lancelot35' Alıntı:evet arkadaşlar iyibir geziydi.aliağadan aranızdan ayrıldığım içide ayrıca üzgünüm.ama naparsın çocuğun var derdin var (bu lafım ebru ve emreye).emre bu arada e-mail adresini ver bana
APV41' Alıntı:sacit yaza bir ufak makina alalım oğlana takılsın bize emrede bebek arabasını yanlara bağlar aile saadeti yaparız
egelim' Alıntı:stella sen emre abi ye bir tane 600 cc lik bir yamaha virago doğurursan emre abi'nin hiç bir derdi kalmız motorun sesiyle karı doyuyor zaten insanın küçük emre yede muhakkak bir tane büyük emre lazım çünkü emre abi ye bakılcak olursa küçük emre de aynısı olcak gibi o yüzden onunla ancak emre abi başa çıkabilir :flower: :flower: :rendeer:
bir motor doğurmadığım kaldıydı onuda hallettikmi tamamdır zaten ama bunlar hep sacitin ve onun motoru yüzünden oldu emreyide yoldan çıkardı emre şu an istanbulda dün gece yolcu ettim ama hala viragoyu sayıklıyordu en son sözlerinde
büyük emre küçük emreye bakarda onlara kim bakacak egelim sen onu söyle bana
karakiz' Alıntı:bir motor doğurmadığım kaldıydı onuda hallettikmi tamamdır zaten ama bunlar hep sacitin ve onun motoru yüzünden oldu emreyide yoldan çıkardı emre şu an istanbulda dün gece yolcu ettim ama hala viragoyu sayıklıyordu en son sözlerinde
büyük emre küçük emreye bakarda onlara kim bakacak egelim sen onu söyle bana
neyse ebru ben izmirde olduğum sürece ben sana elimden geldiğince yardım ederim merak etme:bounce: