İZMİR 08.10.2005 CUMARTESİ TOPLANIYORUZ

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
İZMİR GRUBU ARKADAŞLARIM CUMARTESİ GÜNÜ ATATÜRK LİSESİ ÖNÜNDE SAAT 21 DE TOPLANIYORUZ YENİ ARKADAŞLAR SİZLERİDE BEKLİYORUZ
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
batucan, o saatte buluşulduğuna göre belliki alemlere akılacak :queen: yoksa okulun önünde çete kavgasımı var :pl:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
geçen seferde bu saat teuluştuk hep beraber kordon aakarız
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
arkadaşlar ben şimdidien bir kişiyi kesin ayarladım bu kişi one way kendisi çok iyi birisi ve daha motor a tam alışkın birisi olmamasına rağmen yinede bizlerle buluşmak için alsancak a gelecek ben bu cesareti bizler için gösterdiği için kendisine çok teşekkür ediyorum ve sizlerin de aynı cesareti göstermenizi bekliyorum
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
geçen hafta ıslak oldu bakalım bu hafta ne olacak aslında ramazan diye çok kalabalık olmaz birde ıslak olmazsa yaşadık
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
batucan onu atatürk lisesinin önünde düşünürüz hep beraber ve cengiz abi dediğin gibi hava iyi olursa süper olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence de bu güzel havaları değerlendirelim, sanırım haftasonu hava iyi olacakmış, kış gelmeden her haftasonu gezi olsa ben katılırım artık
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
sola arkadaşım gidilecek yer zaten belli cumartesi atatürk lisesi önünde buluşcaz ve ordan da kordonda sahil de güzel bir yerde oturcaz.Bu gidilcek yeri neden hepiniz bu kadar sorun ettiniz anlamadım hele bir araya gelelim de bakarız bunlar kolay şeyler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
umarım aranızda olabilirim arkadaşlar
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaz listeye beni :)
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
egekenn sen zaten listenin başındasın muharremcem gelirsen memnun oluruz stella sen de işallah orda olursun
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Büyük ihtimal gelirim, evdeki patron izin verirse :pr: :pr: :pr:

(Yeni motorumla :cherry: )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
c.tesi toplandığımızda pazar günü için de gezi planı yapabiliriz.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özgürcüm kankam yeni motorun hayırlı olsun enduro alıcam demiştin allah kaza bela vermesin güle güle kullan kardeşim sabırsızlanıyorum bakiim nasıl motorun :cherry:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada akşam toplantı işi ok. de aramızda oruç tutan arkadaşlar vardır sanırım gezi işi yaş gibi geliyo niyetli arkadaşlar geziye gelmezler beni soracak olursanız ben iyi niyetliyim :cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst