- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
Ammaaannıınnnn efendiiiii doğum günün kutlu olsun :mrgreen: Gerçekten daha büyük gösteriyosun ben de seni 27-28 filan zannediyodum :cyclopsan Sevgilinle motörünle ineklerinle :queen: mutlu seneler canım benim :wiinkk:
yeşim soruyorum allah aşkına ,şimdi o 27-28 rakamı hiç şık durdumu
Teşekkür ederim yeşim,hep beraber nice mutlu seneler inşallah ,emreye selamlar

