00:00:01 itibari ile kutlama mesajları geçerli olan konu.
Mutlu yıllar Komtan. Nice senelere. :wiinkk:
Komtan ve ben fuar hatırası ::sm_smile
![]()
00:00:01 itibari ile kutlama mesajları geçerli olan konu.
Mutlu yıllar Komtan. Nice senelere. :wiinkk:
Komtan ve ben fuar hatırası ::sm_smile
komtan ve sen mi?
patron alkollümüsün![]()
gürÜkanım canım benimdoğum günün kutlu olsun..
yeni yaşın sana hayatta beklediklerinden çok daha güzel şeyler getirir umarum..:rendeer:
bu adama başlık açmayı yasaklayın kardeşim
hatta moderatöre kaharetten 3 gün banlayın![]()
Abi hadi moderatörler giriş yaptıkları nicki karıştırdı.:queen:
Mehmet helecandan gürÜkan yazdı.:queen:
Kaharette nesi yaw.:queen::queen::queen:
=))) gökan benden once cakmis![]()
pot kıran kırana :mrgreen:
kanka neden hemen ters yorumluyon alla allaaaaaaa yakacan basimizii
yani olayi cakmis anlaminda dedim ben yaa ! :cherry:
Abi hadi moderatörler giriş yaptıkları nicki karıştırdı.:queen:
Mehmet helecandan gürÜkan yazdı.:queen:
Kaharette nesi yaw.:queen::queen::queen: