...iyi ki doğdun Wallace...

Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
Abi tekeri yeni yaşında da taş değmesin.Ruhun da motosikletinde 1000cc olsun herzaman...

Doğum günün kutlu olsun.Nica senelere diyecem de bence artık bu yaş yaş.Fazla yaş almamak en güzeli :D
Bak özgeye dedim o kadr büyüme diye.Büyüdü

Sen de büyüyeceksin bi gün :) 01 Mayıs ta görüşürüz, pastanı da yeriz artık :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kardeşim murat yeniyaşın sana sağlık,başarı,huzur ve mutluluk getirsin.doğumgünün kutlu olsun.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
35
wallace'ım MURAT'ım geç oldu ama
olsun söylemeden olmaz
nice YILLARA
allaha emanet
tekerin düz bassın
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
doğum günün kutlu olsun abı bız zaten duygulandırmak için varız :mrgreen::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sil026ed8.jpg

hoooop noluyo bakim orda...:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst