Ya arkadaşlar gezi konulu topic'leri okuduğumda herkezden mutluluk memnuniyet mesajları oluo merak ettim şimdi İZMİR TAYFASININ gezilerini.
Ben bi kere Asya Motor'un gezisine katıldım çok zevkliydi bir sürü motor çok zevk almıştım yani az çok biliom motorla gezmeyi inşallah bi dahaki sefere gelirim ve sizinle tanışırım "APV41" ile tanıştık ama diğerleriyle tanışmadım
"APV41" bu arada senin motor benziklikte yürütmesinler de motoru dikkat et ha :flower: