İZMİR AYVALIK SEFERİ ve RESİMLERİ

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


derya kuzusu bunlaaarrrrr.......... :p







bayanlar mutfakta salata telaşındalar :pr:

dışarda işler yolunda sohbet koyu :p

 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
etraftan manzaralar




koçum benim :p




bedriciimin en büyük hobisidir abilerinin motoruna binip poz vermek :p



makine de makine ama KAWASAKİ ZX 1000 R :pr:

 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben mangal başında ter dökeyim millet kawasaki ninja ların üzerinde poz versin ohhhh valla yakaladım resimlerle belgelerle sunacağım birazdan kankam da beni ninja ya sattı :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir gezi bu kadar mı güzel anlatılır ya. Bu resimleri çeken ve ekleyen herkesin eline sağlık :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyvallah erkancımmm devamı geliyo bekleyin çok var resim napiim :p
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


resimlere konu olan kawasaki zx 1000 r bu arkadaşımızın sitede emre kardeşimin komşusu izmirde oturuyo kendisi herkes ninjaya yani motoruna saldırınca resim çekilmek isteyince canını seven kaçsın dercesine ulem yamyamların arasında kaldık deyip motoru kaçırırken görüyorsunuz :p



eli işte gözü oynaşta :cherry: emreye bakın hele ebruya sarılmış ama ohoooo adamın aklı başka yerde ninjayla bağdat caddesinde hayal ediyo kendini şimdi tek teker emre :p



benim arka bahçedeki hallerim biz çalışalım didinelim mangal başında millet ön tarafta ninja derdinde ne anlıyolar motorsikletten bilmem hiç sevmem şahsen ben hele racıng olayını hiiiççç sevmem :cherry:


emreciim deplasman takımı havasında yasık çocuğa yaw nasılda çalıştırıyo ebru..... yasık değilmi kısım kankama :thumleft:



yorumsuz........ :sunny:



bedri ve sacit bahçenin doğanın ve temiz havanın tadını çıkarıyor.... yanlız sacitin hareketleri biraz kuşku uyandırıyor bizde.... emre benim büyük büyük büyük babam bu bahçenin denize doğru olan kısmına 40 adım sonra hazine gömmüş diye bir hikaye anlatmıştı saciti adımlarını sayarken görüyosunuz :cherry: benden kaçmaz kanka şşşşttt bak bulursan kırıiırız :wiinkk:


 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kawasaki ve de sahibi bir süre sonra aramızdan ayrılınca yine benim motora kaldılar ehehehehe :cherry:



ekibe bak beeeee :rendeer:





çocuğum in o motorun üstünden BMW F650 alıcaz sana tamam ağlama :p



bedrinin albüm baya sağlam oldu valla bu gezi en çok ona yaradı kızları bu resimlerle tavlayacak heralde ehhhh yardımcı olayım bariii tüm motosiklet.net sitesi bayanları bedriye bakın hele :cherry:


bedri ve yamaha virago 535 :p


yaw ne çabuk akşam oldu :sunny:


yola çıkma vakti :salut:


bazıları beleşe mi konmuş ne :sunny: :cherry:

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BUNLARDA SACİT ARKADAŞIMIZDAN BANA ULAŞAN RESİMLER
BU RESİMLER SACİT VE MOTORU BENİM İLİŞKİMİ BALTAMALAMADAN COSTANTİMİ :joker: BAŞTAN ÇIKARMADAN ÖNCE ÇEKİLDİ AHH SACİT AHHH YAKTIN BİZİ :)




BUDA ATAKAN GÜLGÜN VE SACİTİN OĞULLARI YANİ KÜÇÜK SACİT :)
BABASINA BEN PEK BENZETEMEDİM AMA UMARIM HUYLARIDA BABASINA ÇEKMEZ :) GÜZELLER GÜZELİ GÜLGÜNE YANİ ANNESİNE BENZER YOKSA MAZALLAH YANDIK :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla gülgüne göre huyları aynı ben. :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla pes ne deyim başka :) topiğimiz resim albümü gibi oldu :flower: ömür boyu unutulmaz artık bu anılar :)
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
kenan abi benim resimleri çok bol koyduğun için çok teşekkürler ama ben kız düşkünü bir insan değilim daha çok her çeşit motor a binme hastasıyım o yüzden bütün motosikletlere bindim eh yakışmıyoda değil yani napayım bu benim suçum değilki allah vergisi bişey hadi iftar yemeğinde görüşürüz herkes k.i.b sın :) :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulem espiri yaptık sana kızlar sana feda olsun tüm motorlarda koçum koç yumurtam benim :p iftarda görüşelim bakalım bu arada sana motor buldum bulursan haber ver demiştin ahanda veriyorum beni bu yazıyı okudunmu ara hesaplı ve top gibi motor buldum valla kaçırma :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ikinci ayvalık gezisi için kayıtlar başlasınmıııııı?????????? bayramda ne dersiniz 3. günü gidiş 4. gün akşamı dönüş :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kankam sen git ayvalığa biz kuşadasına gidiyoruz GEZGİN İZMİR TAYFASI olarak çadır mangal şişe muhabbeti yapacağız (kankam aç artık yeni topic kuşadası bizi bekler ) ijelim güjellejelim ada bu mevsim çok güzeldir belki adalı dostlar bize katılır belki istanbuldan dostlar gelir :flower: :joker: :rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
194
guzel bi geziyee benziyooo..burcu biraz anlattı ama orda olmak vardııı...askerişz die kimse gormuyoo bizi yaaa... :queen:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ah onurum seni görmez olurmuyuz ya hiç sen burda olsan neler yapardık ortalığı birlikte dağıtırdık ssen sivilken görüşelim biz :p
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
111
harika bir gezi yapmışsınız pankartlar mankartlar falan orada olmak vardı. :cat:
hala bir organizasyona katılıp da tayfayla tanışamadık ama ilk fırsatta motorsuz da olsa katılıp tanışırız umarım. (malum havalar soğuyor üzülerek de olsa motoru işyerimin garajına alacağım yavaş yavaş) bu arada yaz için de izmir tayfası yazılı t-shirt yaptımak geldi aklıma. baya bi kişi var anladığım kadarıyla altından kalkarız...

tekrar söylüyorum, GEZİ SÜPERMİŞ!!!...
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
harika bir gezi yapmışsınız pankartlar mankartlar falan orada olmak vardı.
hala bir organizasyona katılıp da tayfayla tanışamadık ama ilk fırsatta motorsuz da olsa katılıp tanışırız umarım. (malum havalar soğuyor üzülerek de olsa motoru işyerimin garajına alacağım yavaş yavaş) bu arada yaz için de izmir tayfası yazılı t-shirt yaptımak geldi aklıma. baya bi kişi var anladığım kadarıyla altından kalkarız...

tekrar söylüyorum, GEZİ SÜPERMİŞ!!!...



evet harika bi geziydi.umarım sende bizim organizasyonlarda yerini alırsın en kısa zamanda senide bekiyoruz dostum :wiinkk:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaskkafa........ dostum havanın soğuk olması problem teşkil etmiyo bizler için çünkü gurup içerisinde ehehehehe sen su motorcusumusun oğlum gibilerinden madara olma durumlarına düşmeyi göze alamıyo kimse :p bizde böle dostum biz beraber olduğumuz sürece soğuk moğuk işlemiyo bizim sıcaklığımız içimizi ısıtmaya yetiyo :wiinkk:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
warya siz çok kötüsünüz özellike de egeknn sen neyse size ii eğlenceler dilmekten başka şnsım yok size ii eğlenceler benim yerimede eğlenin bari :salut:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst