İZMİR AYVALIK SEFERİ ve RESİMLERİ

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sacit yaza bir ufak makina alalım oğlana takılsın bize emrede bebek arabasını yanlara bağlar aile saadeti yaparız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eee naparsı önce motor kardeşliği dönmek yok bu yoldan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haketen ya bu motor kardeşliği eşi pek görülmeyen çıkarsız sağlam bir kardeşlikmiş. bizim gezilerde buna örnekler bol bol raslanıyor ne güzel :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hele bir resimler basılsın bak yer yerinden nasıl oynayacak
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lancelot35' Alıntı:
evet arkadaşlar iyibir geziydi.aliağadan aranızdan ayrıldığım içide ayrıca üzgünüm.ama naparsın çocuğun var derdin var (bu lafım ebru ve emreye).emre bu arada e-mail adresini ver bana



:santa: :santa: sacit senin alacağın olsun emreyide kendine benzetmekte kararlısısın :)
gülgün duy sesimi yetiş arkadaşım yetiş :sunny: senin bu kocan benim ilişkimin kökünü kurutma yolunda ilerliyor :santa: :santa:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
APV41' Alıntı:
sacit yaza bir ufak makina alalım oğlana takılsın bize emrede bebek arabasını yanlara bağlar aile saadeti yaparız


bana acıyan yok tabi :santa: peki ya ben hangi biriyle başa çıkacağım küçük emreye mi bakacağım büyük emreye mi :sunny: :)
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
stella sen emre abi ye bir tane 600 cc lik bir yamaha virago doğurursan emre abi'nin hiç bir derdi kalmız motorun sesiyle karı doyuyor zaten insanın küçük emre yede muhakkak bir tane büyük emre lazım çünkü emre abi ye bakılcak olursa küçük emre de aynısı olcak gibi o yüzden onunla ancak emre abi başa çıkabilir :flower: :flower: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egelim' Alıntı:
stella sen emre abi ye bir tane 600 cc lik bir yamaha virago doğurursan emre abi'nin hiç bir derdi kalmız motorun sesiyle karı doyuyor zaten insanın küçük emre yede muhakkak bir tane büyük emre lazım çünkü emre abi ye bakılcak olursa küçük emre de aynısı olcak gibi o yüzden onunla ancak emre abi başa çıkabilir :flower: :flower: :rendeer:

bir motor doğurmadığım kaldıydı onuda hallettikmi tamamdır zaten :santa: ama bunlar hep sacitin ve onun motoru yüzünden oldu emreyide yoldan çıkardı emre şu an istanbulda dün gece yolcu ettim ama hala viragoyu sayıklıyordu en son sözlerinde :)
büyük emre küçük emreye bakarda :santa: onlara kim bakacak egelim sen onu söyle bana :)
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
bir motor doğurmadığım kaldıydı onuda hallettikmi tamamdır zaten ama bunlar hep sacitin ve onun motoru yüzünden oldu emreyide yoldan çıkardı emre şu an istanbulda dün gece yolcu ettim ama hala viragoyu sayıklıyordu en son sözlerinde
büyük emre küçük emreye bakarda onlara kim bakacak egelim sen onu söyle bana






neyse ebru ben izmirde olduğum sürece ben sana elimden geldiğince yardım ederim merak etme :) :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karakiz' Alıntı:
bir motor doğurmadığım kaldıydı onuda hallettikmi tamamdır zaten ama bunlar hep sacitin ve onun motoru yüzünden oldu emreyide yoldan çıkardı emre şu an istanbulda dün gece yolcu ettim ama hala viragoyu sayıklıyordu en son sözlerinde
büyük emre küçük emreye bakarda onlara kim bakacak egelim sen onu söyle bana






neyse ebru ben izmirde olduğum sürece ben sana elimden geldiğince yardım ederim merak etme :) :bounce:

burcucum çok teşekkür ederim kesinlikle desteğe ihtiyacım olacak şebnemi gülgünü de tamamladıkmı tabi birde sacitin motoru ve saciti emreden uzak tuttukmu :) şimdilik idare ederiz :wiinkk:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
idare ederiz canım problem diil hiç olmadı sacitin motoru sattırırız olur biter :)
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şşşşşşttttt ellemeyin sacitimi kankamı artı motorunu valla hatunlar bir olmuş sacit kardeşim burdayım yanındayım merak etme :p
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
kenannnnnnnnnnn abiiiiiiiiii resimler noldu gözümüz yollarda kaldı yav hadi artık sabredemiyoz :flower:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
du bi yaaaa :sunny:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bütün ekibe virago alalım olsun bitsin ne olacak ya İZMİR TAYFASI mutlu olsun (hanımları üzmeyin birdaha geziyi zor görürsünüz ) tek göreceğiniz makine çamaşır yada bulaşık olur
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
abi iyi fikir benim aprillia ya bulaşık makinesi motor u taksak gezilerde sizin arkanıza yapışabilirmi acaba denemek lazım ama şuda bir gerçekki bulaşık makinası bile normalde benim motosikletden daha hızlı gider herlde :flower: :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
egelim sabırlı ol o büyüyünce dukati olacak şimdi amcalarına eksozunu gösteriyor daha bak büyüsün neler yapacak ne canlar yakacak aksesuarlar peşinden koşacak onun (SABIR )
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim evde eski bir traş makinesi var braun un onun motoru takalım valla daha hızlı gider :cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst