- Katılım
- 11 Haz 2007
- Mesajlar
- 165
Abi tekeri yeni yaşında da taş değmesin.Ruhun da motosikletinde 1000cc olsun herzaman...
Doğum günün kutlu olsun.Nica senelere diyecem de bence artık bu yaş yaş.Fazla yaş almamak en güzeli
Bak özgeye dedim o kadr büyüme diye.Büyüdü
Sen de büyüyeceksin bi gün