- Katılım
- 17 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,006
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar şuanda saat 12 geçmesi itabaren rola arkadaşımızın doğum gününü kutlar nice mutlu yıllara dilerim iyiki doğun yusuf kardeşim ve şuanda yusufun evinde parti vermekteyizz ben istburak erdinçpolat tanrının kırbaçı evdeyiz gerisini siz düşünün :queen::queen::queen::queen::rendeer::rendeer::rendeer: