İZMİR AYVALIK SEFERİ ve RESİMLERİ

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
caostantine emre abi bizleri ağırladığın için ve eğlendirdiğn için çok teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ya kenan ben ne yaptım ki beni acaip şımartmışın sadece artçıydım :$ saol yinede :) ayrıca bizi misafir eden arkadaşlar emre ve ebru ikinize de teşekkürler. gerçekten çok güzel bi geziydi :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İzmir Tayfası (bu arada grubumuzun resmi ismi bu, yeni tanışacak arkadaşlar öğrensin) kısa zamanda epey güzel ilerleme kaydeden bir grup oldu. Aktivitelerimiz çokzevkli ve arkadaşça geçiyor. Grupta bayanların da olması ayrı bir renk katıyor. Seviyeye uyacak motor ve gezi gönüllüsü bay bayan tüm yeni arkadaşların görmesinde fayda var bence :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cuma sabahı oldukça ters bir günümdü :santa: malum izmirde perşembe gecesi oldukça korkutan bir sallantı yaşadık bende bir çok insan gibi dışarda soğukta sabahladım uykusuzluğumdan ötürü işede geç kalmış gayet suratsız ve bedbah bir halde işe geldim ofisten içeri girdim ve biranda dünya başka bir yöne doğru dönmeye başladı :joker: costantinim karşımda duruyordu benden çok daha önce ofise gelmiş ve bana süpriz yapmıştı süprizden çok bu benim için bir şoktu
tabi bu arada canım arkadaşım Egeknn (kenanın) bu olaydaki parmak izi oldukça büyük seninle daha sonra görüşeceğiz bu konuyu kenancığım :) bu ayrı bir konu
bizim öncesinde kararlaştırdığımız bu ayvalık gezisini sitedeki dostlarımızla paylaştık doğaly olarak kimsenin bizi yanlız bırakmayacağından ben ekndi adıma emindim çünkü özel dostluklara ve bir aile sahibiz burda :rendeer:
emreyle bizim yaptığınız bile uyanaraktan biz izmir tayfasından birgün önce ayvalığa gittik hava muhteşemdi doğaya diyecek söz yok zaten sakin şenirden şehir kalabılığından uzak dingin bir ortam bunun keyfini varın siz düşünün artık
pazar sabahı cengiz abiyi yoran bir telefon trafiği oluşturdum :) nerdesiniz nerde kaldınız daha gelmiyormusunuz derken bizim grup sitenin kapısında gözüktü
:flower: :flower:
hoş bir çay molasından sonra mangalcı başımız kenan geçti mangalın başına evin içinde hoş bir koşuşturmaca bilinen hoş ve tadında motor sohpetleri erkekler bahçede kendilerini kaptırmışlarken biz bayanlarda mutfakta koşuşturmaca içinde yemeklerimizi hazırladık bunları böyle yazmak güzel ama inanın orada olmayan arkadaşlar çok şey kaçırdıllar çünkü ne hoş sohpetlerin nede o şen gülüşmelirin tadı böyle yazılarak anlaşılmıyor :thumright:
yemeğimizi yedik çaylarımızı yudumladık ortalığı topladık ve düştük izmir yollarına dönüş yoluda geliş yolu kadar keyifli eğlenceli hoş sohpetli bir şekilde son buldu orada olan bizi yanlız bırakmayan herkese çok teşekkür ederim
sizlerle olmak çok güzel

seninle olmak ise bambaşka costantinim :joker: bundan bahsetmiyorum :wiinkk:
bile :wiinkk:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
sağol stella bizleri çok iyi ağırladınız tekrar teşekkürler :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ben diyorum bu izmir tayfası grubu sadece motor gezisi grubu değil aynı zamanda romantik bir grup olmaya başladı diye :) eğlence, macera, aşk, komedi ne ararsan var burada :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aşk dünyanın her yerinde var ama bizim grubumuza da uğramsı güzel birşey tabi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günün lafını ettin karakız :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eh ben bu grubun önümüzdeki bahara kadar halini düşünemiyorum artık :)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
52
ben aranızda olamadım, deprem dolayısıyla ailecek korkumuzdan manisa spildeydik, bir dahaki gezide inşallah aranızda olacağım, fotoları bekliyoruz :)
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
stella ve costantin sizlereev saipliğiniz icin tesekkur ederim ayrıca cenğiz abi ye pesimizden kamyonetiyle ğelip verdiği lojistik destek icin bir tesekkur daa varlığıyla benim ğibi bir acemiye samimi bir ğuven verdiği icin.ğeziye elen tum arkadaslar var olun sağ olun .
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Arkadaslar resimlerinizi Şiddetle bekliyoruz burada. Resimsiz gezi istemiyoruz kaybolmayan resimler istiyoruz. :)
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
acık daha merak edin edinde ortadan çattadanak çatlayın bidahaki gezide düşün yollara :cherry: 2 güne kadar resimler ok.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
İZMİR TAYFASI bir bütündür resimleride ortalığı sarsacak emin olun haberci olarak seçilen DERİN kardeşim işlerinin yoğunluğundan resimleri yetiştiremedi ama iyide oldu herkez biraz daha merak etsin ayvalığı salladık çok inanılmaz müthiş muhteşem bir gezi oldu emeği geçen tüm dost ve akrabalara teşekkürü bir borç biliriz EYLEMLERİMİZ DEVAM EDECEK BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar iyibir geziydi.aliağadan aranızdan ayrıldığım içide ayrıca üzgünüm.ama naparsın çocuğun var derdin var (bu lafım ebru ve emreye).emre bu arada e-mail adresini ver bana
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sacit dostum sen bundan sonra geziye gideceğimiz yer kaç km ise üzerine 40 km koy kendin için :cherry: piyade sana az yol yaptırmıyor valla, giderken onu ayvalıktan döndürmek zorunda kaldın, dönerken de neredeyse izmire varacakken geri döndün :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst