İyi ki doğdun Gürükan (Komtan)

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
nice mutlu yılları sevdiklerinle geçirmen dilkelerimle komutan....doğum günün kutlu olsun
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
çiçeğin doğum günü başlığında ismini çiçero yazdığımda kimse bişey dememişti şimdi de içimden gürkana gürükan yürü be demek geldi :mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
[PANKART] :rendeer: :rendeer: Gürkan nice mutlu, sağlıklı bol km'li yıllar senin olsun kardeşim..:rendeer: :rendeer:[/PANKART]

Allah seni sevdiklerine bağışlasın..:cat:

Kazasız günler..:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
nice mutlu sevdiklerinle saglıklıklı yılar
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
dogum günün kutlu olsun komutanım :queen:
59.114 üye ve
1.200.032 mesaj la
görev başındayız emir ve görüşlerinizi bekliyoruz :queen:
modları bilmiyorum şuan da ELINT ve eyong dışında gerisi arazi :queen:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
nice yıllara sağlik ve ersenliklerle gürkan kardeşim :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
gürkan dostum doğum günün kutlu olsun nice 47.yaşlara inşallah :p
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
100 oktan modoratörümüz

Sponsor bulmuştum Sedat ve Erhan için, ilkokulu yeniden okutacaktık, sabah konuştum senide ekibe dahil edebiliyoruz, doğum günü benim ama büyük hediyeyi sen kaptın iyisin gene hadi :p

ama çok ayıp ya ben dakka sayıyodum :p heeeepiiii börtdeeeey tuuu yuuu komtanııııım :mrgreen: nice mutlu huzurlu sağıklı ve hayırlı yıllara gürkan abim :rendeer:

Asıl Sinan 6 ay önceden saatine alarm kurmuştu, söyleyip duruyordu, ondan bekliyordum ben bu başlığı :D teşekkür ederim emin kardeş düşünmen yeter

ah canım yavrum ak saçlım benimm, Doğum günün kutlu olsunnn, bu izmirliler kovalasını ben anlamadım neyse :p

Aman sen kovalamada gerisi önemli değil :p

Gürkiiii!!!!!!!!!!
Nice mutlu yıllarrr.
İyi doğdun. Nice sağlıklı ,mutlu yıllar seninle olsun ve her şey gönlünce olsun!
Dostum olarak gördüğüm abicik gibi baktığım öz abimi kıskanan canım arkadaşım...
Doğumgünün kutlu olsun sei çok seviyorum!
:thumleft::rendeer::rendeer::rendeer:::deliir::::alkiis::::haapppy:::zwink::::piloot::::sapka::::sefereee::friends:::wish::::wish::::fool::::151::

başlığı senden beklerdim olmadı bi dahakine artık :p

Nice senelere Gürkan, doğum günü kutlu olsun.:rendeer:

Bu arada şuan saat 00:00:p

Haberleremi bağlanıyorsun hayırdır :queen:

Mutlu yıllar Komtan. Nice senelere. :wiinkk:

Bu ne resmiyet :farao: Hediyemi isterim, böyle kurtaramazsın :p

İyi ki doğdun Gürkan...
Çok silindirli, çok sağlıklı, çok mutlu yeni bir yaş dilerim...:rendeer:

Çok silindirli derken? :p

gürÜkanım canım benim:) doğum günün kutlu olsun..
yeni yaşın sana hayatta beklediklerinden çok daha güzel şeyler getirir umarum..:rendeer:
bu adama başlık açmayı yasaklayın kardeşim:p
hatta moderatöre kaharetten 3 gün banlayın :p

Teşekkür ederim :) komutan 'dan komtan çıkınca ortaya, gürkan 'ın aslının gürükan olduğunu düşünmesi gayet doğal, mehmet 'in beyni değişik bir işletim sistemine sahiptir :cat: ben çözdüm onu artık :p

Allah uzun ve sağlıklı bir ömür versin.
İlginç bir ismin varmış.
Gürkan duymuştum ama Gürükan ilk defa duydum.
Sanırım;
1) anne baba isim koyarken çok heyecanlıydı.
Sanırım;
2) İşgüzar bir nüfus memuruna denk geldiler.
Sanırım;
3) Discordian topiği açmadan önce Denizci Muzaffer'in ev yapımı şarabından içti.
Sanırım;
4) Ben sarhoşum ve 2 tane ü harfi görüyorum.
Sanırım;
5) İyi ki doğdun...:wiinkk:

a mı diim b mi diim c mi diim d mi diim :p teşekkürler

mutlu yıllar gurkan abı .. Sevdıklerınle nıce senelere

Sevgili kardeşim, nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim :rendeer:

Nice yıllara:rendeer:

Nice mutlu yıllar:)

doğum günün kutlu olsun :rendeer:

nice mutlu yıllaraa :)....

iyiki doğdun gürkancım

Nice mutlu yıllara :rendeer:

Doğum günün kutlu olsun Gürkan, nice senelere.:rendeer:

iyiki dogdun nice mutlu yıllara gürkan...:rendeer:

Nice senelere mutlu ve sağlıklı geçirmen dileğiyle mutlu yıllar kardeşim.

Nice mutlu seneler senin olsun Gürkan'ım.....

İyki doğdun :rendeer:

nice mutlu senelere komtanım.
doğum günün kutlu ve mutlu olsun::wish::::wish::::wish::::wish::

::sorcerer ::plus1:: ::wish::::jester:::rendeer:
gürkan doğum günün kutlu yarınların her geçen günden daha umutlu olsun dileklerimle ...

Gürükaan kutlu doğum olmak var gün sen!uughh!!::zencii::
:rendeer:

Sevgili crayzboyone, bu aralar pek sık görüşemediğim 007 Cüneyt abi, Juba, mach1, bat_boy, istburak Burak kardeşim, karmacorma, pıstafa :p, kuyucadısı Çağla, Cruiseratom, Pertekin, Eryilmaz, deli_mavili Kemal, çiçero :p morrigan hepinize mesajlarınız için çok teşekkürler ederim :rendeer:

dogum günün kutlu olsun komutanım :queen:
59.114 üye ve
1.200.032 mesaj la
görev başındayız emir ve görüşlerinizi bekliyoruz :queen:
modları bilmiyorum şuan da ELINT ve eyong dışında gerisi arazi :queen:

Rahhhyt! :) Listede görmediklerinde var, gizliler, misal ben :) şekil 1.a :p

nice mutlu yılları sevdiklerinle geçirmen dilkelerimle komutan....doğum günün kutlu olsun

[PANKART] :rendeer: :rendeer: Gürkan nice mutlu, sağlıklı bol km'li yıllar senin olsun kardeşim..:rendeer: :rendeer:[/PANKART]

Allah seni sevdiklerine bağışlasın..:cat:

Kazasız günler..:rendeer:

nice mutlu sevdiklerinle saglıklıklı yılar

nice yıllara sağlik ve ersenliklerle gürkan kardeşim :rendeer::rendeer::rendeer:

gürkan dostum doğum günün kutlu olsun nice 47.yaşlara inşallah :p

iyiki doğdun...
nice nice yıllara :rendeer:

Şahin kardeşim, Murat abi, Halis abi, Gaziantep 'ten sevgili Aydemir, Erginim, sevgili pikachu çok teşekkür ederim :rendeer:

Pek yazmayan biri olarak kendi çapımda iyi bir performans sergiledim sanırım sabah sabah :p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Zaten ben açacaktım gürkicim'de bir baktım açılmış.
Olsun yıllarımız birlikte devam eder işalla bir dahakine:cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
103 oktan GTİ süper modumuz( dolaylı yollardan patron:p) doğum günün kutlu olsun. 6. vites 7000 devirde nice mutlu yıllar dilerim:p
:rendeer:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
:) Doğum gününüz kutlu olsun. :rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Asıl Sinan 6 ay önceden saatine alarm kurmuştu, söyleyip duruyordu, ondan bekliyordum ben bu başlığı :D teşekkür ederim emin kardeş düşünmen yeter..
başlığı senden beklerdim olmadı bi dahakine artık :p

abi sende bi karar ver artık kimden bekliyodun :p

103 oktan GTİ süper modumuz( dolaylı yollardan patron:p) doğum günün kutlu olsun. 6. vites 7000 devirde nice mutlu yıllar dilerim:p
:rendeer:

ben 7 ileri tiptronik 12.000 devirde mutluluklar diliyorum hadi bakalım yokmu arttıran :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Nice mutlu sağlıklı senelere canım kardeşim.Bayadır görüşemedik ama gönüller bir olsun.:rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oooo Doğum günün kutlu olsun Gürkan :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
doğum günün kutlu olsun kardeşim
umarım bu senede herşey gönlünce olur nice senelere :rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
doğum gününüz kutlu olsun...nice sağlılı ve mutlu huzur dolu günlere....:rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst