- Katılım
- 3 Ağu 2005
- Mesajlar
- 111
EgeKnn' Alıntı:kaskkafa........ dostum havanın soğuk olması problem teşkil etmiyo bizler için çünkü gurup içerisinde ehehehehe sen su motorcusumusun oğlum gibilerinden madara olma durumlarına düşmeyi göze alamıyo kimsebizde böle dostum biz beraber olduğumuz sürece soğuk moğuk işlemiyo bizim sıcaklığımız içimizi ısıtmaya yetiyo :wiinkk:
c.tesi toplantısına motorsuz gelirsek "aa motorsuz gelmiş" denmeyeceğini tahmin ediyorum. :santa: