İyi ki Doğdun efendy_iso

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Ammaaannıınnnn efendiiiii doğum günün kutlu olsun :mrgreen: Gerçekten daha büyük gösteriyosun ben de seni 27-28 filan zannediyodum :cyclopsan Sevgilinle motörünle ineklerinle :queen: mutlu seneler canım benim :wiinkk:

yeşim soruyorum allah aşkına ,şimdi o 27-28 rakamı hiç şık durdumu:p

Teşekkür ederim yeşim,hep beraber nice mutlu seneler inşallah ,emreye selamlar:)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Abi nufüs genişlemesi konusunda anlaşamıyoz,ben diyom bi millitakım daha kuralım,o diyo yok 2 tane yeter,bakalım artık kısmet:)

İyi dileklerin için teşekkür ederimm ,hep beraber inşallah :)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeşim soruyorum allah aşkına ,şimdi o 27-28 rakamı hiç şık durdumu:p

Teşekkür ederim yeşim,hep beraber nice mutlu seneler inşallah ,emreye selamlar:)

Boşveerr bizi görenler de 22-23 zannediyo bilseler 42-43 olduğumuzu :queen:
Aleyküm selam sen de Ferda'ya selam et :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
nice saglıklı mutlu yıllar :rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
dogum günun kutlu olsun iso can nice mutlu yillara sağlik ve esenliklerle :rendeer::rendeer:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Doğum günün kutlu olsun iso :)

Sevdiklerinle beraber nice mutlu yıllara...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
İso nice mutlu senelere doğum günün kutlu olsun biiiii üfleeeee bakemmmm

 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Nice mutlu yıllara EFENDY İso :rendeer:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
Bundan 23 sene evvel Adana'da karlı bir eylül günü sabaha karşı dünyaya gelen Efendy_iso'nun dünyamıza teşrif edişinin 23. yıldönümü hayırlara vesile olur inşallah.


Hepi börttey efendim :rendeer:


n709473190_349260_8889.jpg



Not: Motorun arkasında, sağ tarafta duran efendy_iso.

resim açıklaması için teşekkür ederiz.. yoksa bak dur , hangisi? diye :queen::queen: terliksiii doğumgünün kutlu olsun... iyiki doğdun bu siteye üye oldunda sayende bizde mutlu oldukkkkk :rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
-Tık.. Tık

-Kim O ?

-Benim , aşk......Aç kapıyı hele ...

-Ya !! bi yürü git yaa.!!


İsocan sabah ki dileklerim şuan içinde geçerliliğini koruyor.. :rendeer:
Öptüm cicim..:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst