- Katılım
- 21 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet bu konu hakkında daha fazla bişey yazmak anlamsız olur bu arada stella yani ebru benim çok sevdiğim bir arkadaşım kendisiyle her arkadaşlıkta olabileceği gibi ufak bir tartışma hatta tartışma bile sayılmaz yüz yüze gelmedik daha ufak bir karşılıklı kırgınlık yaşadık ama büyütülecek bişey yok konu kapandı gitti bu akşam kısa da olsa sohbet etme imkanımız oldu msn de bir problem yok ikimizde birbirini seven değer veren koca insanlarız arkadaşız arasıra olur böle şeyler cumartesi günü geziye gelmemek için özel bir nedeni varsa o nu bilemem ama kapandı dediğimiz konu ile alakası olduğunu sanmıyorum :rendeer: cumartesi olsun da bir görürüz.... :cherry: