İyi ki doğdun Gürükan (Komtan)

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
gürÜkanım canım benim:) doğum günün kutlu olsun..
yeni yaşın sana hayatta beklediklerinden çok daha güzel şeyler getirir umarum..:rendeer:
bu adama başlık açmayı yasaklayın kardeşim:p
hatta moderatöre kaharetten 3 gün banlayın :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
00:00:01 itibari ile kutlama mesajları geçerli olan konu.

Mutlu yıllar Komtan. Nice senelere. :wiinkk:

Komtan ve ben fuar hatırası ::sm_smile
suc50096bn6nb4.jpg

komtan ve sen mi?
patron alkollümüsün :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
00:00:01 itibari ile kutlama mesajları geçerli olan konu.

Mutlu yıllar Komtan. Nice senelere. :wiinkk:

Komtan ve ben fuar hatırası ::sm_smile


Erhan ciddi olamazsin ne zaman boyle bir estetik operaasyonuna girdin =))))))))))))))



=))) gökan benden once cakmis :D
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
gürÜkanım canım benim:) doğum günün kutlu olsun..
yeni yaşın sana hayatta beklediklerinden çok daha güzel şeyler getirir umarum..:rendeer:
bu adama başlık açmayı yasaklayın kardeşim:p
hatta moderatöre kaharetten 3 gün banlayın :p

Abi hadi moderatörler giriş yaptıkları nicki karıştırdı.:queen:

Mehmet helecandan gürÜkan yazdı.:queen:

Kaharette nesi yaw.:queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Nice mutlu seneler senin olsun Gürkan'ım.....

İyki doğdun :rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ne dogarmışsın be gürkan biri ismini karıştırır biri kendi resmini karıştırır :p

 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
nice mutlu senelere komtanım.
doğum günün kutlu ve mutlu olsun::wish::::wish::::wish::::wish::
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
::sorcerer ::plus1:: ::wish::::jester:::rendeer:
gürkan doğum günün kutlu yarınların her geçen günden daha umutlu olsun dileklerimle ...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Abi hadi moderatörler giriş yaptıkları nicki karıştırdı.:queen:

Mehmet helecandan gürÜkan yazdı.:queen:

Kaharette nesi yaw.:queen::queen::queen:

helecan dan olsa gerek:p
baksana erhan bile kendini karıştırmışken :mrgreen:

hepimiz dicordian ız hepimiz alkollüyüz :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Allah uzun ve sağlıklı bir ömür versin.
İlginç bir ismin varmış.
Gürkan duymuştum ama Gürükan ilk defa duydum.
Sanırım;
1) anne baba isim koyarken çok heyecanlıydı.
Sanırım;
2) İşgüzar bir nüfus memuruna denk geldiler.
Sanırım;
3) Discordian topiği açmadan önce Denizci Muzaffer'in ev yapımı şarabından içti.
Sanırım;
4) Ben sarhoşum ve 2 tane ü harfi görüyorum.
Sanırım;
5) İyi ki doğdun...:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst