İZMİR AYVALIK SEFERİ ve RESİMLERİ

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
111
EgeKnn' Alıntı:
kaskkafa........ dostum havanın soğuk olması problem teşkil etmiyo bizler için çünkü gurup içerisinde ehehehehe sen su motorcusumusun oğlum gibilerinden madara olma durumlarına düşmeyi göze alamıyo kimse :p bizde böle dostum biz beraber olduğumuz sürece soğuk moğuk işlemiyo bizim sıcaklığımız içimizi ısıtmaya yetiyo :wiinkk:

c.tesi toplantısına motorsuz gelirsek "aa motorsuz gelmiş" denmeyeceğini tahmin ediyorum. :santa:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neden diyelim dostum sen gel farketmez....... toplantı bu önemli olan toplanmak :cat:
 
Katılım
28 Eki 2005
Mesajlar
35
ya inanırmısınız bilmem yaklaşık yarım saattir sizin tüm gezi notlarını okudum.buluşmaya davetten beri sonuna kadar.resimler falanda cok güzel ben istanbulda oturuyorum ama size cok özendim keşke oralarda olsaydımda bende gelseydim diye düşündüm herhalde yabancı birine yer verirdiniz aranızda.gercekten çok hoş insanın içini ısıtan bi grubnuz varmış.umarım böle devam eder...
herkese selam ve kenan yeni geze resimlerinide eklersen bizde buradan bakarak yasarız...ninja bedri ye selam :cat:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ya inanırmısınız bilmem yaklaşık yarım saattir sizin tüm gezi notlarını okudum.buluşmaya davetten beri sonuna kadar.resimler falanda cok güzel ben istanbulda oturuyorum ama size cok özendim keşke oralarda olsaydımda bende gelseydim diye düşündüm herhalde yabancı birine yer verirdiniz aranızda.gercekten çok hoş insanın içini ısıtan bi grubnuz varmış.umarım böle devam eder...
herkese selam ve kenan yeni geze resimlerinide eklersen bizde buradan bakarak yasarız...ninja bedri ye selam



ee arkadaşım istanbuldaki gezilere katıl sende aynı ortamı sen orda da bulabilirsin
 
Katılım
28 Eki 2005
Mesajlar
35
istanbuldaki geziler daha farklı geciyor.ben sadece sizinkinide begendiğimi dile getirdim.tavsiyen için saol. :silent:
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
111
abicim neydi o kawasaki bea neyse abi aliağada nerde durmuşunuz ya bi içeri gelseydiniz ya deniz kıyısında söle petkim tüpraş manzaralı bi çay içseydiniz bidahakine ben götürcem sizi çay iççeğiniz yere abi pankart çok gzl bence yapıştırmalar yaptıralım böyle hatta izmirtayfasıyla alakalı site açalım t-short fikride gzl böle bi organize olalım ya daha doğrusu siz olun ben motoru alınca size katılırım :cherry: ..
ha bide işalla dayımın olan honda kinetix markalı takayı kapattım kapatacam eğer kapatabilirsem sizi kinetiximle karşılamaya gelccem :queen:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
öleceksin sanada selam bizim gruba izmir e gelince katılabilirsin istersen motorsuz ol biz seni alırız hadi k.i.b. :rendeer: :flower:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Sizi bir hafta yalnız bıraktım gitmediğiniz yer kalmamış adilerrrr! :pr: :pr:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
derin' Alıntı:
Sizi bir hafta yalnız bıraktım gitmediğiniz yer kalmamış adilerrrr! :pr: :pr:

kanka sende arayı çok uzattın ama yaaaa neyse topiklere yazmıyosunda pek adaya geliyosun sanırım şöle sabah gaziemir migrosta bende varım diye yazda şenlensin gurup :rendeer: :cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sanki itiraz sansı varnış gibi soruyorsun tüm ekip gelecek konu taryışmaya kapalıdır polis zoruyla kimseyi evden almayalım efendi efendi hanım hanım gelin HADİ BAKİYİM bizim adımız GEZGİN İZMİR TAYFASI hakkını verin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bol bol resim çekilmeyi unutmayın :wiinkk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst