmel olur. :king: :rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
52
Arkadaşlar, EgeKenn bugün benden kendisinin cep telefonundan çektiği Ayvalık gezisi fotolarını yayınlamamı istedi. EgeKenn adına işte fotolar huzurlarınızdaaa ;


soldan sağa: tarık, Cengiz abinin eşi ve karakız




 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooo bunlar neki daha ne resimler var ama inşallah buraya girer artık :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar 2gündür siteye giremiyordum.bu arada ebru ve emreye misafir perverlikleri için tşk ler.ebru ben enyakın zamanda istanbul a emreyi motorumla ziyaretegidecem haberin olsun :flower: :flower:
gerçekten çok güzel bir geziydi.tam bir motor arkadaşlığı mükkemeldi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bayramda ayvalık gezisi olursa uyarım. zaten bayram tantanasından kaçmak amacındayım :flower:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
52
lancelot35' Alıntı:
arkadaşlar 2gündür siteye giremiyordum.bu arada ebru ve emreye misafir perverlikleri için tşk ler.ebru ben enyakın zamanda istanbul a emreyi motorumla ziyaretegidecem haberin olsun :flower: :flower:
gerçekten çok güzel bir geziydi.tam bir motor arkadaşlığı mükkemeldi..

sacit, bensiz ayvalık gezisine katılmışsın hiç gözümden kaçmadı haberin olaaaaa :pr: :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ben koskoca 100 beygirlik makineyle katıldım bir resmi bile yok hele üstünde keeway le resim çekilseydi benim acı makine havasından geçilmezdi benim canavar hepinizi sırtında taşır isteyen gelsin :queen: :queen: :flower: :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lancelot35' Alıntı:
arkadaşlar 2gündür siteye giremiyordum.bu arada ebru ve emreye misafir perverlikleri için tşk ler.ebru ben enyakın zamanda istanbul a emreyi motorumla ziyaretegidecem haberin olsun :flower: :flower:
gerçekten çok güzel bir geziydi.tam bir motor arkadaşlığı mükkemeldi..[/quote

ayvayıkta elimizdenden gelenin en iyisi yapmaya çalıştık umarım herkez memnun kalmıştır bir kusurumuz oldu ise affola :rendeer:


ya sacit arkadaşım uzak durya :santa: istanbuldanda emremdende uzak dur bitirdin yaktın bizi arkadaşım yaaa :)
motorun ayrı sen ayrı emrenin dilinden düşmediniz
yok arkadaşım emre taşındı istanbuldan bir daha izmirede gelmeyecek o şimdi papuayeniginede telefonu ve adreside yok kayboldu emre bulunamıyor anlaştıkmı yok işte yok :)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
EgeKnn nın mesajıdır

Evet arkadaşlar mükemmel bir geziydi herkesin tadı damağında kaldı emre ve ebruya çok teşekkürler ve tabiii katılan yoldaş olan gurubun demirbaş larına da çok çok teşekkürler hadi bakalım beklediğiniz resimler benden size......... kankamın makinesinden :p

ilk toplanma yerimiz soğukkuyu mevkii türk petrol önü herkesin gözünde bir mahmurluk çay olsada içsek bakışları :cherry: ve hemen kendimizi yan taraftaki cafeye atıyoruz 2 dk. da masa attık dışarı organize bir ekibiz vesselam






biraz büyük olmuş resim ama idare edin arkadaşlar
çaylar içildikten sonra yola çıkma vaktidir artık deyip at şey pardon araç bin komutuyla hazırlığa başladık



şu ayakta duran robokop kılıklı uzun montlu küsel bayan benim artçı :p



sacit kardeşim 2 numaralı bakışını yapmış ehe heeheheeeheh tamam kanka yamaha viragon var napalım cengiziminde olacak bi gün :p



bu kardeşimi biliyosunuz zaten kendisi tanınmış bir simadır ünlü şöhretli kızların yeni sevgilisi :cherry:





sonunda yola çıktık :king:



ekibin can simidi güvenlik aracı çekici kurtarıcı kısaca apv41 ve egelimin devriye aracı :cherry: dönüşte bazılarının işine yaradı :sunny:





ilk mola yerimiz olan aliağa ilçesine vardık nerede duralım diye ufak bir fikir alışverişinden sonra bir dinlenme tesisine dalıveriyoruz








malesef bekçi köpeği nden yana şanssız bir gurubuz tam hah işte aradığımız bekçi köpeğini bulduk budur abi artık motorlarımız güvende demiştik ama resimdende anlaşılacağı gibi bu köpek fazlasıyla uysal :p tesisi götürseler abiler yardım edeyimmi diyecek :cherry:



çay zamanı :cherry: tavşan kanı çayları söledik beklerken bir taraftan kankam cengiz de yengeye hesap veriyor tamam hayatım yoldayız hayatım tabi hayatım :p bakmayın böle durduğuna çok kazak maço bir erkektir hee :p



tekrar yola koyulduk.......... resimlerin devamını yarın sabah ekliyecem arkadaşlar içiniz rahat olsun :king:

erkan keaway süper sport 1100 ile otobüse sağdan sol çekerek yolculuğumuzun en actıon lu anlarını yaşatıyor bize :p





çok fazla resim var arkadaşlar hepsi birbirinden güzel onlarıda yarın sabah atıcam sayfaya ben yatıyom artık :king:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet resimlerin devamı.........





evet sevgili kankam emrenin yazlığına dönüş yapmamız gereken altın ova sapağına geldiğimiz de 2 kişi nin yokluğu dikkatimi çekmişti biri arkadaşlar ben 80.km hız sınırını aşmayacağım diyen piyade ( tarık ) ve ona ayak uydurarak peşinden takılıp giden Lancelot35 ( sacit ) kardeşlerim hızlarını alamayıp altınova sapağı mapağı dinlemeden ayvalık merkeze doğru ilerlemeye devam ettiler :p allahtan sacit ona uymuş valla yoksa toplayamazdık tarığı oralardan :p sacit kardeşimle ufak bir telefon irtibatı ile durumu bildirdik ve kap gel tarığı dedik olay mahalinin fotoları.........





reklamın kötüsü olmaz demişler işte benim canavar bu da :cherry:



ekip arabası olay yerinde olay yeri inceleme ekibi mübarek :bounce:


bedri bu fırsatları hiç kaçırırmı hemen motor üzerinde poz işine dalmış :p

işte olayın kahramanları da geldi bravo sacit tarığı yunan adalarına allah allah sesleriyle çıkartma yapacakken yakasından tuttuğu gibi alıp getirmiş :p motorize ekip şefimiz Lancelot35 :rendeer:


arkadaşlar bir zamanlar film ve hikayelere konu olan manisa tarzanı ayvalıkta görüldü :sunny: damlarda ve çatılarda gezinen milletin dıjıturk ve türk sat uydu alıcılarını bozan interpol ve FBI tarafından aranan kaçak ayvalıkta objektiflerimize böle yakalandı :p


ALLAH MUHAFAZA..... :sunny: :p :rendeer: emrecim benim...

evet sonunda ayvalık altınova dayız site girişinde motosiklet.net izmir tayfası pankartı ile görüntülerimiz..








resim faslından sonra yol yorgunluğunu atmak üzere içeri geçiyoruz aman allahım çay hazır artçıların artçısı kankam dostum kısacası en değer verdiğim kişilerden biri egenin en güsel kızı costantine emre kardeşimin gülü ebrucum ( stella ) çay hazırlamış bize tavşan kanı hemide... bu iltifatlar 1 hafta götürür onu :p






bisküvi ve çay keyfinden sonra yok arkadaşlar bizi böle kandıramazsınız hani mangal hani mangal diye ifadeli bakışların üzerine işe koyulmaya başladım ekibin mangalcısı kebapçısı ilan edildiğim için iş bana kaldı yine :p

mangalın gecikeceğini düşünen tayfa elemanları bahçedeki güvercin heykelciklerini yemek üzereler bakmayın böle şirin gözüktüklerine :sunny:



neyse mangal yanıyo artık :p

 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst