- Katılım
- 30 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,078
nice mutlu yılları sevdiklerinle geçirmen dilkelerimle komutan....doğum günün kutlu olsun
100 oktan modoratörümüz
ama çok ayıp ya ben dakka sayıyodumheeeepiiii börtdeeeey tuuu yuuu komtanııııım :mrgreen: nice mutlu huzurlu sağıklı ve hayırlı yıllara gürkan abim :rendeer:
ah canım yavrum ak saçlım benimm, Doğum günün kutlu olsunnn, bu izmirliler kovalasını ben anlamadım neyse![]()
Gürkiiii!!!!!!!!!!
Nice mutlu yıllarrr.
İyi doğdun. Nice sağlıklı ,mutlu yıllar seninle olsun ve her şey gönlünce olsun!
Dostum olarak gördüğüm abicik gibi baktığım öz abimi kıskanan canım arkadaşım...
Doğumgünün kutlu olsun sei çok seviyorum!
:thumleft::rendeer::rendeer::rendeer:::deliir::::alkiis::::haapppy:::zwink:::iloot::::sapka::::sefereee::friends:::wish::::wish::::fool::::151::
Nice senelere Gürkan, doğum günü kutlu olsun.:rendeer:
Bu arada şuan saat 00:00![]()
Mutlu yıllar Komtan. Nice senelere. :wiinkk:
İyi ki doğdun Gürkan...
Çok silindirli, çok sağlıklı, çok mutlu yeni bir yaş dilerim...:rendeer:
gürÜkanım canım benimdoğum günün kutlu olsun..
yeni yaşın sana hayatta beklediklerinden çok daha güzel şeyler getirir umarum..:rendeer:
bu adama başlık açmayı yasaklayın kardeşim
hatta moderatöre kaharetten 3 gün banlayın![]()
Allah uzun ve sağlıklı bir ömür versin.
İlginç bir ismin varmış.
Gürkan duymuştum ama Gürükan ilk defa duydum.
Sanırım;
1) anne baba isim koyarken çok heyecanlıydı.
Sanırım;
2) İşgüzar bir nüfus memuruna denk geldiler.
Sanırım;
3) Discordian topiği açmadan önce Denizci Muzaffer'in ev yapımı şarabından içti.
Sanırım;
4) Ben sarhoşum ve 2 tane ü harfi görüyorum.
Sanırım;
5) İyi ki doğdun...:wiinkk:
mutlu yıllar gurkan abı .. Sevdıklerınle nıce senelere
Sevgili kardeşim, nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim :rendeer:
Nice yıllara:rendeer:
Nice mutlu yıllar![]()
doğum günün kutlu olsun :rendeer:
nice mutlu yıllaraa....
iyiki doğdun gürkancım
Nice mutlu yıllara :rendeer:
Doğum günün kutlu olsun Gürkan, nice senelere.:rendeer:
iyiki dogdun nice mutlu yıllara gürkan...:rendeer:
Nice senelere mutlu ve sağlıklı geçirmen dileğiyle mutlu yıllar kardeşim.
Nice mutlu seneler senin olsun Gürkan'ım.....
İyki doğdun :rendeer:
nice mutlu senelere komtanım.
doğum günün kutlu ve mutlu olsun::wish::::wish::::wish::::wish::
::sorcerer :lus1:: ::wish::::jester:::rendeer:
gürkan doğum günün kutlu yarınların her geçen günden daha umutlu olsun dileklerimle ...
Gürükaan kutlu doğum olmak var gün sen!uughh!!::zencii::
:rendeer:
dogum günün kutlu olsun komutanım :queen:
59.114 üye ve
1.200.032 mesaj la
görev başındayız emir ve görüşlerinizi bekliyoruz :queen:
modları bilmiyorum şuan da ELINT ve eyong dışında gerisi arazi :queen:
nice mutlu yılları sevdiklerinle geçirmen dilkelerimle komutan....doğum günün kutlu olsun
[PANKART] :rendeer: :rendeer: Gürkan nice mutlu, sağlıklı bol km'li yıllar senin olsun kardeşim..:rendeer: :rendeer:[/PANKART]
Allah seni sevdiklerine bağışlasın..:cat:
Kazasız günler..:rendeer:
nice mutlu sevdiklerinle saglıklıklı yılar
nice yıllara sağlik ve ersenliklerle gürkan kardeşim :rendeer::rendeer::rendeer:
gürkan dostum doğum günün kutlu olsun nice 47.yaşlara inşallah![]()
iyiki doğdun...
nice nice yıllara :rendeer:
Asıl Sinan 6 ay önceden saatine alarm kurmuştu, söyleyip duruyordu, ondan bekliyordum ben bu başlığıteşekkür ederim emin kardeş düşünmen yeter..
başlığı senden beklerdim olmadı bi dahakine artık![]()
103 oktan GTİ süper modumuz( dolaylı yollardan patron) doğum günün kutlu olsun. 6. vites 7000 devirde nice mutlu yıllar dilerim
:rendeer:
ben 7 ileri tiptronik 12.000 devirde mutluluklar diliyorum hadi bakalım yokmu arttıran :bounce:
Burda amaç yüksek devir çevirmek degil yüksek hızlarda düşük yakıt tüketimi sağlamak:mrgreen: