İYİ Kİ KAÇTIN ADİ ŞAHİNC

Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
gecmis olsun! nasil bir istir bu arkadas yesil isikta bile gecerken gelip buluyorlar bizi..

demekki ne yapmak lazim.. hiz sinirlarina uymak lazim, bir mantigi var bu isin, bilhassa kavsaklarda, yani bahsi gecen i*nelerin yesil kirmizi dinlemeden önümüze cikabilecekleri yerlerde.. 50 kmh hiz o durumda muhtemelen tehlikeyi daha erken farketme ve hizdan dolayi yeterli vakti bulup gereken mesfede motoru düsürmeden durdurabilmek demek olurdu..

önümüze tehlike cikmayacak yerde basalim abi, düpedüz yolda, kavsak yok, atlayacak birsey yok, asfalt cillop gibi vs. ama tehlikeli kisimlarda da en azindan uyalim su hiz sinirina.. hatta gerekirse daha da yavaslayalim, kavsak olsun, park halinde araclarin bulundugu kismlar olsun, görüs mesafemizi etkileyen nedenler olsun, sonunu göremedigimiz virajlar olsun..
kaderimizde varsa var, yapacak birsey yok ama tedbirimizi alalim hertürlü - intihara gerek yok..
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
gecmis olsun! nasil bir istir bu arkadas yesil isikta bile gecerken gelip buluyorlar bizi..

demekki ne yapmak lazim.. hiz sinirlarina uymak lazim, bir mantigi var bu isin, bilhassa kavsaklarda, yani bahsi gecen i*nelerin yesil kirmizi dinlemeden önümüze cikabilecekleri yerlerde.. 50 kmh hiz o durumda muhtemelen tehlikeyi daha erken farketme ve hizdan dolayi yeterli vakti bulup gereken mesfede motoru düsürmeden durdurabilmek demek olurdu..

önümüze tehlike cikmayacak yerde basalim abi, düpedüz yolda, kavsak yok, atlayacak birsey yok, asfalt cillop gibi vs. ama tehlikeli kisimlarda da en azindan uyalim su hiz sinirina.. hatta gerekirse daha da yavaslayalim, kavsak olsun, park halinde araclarin bulundugu kismlar olsun, görüs mesafemizi etkileyen nedenler olsun, sonunu göremedigimiz virajlar olsun..
kaderimizde varsa var, yapacak birsey yok ama tedbirimizi alalim hertürlü - intihara gerek yok..

Çok güzel bir yorum olmuş teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst