İyi ki doğdun Gürükan (Komtan)

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
100 oktan modoratörümüz :mrgreen: sevgili arkadaşımız gürkan iyiki doğdun izmirliler kovalasın seni anladın sen onu :p 15dk erken oldu kusura kalmayın :)


20070807_2_1186481686_1x7y.jpg
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ama çok ayıp ya ben dakka sayıyodum :p heeeepiiii börtdeeeey tuuu yuuu komtanııııım :mrgreen: nice mutlu huzurlu sağıklı ve hayırlı yıllara gürkan abim :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Daha 12 dakika var kardeşim geç sıraya... Bu topik amacına ulaşmıştır :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ah canım yavrum ak saçlım benimm, Doğum günün kutlu olsunnn, bu izmirliler kovalasını ben anlamadım neyse :p
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Sevgili kardeşim, nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ya dert ettiğiniz şeye bak zaten doğru değilmiş doğum günü tarihi :D
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Gürkiiii!!!!!!!!!!
Nice mutlu yıllarrr.
İyi doğdun. Nice sağlıklı ,mutlu yıllar seninle olsun ve her şey gönlünce olsun!
Dostum olarak gördüğüm abicik gibi baktığım öz abimi kıskanan canım arkadaşım...
Doğumgünün kutlu olsun sei çok seviyorum!
:thumleft::rendeer::rendeer::rendeer:::deliir::::alkiis::::haapppy:::zwink::::piloot::::sapka::::sefereee::friends:::wish::::wish::::fool::::151::
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
ooon... dokuuuz... sekiiiz... yediii... :p

nice yıllara komtanım :rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Başlıga bak

İyi ki doğdun Gürükan

:mrgreen:

Başlığı açarken her kelimeden sonra enter'a basmadığına dua etmek lazım.:p

Nice senelere Gürkan, doğum günü kutlu olsun.:rendeer:

Bu arada şuan saat 00:00:p
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
00:00:01 itibari ile kutlama mesajları geçerli olan konu.

Mutlu yıllar Komtan. Nice senelere. :wiinkk:

Komtan ve ben fuar hatırası ::sm_smile
suc50096bn6nb4.jpg
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İyi ki doğdun Gürkan...
Çok silindirli, çok sağlıklı, çok mutlu yeni bir yaş dilerim...:rendeer:

Bu da Komtan ve ben fuar hatırası ::sm_smile
dsc04105kr3.jpg


:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst