İZMİR 08.10.2005 CUMARTESİ TOPLANIYORUZ

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet bu konu hakkında daha fazla bişey yazmak anlamsız olur bu arada stella yani ebru benim çok sevdiğim bir arkadaşım kendisiyle her arkadaşlıkta olabileceği gibi ufak bir tartışma hatta tartışma bile sayılmaz yüz yüze gelmedik daha ufak bir karşılıklı kırgınlık yaşadık ama büyütülecek bişey yok konu kapandı gitti bu akşam kısa da olsa sohbet etme imkanımız oldu msn de bir problem yok ikimizde birbirini seven değer veren koca insanlarız arkadaşız arasıra olur böle şeyler cumartesi günü geziye gelmemek için özel bir nedeni varsa o nu bilemem ama kapandı dediğimiz konu ile alakası olduğunu sanmıyorum :rendeer: cumartesi olsun da bir görürüz.... :cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
gönlünün bizinle olması yeter sadece düğünde bizi unutma mutlu ol BU SENİN HAKKIN (istesende bizden kopamazsın damat motorcu )
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
kenan abi ebru ile konuştuğunuza sevindim dediğin gibi insanların arasında böyle dargınlıklar olur bazen ama biz motorcular daima dostlarımızın değerini biliriz özellikle izmir tayfası olarak hadi cumartesi herkesi bekliyoruz :rendeer: :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EgeKnn' Alıntı:
evet bu konu hakkında daha fazla bişey yazmak anlamsız olur bu arada stella yani ebru benim çok sevdiğim bir arkadaşım kendisiyle her arkadaşlıkta olabileceği gibi ufak bir tartışma hatta tartışma bile sayılmaz yüz yüze gelmedik daha ufak bir karşılıklı kırgınlık yaşadık ama büyütülecek bişey yok konu kapandı gitti bu akşam kısa da olsa sohbet etme imkanımız oldu msn de bir problem yok ikimizde birbirini seven değer veren koca insanlarız arkadaşız arasıra olur böle şeyler cumartesi günü geziye gelmemek için özel bir nedeni varsa o nu bilemem ama kapandı dediğimiz konu ile alakası olduğunu sanmıyorum :rendeer: cumartesi olsun da bir görürüz.... :cherry:


kenan aramızda geçen konuşmayı ve olanları açıklamış
teşekkür ederim :rendeer:

cumartesi sırf seni sinir etmek için gelmiyorum kenan kardeş :flower: :D/
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
APV41' Alıntı:
gönlünün bizinle olması yeter sadece düğünde bizi unutma mutlu ol BU SENİN HAKKIN (istesende bizden kopamazsın damat motorcu )



sizden kopmam imkansız bunu biliyorsunuz :rendeer: düğün konusuna
gelince herşeyin hayırlısı ama bir gün böyle birşey olacak olursa biz birbirimizi burda tanıdık benim egeriders ve motosiklet.net gibi iki büyük ailem var onlar olmadan böyle bir olay gerçekleşemez bu yüzden baş davetlillerin isimleri ve plakaları online yayınlacaktır :)
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
stella sen gelmiyecen de kim gelcek aramızdaki tek bayan sensin tek çiçek sensin gelcen tabi kenan abi yi değil beni sinir ediyorsun :cat: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egelim' Alıntı:
stella sen gelmiyecen de kim gelcek aramızdaki tek bayan sensin tek çiçek sensin gelcen tabi kenan abi yi değil beni sinir ediyorsun :cat: :rendeer:


amanda aman büyümüşte ablasına sinir olurmuş :santa: bak çiçek böcek davasını unutma izmir tayfasına yeni çiçekler eklendikçe beni unutursan sorarım ben sana :wiinkk:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gurubun has üyelerinin toplantı yada geziye gelmeme gibi hakları yoktur gurubun 1 numaralı kuralıdır duyurulur :p
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
197
BAK kızacam şimdi haaaa!!!Gerekiyorsa kalkar ben gelirim gezilere görürsünüzz :p
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahhh kanka ahhhh gel tabiiii ihtiyaç var dışardan motorcu transfer edicez zaten :cherry:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
stella ablacım kızların naz yaptığını biliyordum ama bu kadar da değil izmir grubunun 1 numaralı çiçeği sensin her zaman bu da şu demek değildirki başka çiçekler eklenmeyecek ama senin yerin her zaman ayrı olcak tabi abla böcek olmasın da çiçek olsun ya tabi bana hep bir böcek denk geliyor ve bana bir artçı lazım o da bu gün lazım :cherry: :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak bak bak :cherry:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
ben niye bakayım kenan abi belediye baksın :rendeer: :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence bu topiğin ismi "Stellanın nolacak bu hali, toplantılara gelsin lütfen" olmalıydı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egelim' Alıntı:
stella ablacım kızların naz yaptığını biliyordum ama bu kadar da değil izmir grubunun 1 numaralı çiçeği sensin her zaman bu da şu demek değildirki başka çiçekler eklenmeyecek ama senin yerin her zaman ayrı olcak tabi abla böcek olmasın da çiçek olsun ya tabi bana hep bir böcek denk geliyor ve bana bir artçı lazım o da bu gün lazım :cherry: :rendeer:


eeee izmir tayfasının ilk ve şuan için tek bayanı olmanın verdiği mutluluk ayrı bu yüzdenden size o kadarcık nazım geçsin demi ama :rendeer:
valla yeni bayan üyelere en acilinden ihtiyacımız var özellikle gezi alışverişlerinde yanınızda bir bayan olması şart :santa: :queen:
artı bende kendi hemcinslerim yandaşlarım olsun istiyorum artık toplantılarda gezilerde yanımda :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
One_Way' Alıntı:
Bence bu topiğin ismi "Stellanın nolacak bu hali, toplantılara gelsin lütfen" olmalıydı :)


evet ne olacakkkkkkkkk benimbu halimmmmmmmmmm :santa: :santa: :santa: :santa:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O halde sen de bayan arkadaşlarını çağır stella :) Senin kafa anlayışında mutlaka vardır birileri
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
One_Way' Alıntı:
O halde sen de bayan arkadaşlarını çağır stella :) Senin kafa anlayışında mutlaka vardır birileri


benim çevremde motorsiklet tutkunu çok fazla bayan yok açıkçası
benim arkadaşlarım bile hala deli olduğumu düşünürler bu tutkumdan ötürü bir kızın motorlara bu kadar bağlı olması tutkun olması ilgilenmesi hala çok fazla kabullenilebilmiş değil ama inan çalışmalırım sürüyor bir çok insana bir çok bayana bu tutkuyu sevgiyi aşılamaya çalışıyorum :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
STELLA sen bizim resimleri onlara göster (knn hariç ) hepsi koşarak gelecektir
benim kankamın resmine göz değmesin yıpranmasın nede olsa lider o
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst