iyiki doğdun rola(yusuf) :)

Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
evet arkadaşlar şuanda saat 12 geçmesi itabaren rola arkadaşımızın doğum gününü kutlar nice mutlu yıllara dilerim iyiki doğun yusuf kardeşim ve şuanda yusufun evinde parti vermekteyizz ben istburak erdinçpolat tanrının kırbaçı evdeyiz gerisini siz düşünün :queen::queen::queen::queen::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
Rola kardeşim doğum günün kutlu olsun.
Nice böyle mutlu senelere :rendeer: :rendeer:

Rolayı benim adıma da kucaklayın... :mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ayıp partiler yapıs sitede yayınlamak yassah kardeşim
atillayıda benzettiniz kendinize,
olm sen bunnara uyma, gece arkanı dubara dönde yat:mrgreen:

rolantim rolem, motorunu kırbaçlayan kafası güzel kardeşim
nice nice mutlu yıllara yollara:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Sapıhh yusuf nice yıllara:queen:
Allah sağlıklı mutlu uzun ömürler versin, iyiki doğdun :rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
vışşş Faybe rola da yusuf abıcıgımızde 40 bastı :queen: Abıcım dogum gunun kutlu olsun nıce senelere :rendeer: bıde evdesınız 4 kısı erkek :queen:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
RoLa cım en sevdiğim kız kardeşim doğum günün kutlu olsun.nice mutlu birlikte senelere inşallah:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Yusuf, kiymetli hemsehrim dogum gunun kutlu olsun!

Nice nice mutlu, motorlu yillar ve bol kilometrelere tasmis keyifli surusler diliyorum.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
vay en sevdiğim kızkardeşimin doğumgünü kutlu olsun :rendeer: diğer sevgili kızkardeşlerimle uslu uslu oturun tmmı :cherry:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Doğum gününüz kutlu,mutlu,huzurlu olsun...:rendeer:
Parti görüntüleride ekleyin barii... :)
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
canııım benim dogumgunun kutlu olsun partiye katılamadım okdr ole insanın arasına giremeyecegim için:queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu olsun..

bence bıçına tencere kapağı bağla öyle yat mağlum 4 erkek bi sapıhh lıh olmasın aman diyim sitede zati kız kardeş dedikoduları neyin çıghtı bari kaseye sahip çık..

nice mutlu yıllara..
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
Rola kardeşim doğum günün kutlu olsun.
Nice böyle mutlu senelere :rendeer: :rendeer:

Rolayı benim adıma da kucaklayın... :mrgreen:

eywallah kardeşim biz kardeş kardeş kucaklaşıyoruz:queen:

ayıp partiler yapıs sitede yayınlamak yassah kardeşim
atillayıda benzettiniz kendinize,
olm sen bunnara uyma, gece arkanı dubara dönde yat:mrgreen:

rolantim rolem, motorunu kırbaçlayan kafası güzel kardeşim
nice nice mutlu yıllara yollara:rendeer:

sen onu bunu boşver de hudson'dan deri kırbaç alcaktın bana doum günü hedayesi olarak:queen::queen:

Sapıhh yusuf nice yıllara:queen:
Allah sağlıklı mutlu uzun ömürler versin, iyiki doğdun :rendeer:

aaa ayıp walla ne sapıklığımı gördün yaa. ne kadar fesatsınız alayınızın içi çürümüş:queen:

vışşş Faybe rola da yusuf abıcıgımızde 40 bastı :queen: Abıcım dogum gunun kutlu olsun nıce senelere :rendeer: bıde evdesınız 4 kısı erkek :queen:

tabi cnm doktora gittim 70 senelik ömrüm kalmış. yine başınıza kaldım yani:queen:

RoLa cım en sevdiğim kız kardeşim doğum günün kutlu olsun.nice mutlu birlikte senelere inşallah:rendeer:

eywallah en sevdiğim kız kardeşim. sende gelseydin tam olcaktı:rendeer:

Yusuf, kiymetli hemsehrim dogum gunun kutlu olsun!

Nice nice mutlu, motorlu yillar ve bol kilometrelere tasmis keyifli surusler diliyorum.

abi ne güzel sööledin yaa. en baba geziler bizi bekliyor

vay en sevdiğim kızkardeşimin doğumgünü kutlu olsun :rendeer: diğer sevgili kızkardeşlerimle uslu uslu oturun tmmı :cherry:

merak etme M in. hepsini sandalyeye bağladım uslu uslu oturuyolar ama erdinçin ağzını koli bandıyla bantladım. zor kullanmak zorunda bıraktı beni:queen:

Doğum gününüz kutlu,mutlu,huzurlu olsun...:rendeer:
Parti görüntüleride ekleyin barii... :)

yayınlarsak T.C ESKİŞEHİR 2.SULH CEZA MAHKEMESİ , 23-11-2007 tarih ve 2007/1705 Nolu Kararı gereği bu siteye erişim engellenmiştir. yazısını sitenin indexinde görürsünüz:queen::queen:

canııım benim dogumgunun kutlu olsun partiye katılamadım okdr ole insanın arasına giremeyecegim için:queen::queen::queen:

bu senin ruh sağlığın açısından daha hayırlı oldu çok saol kardeşim :rendeer:
 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Doğum günün kutlu olsun Yusuf.
Nice Senelere ::wish::
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
valla yusufu canlı olarak ilk kutlayan benım yaşasın bana aferin bana ve iyiki doğdun iyiki varsın nive mutlu ve sağlıklı yıllar sana sevgili dostum yusuf yusuf yusuf:p:flower::flower:::alkiis::::alkiis::::secreet:::secreet:::sefereee::sefereee::cheeeeer::cheeeeer::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::whip::::whip::::whip::::jester::::jester::
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
valla yusufu canlı olarak ilk kutlayan benım yaşasın bana aferin bana ve iyiki doğdun iyiki varsın nive mutlu ve sağlıklı yıllar sana sevgili dostum yusuf yusuf yusuf:p:flower::flower:::alkiis::::alkiis::::secreet:::secreet:::sefereee::sefereee::cheeeeer::cheeeeer::wish::::wish::::wish::::wish::::wish::::whip::::whip::::whip::::jester::::jester::

abi bu smileylerin dizilişinde bi gerceklik payı varmı once spor snr tezaurat snr gizli sırlar içki pasta kırbac snr sabaha kdr dans:queen::queen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yusuf bir yaşdaha yaşlandın doğumgünün kutlu olsun yeniyaşında herşey gönlünce olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst