cuma sabahı oldukça ters bir günümdü :santa: malum izmirde perşembe gecesi oldukça korkutan bir sallantı yaşadık bende bir çok insan gibi dışarda soğukta sabahladım uykusuzluğumdan ötürü işede geç kalmış gayet suratsız ve bedbah bir halde işe geldim ofisten içeri girdim ve biranda dünya başka bir yöne doğru dönmeye başladı :joker: costantinim karşımda duruyordu benden çok daha önce ofise gelmiş ve bana süpriz yapmıştı süprizden çok bu benim için bir şoktu
tabi bu arada canım arkadaşım Egeknn (kenanın) bu olaydaki parmak izi oldukça büyük seninle daha sonra görüşeceğiz bu konuyu kenancığım

bu ayrı bir konu
bizim öncesinde kararlaştırdığımız bu ayvalık gezisini sitedeki dostlarımızla paylaştık doğaly olarak kimsenin bizi yanlız bırakmayacağından ben ekndi adıma emindim çünkü özel dostluklara ve bir aile sahibiz burda :rendeer:
emreyle bizim yaptığınız bile uyanaraktan biz izmir tayfasından birgün önce ayvalığa gittik hava muhteşemdi doğaya diyecek söz yok zaten sakin şenirden şehir kalabılığından uzak dingin bir ortam bunun keyfini varın siz düşünün artık
pazar sabahı cengiz abiyi yoran bir telefon trafiği oluşturdum

nerdesiniz nerde kaldınız daha gelmiyormusunuz derken bizim grup sitenin kapısında gözüktü
:flower: :flower:
hoş bir çay molasından sonra mangalcı başımız kenan geçti mangalın başına evin içinde hoş bir koşuşturmaca bilinen hoş ve tadında motor sohpetleri erkekler bahçede kendilerini kaptırmışlarken biz bayanlarda mutfakta koşuşturmaca içinde yemeklerimizi hazırladık bunları böyle yazmak güzel ama inanın orada olmayan arkadaşlar çok şey kaçırdıllar çünkü ne hoş sohpetlerin nede o şen gülüşmelirin tadı böyle yazılarak anlaşılmıyor :thumright:
yemeğimizi yedik çaylarımızı yudumladık ortalığı topladık ve düştük izmir yollarına dönüş yoluda geliş yolu kadar keyifli eğlenceli hoş sohpetli bir şekilde son buldu orada olan bizi yanlız bırakmayan herkese çok teşekkür ederim
sizlerle olmak çok güzel
seninle olmak ise bambaşka costantinim :joker: bundan bahsetmiyorum :wiinkk:
bile :wiinkk: