Engin, kesinlikle sana katılıyorum.
Evet, kamyon çok hızlı gidiyor bu ortada, fakat motorsiklet sürücüsü nereden bakarsan bak hatalı.
Adam koskoca kamyonun direksyonuna geçmiş, yerden iki metre yüksekte otururken acaba önümdeki motor üstüme kırar mı diye düşünmez. Bizler her zaman uyanık olmak zorundayız. Gelebilecek her türlü tehlikeye karşı hazırlıklı olmalıyız. Görüldüğü gibi ufak bir dalgınlık kolaylıkla insanın hayatına malolabilir.
Bazı kontrolleri alışkanlık haline getirmek gerekli. Ben şerit değiştireceğimde sinyal verdikten sonra mutlaka önce aynadan, sonra da omuz üstünden arkamı kontrol etmeye çalışırım. Özellikle e5 te giderken üç beş saniyede bir iki aynamı da kontrol ederim, ki böyle kavşaklara gireceğim zaman çok daha dikkatli olurum.
Toprağı bol olsun ama işte giden geri gelmiyor maalesef. Dikkati ve temkini elden bırakmayalım.