İyi ki Doğdun efendy_iso

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Dogum gunun kutlu olsun ustadım Allah nice hayırlı omurler nasip etsin :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Iso doğumgünün kutlu olsun. Sevenlerinin seni mutlu gününde yalnız bırakmaması ne güzel.
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Efendi_iso Abi doğum günün kutlu olsun.:rendeer:Nice mutlu yıllara.Organizasyonu yapan arkadaşları tebrik ederim.:cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Bundan 23 sene evvel Adana'da karlı bir eylül günü sabaha karşı dünyaya gelen Efendy_iso'nun dünyamıza teşrif edişinin 23. yıldönümü hayırlara vesile olur inşallah.


Hepi börttey efendim :rendeer:


n709473190_349260_8889.jpg



Not: Motorun arkasında, sağ tarafta duran efendy_iso.

Zaten kutlama mesajınla azıcık dokundurmuşsun bana,bide yazdığın not,üstüne kapak oldu,layn adanaya kışın kar yağmaz,eylül ayında nasıl yağdırdın karı :cherry:Şimdi anlamadığım,resme bakarkenmi sağ tarafta olan benim,yoksa resme sırtımı döndüğümdemi,hangisi loooo:p

Bu arada inceliğinden dolayı teşekkür ederim,nickin ile incelik pek bağdaşmıyo ama birlikte nice yıllara dostumm:p


Mutlu Yıllar Dilerim abi.. :rendeer:

HEp birlikte,teşekkür ederim :)

İyiki doğdun iso Nice yıllara
Khutuck bu inekli resimden başka resim yokmuydu :mrgreen:

Oda bugün yarın doğar bi resim koyarım kafayı yer,atlar adanaya gelir mazallah,teşekkür ederim hep birlikte nice yıllara emrah:)

HEp birlikte derken,yani aynı şehirde değil,sen orda ben burda,yanlış anlamaya mahal yokk:cherry:

iyiki dogdun :rendeer:
saglıklı huzurlu nice yaşlar dilerim rüzgarın bol olsun :rendeer:

Teşekkür ederim,çok incesiniz,bilmukabele:)

nice mutlu senelere kazasız belasız iyiki dogdun ::biggrinn

Teşekkür ederim saolsun,cümlemize :)

mutlu yıllar canım benim :)

saol yavrucum:p

mutlu yıllar :rendeer:

nota niye gerek duydun :p

teşekkür ederim,aradaki farkı kendi seçemiyo yaa,herkesi kendi gibi görüyo desem :p

İyiki senın gıbı ıyı nıyetlı ınsannı tanıdım abı İYİKİ DOGDUN. Nice mutlu yıllara sevdıklerınle birlikte. :rendeer:

Saol canım benim,hep beraber nice yıllara:)

iyiki doğdun iyiki motorcu oldun:):) mutlu yıllar:)

Teşekkür ederim hep beraber inşallah :)

İso'yu resimde karışmasın diye,kırmızı çember içine alsaydın keşke!

şeklinde iğrenç bir espri yapayım.:)

Nice yıllara İso....

İyi ki doğdun......

Teşekkür ederim İlkay abi,kütük bu işte ne yaparsınn:)


mutlu yıllar ismail müsait olamadım yoksa pastadan yerdim selamlar

Abi möhöm değil,seneyede doğarım nasıl olsa :)

heeeeppi böööörtdey tuuuuuu youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Tenks darling I'm ( çeviri = teşekkürler canım benim ):cherry:

mutlu ve sağlıklı nice yıllara adaşım

Teşekkürler adaş,hep beraber inşallah :)



Admin , mod ve bilimum yönetimdeki arkadaşlardan iki konuyu birleştirmelerini reca etsem,çok şey istememişimdir heralde:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Merhaba Nalan.:p

Doğum günün kutlu olsun, nice motosikletli senelere.:rendeer:

İso sen baya da küçükmüşsün yaw, 23 hee ben en az 28-29 sanıyodum.

Vay anasını sayın seyirciler,
Vay anasını bee... vay anasınııı!!!
Bak şimdi ağlarım ha,
Tez kapatsın biri,
Gözlerimin bozuk vanasını.!

Beni yaşlılık bunalımına soktun resmen, kendimi intehar edecem böhüüü.:pr:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hoş bi baskın olmuş resimler güzel nice yıllara diyelim...

Teşekkür ederim,hep beraber inşallah:)

Bunu kutlama başlığıyla birleştirseler iyi olur diye düşündüm bir an.
Şimdi aynı şeyleri buraya da yazmayalım.

Olsun ben gene de yazacam.:)

elinize sağlık.
güzel sürpriz olmuş.

Bi de fotoları çekerken elinizi titretmeseniz daha iyi olacakmış.:p

Forumumuzun medarı iftiharı yakışıklıları ve güzellerini ucubeye çevirmişsiniz.
:mrgreen:

Ben şu aşağıdaki fotoğraftaki arkadaşların yerine olsam,
"kısmetimizi kapattı,bunun yüzünden bekar kaldık"
iddiasıyla fotoğrafıda delil olarak savcıya verir, suç duyurusunda bulunurdum.

Bakınız,
şu aşağıdaki arkadaşlar.:)

goruntu159hq4.jpg


Hele soldan ikinci sıradaki arkadaşı öyle bir yamultmuşunuz ki, bu gün yarın bir korku filminden teklif alması işten bile değil.:p


Şimdi diyeceksiniz ki;
"fotoğraf makinası yoktu, cep telefonuyla çektik"
Niye yok fotoğraf makinası peki?
Pastayı unutmamışsınız ama!:)


(Sakın ciddiye almayın ha. Şaka yapıyorum.(yalan) Ellerinize sağlık.):rendeer:

Abi senin mesajını okumadan önce ,dükkanı kapatıp sevgili nişanlımla doğum günümü başbaşa kutlamak için çıktık,bana söylediği

Ahh hayatım,evden nasıl çıktım bilemezsin,yüzüğümü fotoğraf makinasını unutmuşum,pastayı bile yolda aldım biliyormusuuuuuuunnnn....

KAdınlar işte abi,ne desen boşşş:)

O güzelim dostlarımı androit gibi gösteren cep telefonlarını esefle kınıyorumm:p

Doum günün kutlu olsun İso abi :)

teşekkür ederim abimm :)

Güzel güzel! Bu parti burada bittimi yoksa:cherry:?

le coq sportif abi,ayrıntıları direk tespit etmişsin yine:mrgreen:.

Bitmedi tabii,sonra devam ettik,ama foto yokk :)

ne güzel yaww valla orda olmayı çok isterdim.Çok sevinmiştir ismail abim... doüumgünü kutlu olsun

Alper senide beklerim,hatta gel senin için tekrar doğum günü kutlayayım,sevdim bu işi ben :)

Dogum gunun kutlu olsun ustadım Allah nice hayırlı omurler nasip etsin :rendeer:

Teşekkür ederim Erhan,Hep beraber inşallah :)

İsmail doğum günün kutlu olsun kardeşim. :rendeer:

Teşekkür ederim BErkant abim...:)

Iso doğumgünün kutlu olsun. Sevenlerinin seni mutlu gününde yalnız bırakmaması ne güzel.

İyiki varlar , iyiki varsınız tamer,teşekkür ederim :)

Efendi_iso Abi doğum günün kutlu olsun.:rendeer:Nice mutlu yıllara.Organizasyonu yapan arkadaşları tebrik ederim.:cat:

Teşekkür ederim abim saolasınn...:)

Zion:KAnka kelsin felan ama harika bi adamsın yaaaa:)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Merhaba Nalan.:p

Doğum günün kutlu olsun, nice motosikletli senelere.:rendeer:

İso sen baya da küçükmüşsün yaw, 23 hee ben en az 28-29 sanıyodum.

Vay anasını sayın seyirciler,
Vay anasını bee... vay anasınııı!!!
Bak şimdi ağlarım ha,
Tez kapatsın biri,
Gözlerimin bozuk vanasını.!

Beni yaşlılık bunalımına soktun resmen, kendimi intehar edecem böhüüü.:pr:

İnan murat herkes bu tepkiyi veriyo,çokmu yaşlı gösteriyorum yaa,daha geçen sene askerden geldim benn:pale:

ÇAlışmak insanı yaşlandırıyo dostumm,tez yusuf hayaloğlu gelsin kapatsın gözümdeki yaşlarıı öhööööö :cherry:

Teşekkürler murat ,hep birlikte nice yıllara dostum,bu arada sana adanada bi kebap borçluyum unuttuğumu sanma sakın:)

Doğum gunun kutlu olsun. Nice yıllara.

Teşekkür ederimm,hep birlikte inşallahh :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
isom nice yıllara olsun:rendeer:.güzel sürpriz yapmış arkadaşlar.vardiyam uygun deyil ondan gelemedim:salut:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Allah kısmet ederse,bende yaş çok abi,uygun olduğun seneyide yakalarız yorma kafanı,teşekkürler canım benim :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Mutlu yıllar İso kardeşim:rendeer: allah daha nice güzel ve sağlıklı doğum günleri görmek nasip etsin:cat:

İso'yu resimde karışmasın diye,kırmızı çember içine alsaydın keşke!

şeklinde iğrenç bir espri yapayım.:)

Nice yıllara İso....

İyi ki doğdun......

Coq,
sabah sabah kahkaha attırdın bana allah'ta seni güldürsün emi:mrgreen:çok güzel bir espiri....eminim iso da basmıştır kahkahayı....
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
İyiki varsın derim bana ne faydan varsa :))

Nice Yıllara Allah hayırlı sağlıklı bi ömür versin sana...
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice mutlu yıllara güzel bir yeni yaş geçirirsin inşallah yeni yaşında sağlıklı mutlu huzurlu olman dileği ile tekrar doğum günün kutlu olsun
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Nice nice mutlu senelere...:rendeer:

Hepberaber inşallah :)

iyiki doğdun isom

Saol abi sende:p

Mutlu yıllar İso kardeşim:rendeer: allah daha nice güzel ve sağlıklı doğum günleri görmek nasip etsin:cat:



Coq,
sabah sabah kahkaha attırdın bana allah'ta seni güldürsün emi:mrgreen:çok güzel bir espiri....eminim iso da basmıştır kahkahayı....

Teşekkür ederim abicim,hep beraber inşallah,Berkant abi gece gece kahkahalara boğdu beni,güzel oldu ama:)

nice senelere bari ..
:p
İyiki varsın derim bana ne faydan varsa :))

Nice Yıllara Allah hayırlı sağlıklı bi ömür versin sana...

Sana bi faydam yokta,zararımmı var lan,bugüne bugün aynı koğuşta kavga etmişliğimiz var:cherry:saol yavrucumm:p

nice mutlu yıllara güzel bir yeni yaş geçirirsin inşallah yeni yaşında sağlıklı mutlu huzurlu olman dileği ile tekrar doğum günün kutlu olsun

Teşekkür ederim hep beraber inşallah :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Güzel ve anlamlı bir baskın olmuş..:)
Gerçi baskın önceden planlanmadığı hem itiraf edilmiş, hem de
çekilen fotolardan (makina olmayışından) belli edilmiş..:p

Baskında emeği geçen arkadaşların yüreklerine sağlık..:cat:
Ne kadar kötü ve plansızda olsa amacına ulaşılmış..:cherry:

Günün anlam ve önemine binahen İsocan'ım ;
Nice mutlu,sağlıklı, bol kazançlı :p ve bol Ferdalı seneler seninle olsun..
Tabi bu seneler içerisinde de nufüs genişlemesi:) yaparsınız artıkın..Herşey gönlünce olsun İSOCAN.:rendeer:.

Dipnot:" Baskın nasıl yapılır?" diyorsanız ..:wiinkk:
Bir ara görüşürsek size inceliklerini anlatırım .. :mrgreen::bounce:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ammaaannıınnnn efendiiiii doğum günün kutlu olsun :mrgreen: Gerçekten daha büyük gösteriyosun ben de seni 27-28 filan zannediyodum :cyclopsan Sevgilinle motörünle ineklerinle :queen: mutlu seneler canım benim :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst