İYİ Kİ KAÇTIN ADİ ŞAHİNC

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Bunlara adi demek bile az geliyor ama başlığım silinmesin diye düzgün kelimeler kullanmaya çalışıyorum.Ulan tamam motosiklet tehlikeli anladım,görülmeziz anladım,gözüm didik didik olacak her yeri kontrol edeceğim anladım,böyle soysuz itlerin hatasını ben dikkatimle telafi edeceğim onuda anladım ulan ana yolda yeşil ışıkta da mı geçmeyeyim bee!

Kazayı az önce yaptım,babam telefonunu dükkanda unutmuş alır mısın dedi,tamam bana da değişiklik olur dedim,arabayla git boşver motoru diye ısrar etti yok motorla giderim dedim.Neyse gittim aldım telefonu attım cebe,ana caddeden hızım 60-70 gidiyorum 50 metre önümdeki ışık yeşil yanıyor o sırada gazı açıyım belki sarıya döner dedim,sonra boşver dönerse dururum dedim hızımı korudum tam ışıklardan geçiyordum ki bu adi şehir eşkiyası yırtık dondan fırlar gibi fırladı önüme o an frene asıldım durumu kurtardım ama motor son anda düştü.motora hiç bakmadım direk kalktım yerden ve bu şerefsize baktım yavaşladı iyice,gel gel yaptım bastı gitti plakasını falanda alamadım.Ulan insan gelir yanıma özür diler oturtur bi su iç der kul hakkı lan bu sana hakkımı helal etmiyorum.Ama Allahtan durmadın yemin ederim parçalayacaktım seni.Saolsun bi motorcu abimiz görmüş geldi bişeyin var mı falan sohbet ettik gitti.Bende bi sigara içip gittim.Eğer sarıya yakalanmayayım diye gazı açsaydım %90 ihtimalle o şerefsiz bana o hızla vurup kırılmadık kemiğimi bırakmayacaktı.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Geçmiş olsun kardeş. Işık senin için yeşil yansa dahi yinede kontrollü geç her zaman. Bizim ülkemizde maalesef araç kullananların büyük kısmı iki ayaklı hayvan grubuna giriyor. Aynı keza bana yeşil yanarken kalkışımı yaptım. Adam kulağında telefon kendisine kırmızı yanı yor hala geliyor o geldikçe bende önüne sürdüm durdum. Adam hayvan ya hala telefonla konuşuyor el işareti ile pardon yapıyor ::rantinp: Lan bari telefonu kapat ::rantinp:::cekic::
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
212
geçmiş olsun abi ibreti alem için öpmek lazım bazılarını :D onlara hak :D
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
keşke arkasından bakacağıma kaldırıp motoru düşseydim peşine ahh ahh
 
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
98
aslında böyle durumlarda motor kendini korumaya alıp samsung mega nın reklamlarındaki gibi büyük bir arabaya dönüşüp üstünden ezerek geçi verecek :D
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
600 lük makina olacak arkasından yetişip yan aynalara basıp tekmeyi gazlamak iyi olurdu.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
bu şerefsize baktım yavaşladı iyice,gel gel yaptım bastı gitti plakasını falanda alamadım.Ulan insan gelir yanıma özür diler oturtur bi su iç der kul hakkı lan bu sana hakkımı helal etmiyorum.Ama Allahtan durmadın yemin ederim parçalayacaktım seni.Saolsun bi motorcu abimiz görmüş geldi bişeyin var mı falan sohbet ettik gitti.Bende bi sigara içip gittim.Eğer sarıya yakalanmayayım diye gazı açsaydım %90 ihtimalle o şerefsiz bana o hızla vurup kırılmadık kemiğimi bırakmayacaktı.

bu adam napsın şimdi kardeş. kendinle çelişiyon.
dursa kabahat durmasa kabahat. iyiki durmamış demekki
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Eyvallah :D 600lük makinayı düştüğü yerden kaldırsın ben adamı bulup döverim :mrgreen:
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Benimde korktuğum şeylerden biri bana yeşil ışık yanması :) Tuhaf gelecek belki ama öyle. Bizim insanımıza belli olmuyor ki, kırmızı falan dinlemeden atlıyorlar yola. O yüzden önümde yeşil ışık varsa trafiği aksatmadan yavaşlarım. Işıklara yaklaşmadan önce gazı iyice keser, sağı solu 3-5 sefer kontrol eder öyle geçerim.

Hele hele yeşil ışık yanıp sönmeye başlamışsa, kesinlikle ama kesinlikle dur biraz gaz açıp şu ışıktan geçeyim demem, sizde demeyin. Ama böyle bir durumda mutlaka arkanızı kontrol edin, delinin biri son sürat geliyor olabilir. Muhtemelen kavşağın diğer yanında bekleyen elemanda kendine nasılsa yeşil yanacak diye erkenden çıkıverir.
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Aynen başıma gelen olay...
Üsküdar Devlet Hastanesi'nde çalışıyorken bilenler bilir Nuh kuyusu cd. den Mütevelli Çeşme Sokak vardır Validebağ Öğretmenler Hastanesi'ne giden, dik yokuş aşağı bir yoldur. Ordan aşağıya yavaş yavaş iniyorum motorla. 50 mt ilerdeki yol birleşiminde Beyaz Şahin sağdan sokak başına kadar geldi ve DURDU. Durduğunu görünce hızımı koruyarak devam ediyorken inmeye 5-10 metre kala zart diye çıktı yola. Frenlere asılmamla yatıp sürüklenmem bir oldu. Allah'tan arkadan gelen yoktuda bi aracın altında falan kalmadım. Şerefsiz basıp kaçtı...

Böyleleri için daha insanoğlunun ağzından çıkmamış özel küfürler türetir oldum...

Geçmiş olsun kardeşim...
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Benimde korktuğum şeylerden biri bana yeşil ışık yanması :) Tuhaf gelecek belki ama öyle. Bizim insanımıza belli olmuyor ki, kırmızı falan dinlemeden atlıyorlar yola. O yüzden önümde yeşil ışık varsa trafiği aksatmadan yavaşlarım. Işıklara yaklaşmadan önce gazı iyice keser, sağı solu 3-5 sefer kontrol eder öyle geçerim.

Hele hele yeşil ışık yanıp sönmeye başlamışsa, kesinlikle ama kesinlikle dur biraz gaz açıp şu ışıktan geçeyim demem, sizde demeyin. Ama böyle bir durumda mutlaka arkanızı kontrol edin, delinin biri son sürat geliyor olabilir. Muhtemelen kavşağın diğer yanında bekleyen elemanda kendine nasılsa yeşil yanacak diye erkenden çıkıverir.

artık benimde en büyük korkum yeşil ışık olacak.Hatta bu sabah ışıklarda en öndeyim.yeşil yandı,kalktım önümden vıjj diye bi araba geçti.ona kırmızı yanıyordu.biraz hızlı çıksaydım benide alıp gittiği yere götürecekti,bugün çok tecrübe edindim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

Aynen başıma gelen olay...
Üsküdar Devlet Hastanesi'nde çalışıyorken bilenler bilir Nuh kuyusu cd. den Mütevelli Çeşme Sokak vardır Validebağ Öğretmenler Hastanesi'ne giden, dik yokuş aşağı bir yoldur. Ordan aşağıya yavaş yavaş iniyorum motorla. 50 mt ilerdeki yol birleşiminde Beyaz Şahin sağdan sokak başına kadar geldi ve DURDU. Durduğunu görünce hızımı koruyarak devam ediyorken inmeye 5-10 metre kala zart diye çıktı yola. Frenlere asılmamla yatıp sürüklenmem bir oldu. Allah'tan arkadan gelen yoktuda bi aracın altında falan kalmadım. Şerefsiz basıp kaçtı...

Böyleleri için daha insanoğlunun ağzından çıkmamış özel küfürler türetir oldum...

Geçmiş olsun kardeşim...


Türkiye'de hobi amaçlı motor kullanmak çok riskli ve bir o kadar da zevkli.Ya bütün kurallara uymamız lazım,yada çekirge 1 sıçrar 2 sıçrar misali olur.
 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
Geçmiş olsun, en büyük kazanız bu olsun...

Diğer araçlara, yayalara, çukura, çamura, yağa, uçana kaçana ve özellikle kuş serisine dikkat diyoruz her zaman
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
o hissiyatı bilirim kardeşim çok geçmiş olsun. aynı şeye benzer bişey değil belki ama yine bir şahin! ışıklardan, trafiğe kapılmayayım diye ani çıkış yaptım arkamda artçı var. düz devam ederken şahin solumdan silmeyle geçti arkamdaki çocuk bacaklarını kaçırmaya çalıştı o kadar yakın geçti. ve önümden atılıp sağ! sapağa girdi. ben de yolun ortasında kahkaha atmaya başladım, bi çeşit sinirlenme tepkisi sonra bağıra çağıra küfür figan tabi. peşinden bastım sapağa girince kaçırdım haliyle. yakalasam napıcam bişey yapamıcam hatta içindeki muhtemel manyaklar üzerime bile direksiyonu kırıp kaza yapmana yardım edebilirlerdi. motor üzerindeyken bir şekilde yoga mı dersin ya da ne dersen de sakinleşmenin yolunu bulmalıyız. ben aşırı sinirlenirim eğer kazaya sebebiyette bulunan biri varsa ve ayağa kalkabiliyorsam o şahıs yoketsin kendini. onun dışında giderken yakalayım camına vurayım falan daha beter zarara uğratabilir bizi. plakayı da alsan pek bişey olmazdı bunlardan uzak durarak riski düşürmek en iyisi, tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
27
büyük geçmiş olsun. malesef trafikte böyle hayat kadını çocukları çok ve trafikte sadece kendileri varmış gibi araç sürmeye devam ediyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst