





















harika bir gezi yapmışsınız pankartlar mankartlar falan orada olmak vardı.
hala bir organizasyona katılıp da tayfayla tanışamadık ama ilk fırsatta motorsuz da olsa katılıp tanışırız umarım. (malum havalar soğuyor üzülerek de olsa motoru işyerimin garajına alacağım yavaş yavaş) bu arada yaz için de izmir tayfası yazılı t-shirt yaptımak geldi aklıma. baya bi kişi var anladığım kadarıyla altından kalkarız...
tekrar söylüyorum, GEZİ SÜPERMİŞ!!!...