Bundan 23 sene evvel Adana'da karlı bir eylül günü sabaha karşı dünyaya gelen Efendy_iso'nun dünyamıza teşrif edişinin 23. yıldönümü hayırlara vesile olur inşallah.
Hepi börttey efendim :rendeer:
![]()
Not: Motorun arkasında, sağ tarafta duran efendy_iso.
Mutlu Yıllar Dilerim abi.. :rendeer:
İyiki doğdun iso Nice yıllara
Khutuck bu inekli resimden başka resim yokmuydu :mrgreen:
iyiki dogdun :rendeer:
saglıklı huzurlu nice yaşlar dilerim rüzgarın bol olsun :rendeer:
nice mutlu senelere kazasız belasız iyiki dogdun ::biggrinn
mutlu yıllar canım benim![]()
mutlu yıllar :rendeer:
nota niye gerek duydun![]()
İyiki senın gıbı ıyı nıyetlı ınsannı tanıdım abı İYİKİ DOGDUN. Nice mutlu yıllara sevdıklerınle birlikte. :rendeer:
iyiki doğdun iyiki motorcu oldunmutlu yıllar
![]()
İso'yu resimde karışmasın diye,kırmızı çember içine alsaydın keşke!
şeklinde iğrenç bir espri yapayım.
Nice yıllara İso....
İyi ki doğdun......
mutlu yıllar ismail müsait olamadım yoksa pastadan yerdim selamlar
heeeeppi böööörtdey tuuuuuu youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
mutlu ve sağlıklı nice yıllara adaşım
hoş bi baskın olmuş resimler güzel nice yıllara diyelim...
Bunu kutlama başlığıyla birleştirseler iyi olur diye düşündüm bir an.
Şimdi aynı şeyleri buraya da yazmayalım.
Olsun ben gene de yazacam.
elinize sağlık.
güzel sürpriz olmuş.
Bi de fotoları çekerken elinizi titretmeseniz daha iyi olacakmış.
Forumumuzun medarı iftiharı yakışıklıları ve güzellerini ucubeye çevirmişsiniz.
:mrgreen:
Ben şu aşağıdaki fotoğraftaki arkadaşların yerine olsam,
"kısmetimizi kapattı,bunun yüzünden bekar kaldık"
iddiasıyla fotoğrafıda delil olarak savcıya verir, suç duyurusunda bulunurdum.
Bakınız,
şu aşağıdaki arkadaşlar.
![]()
Hele soldan ikinci sıradaki arkadaşı öyle bir yamultmuşunuz ki, bu gün yarın bir korku filminden teklif alması işten bile değil.
Şimdi diyeceksiniz ki;
"fotoğraf makinası yoktu, cep telefonuyla çektik"
Niye yok fotoğraf makinası peki?
Pastayı unutmamışsınız ama!
(Sakın ciddiye almayın ha. Şaka yapıyorum.(yalan) Ellerinize sağlık.):rendeer:
Doum günün kutlu olsun İso abi![]()
Güzel güzel! Bu parti burada bittimi yoksa:cherry:?
le coq sportif abi,ayrıntıları direk tespit etmişsin yine:mrgreen:.
ne güzel yaww valla orda olmayı çok isterdim.Çok sevinmiştir ismail abim... doüumgünü kutlu olsun
Dogum gunun kutlu olsun ustadım Allah nice hayırlı omurler nasip etsin :rendeer:
İsmail doğum günün kutlu olsun kardeşim. :rendeer:
Iso doğumgünün kutlu olsun. Sevenlerinin seni mutlu gününde yalnız bırakmaması ne güzel.
Efendi_iso Abi doğum günün kutlu olsun.:rendeer:Nice mutlu yıllara.Organizasyonu yapan arkadaşları tebrik ederim.:cat:
Merhaba Nalan.
Doğum günün kutlu olsun, nice motosikletli senelere.:rendeer:
İso sen baya da küçükmüşsün yaw, 23 hee ben en az 28-29 sanıyodum.
Vay anasını sayın seyirciler,
Vay anasını bee... vay anasınııı!!!
Bak şimdi ağlarım ha,
Tez kapatsın biri,
Gözlerimin bozuk vanasını.!
Beni yaşlılık bunalımına soktun resmen, kendimi intehar edecem böhüüü.r:
Doğum gunun kutlu olsun. Nice yıllara.
İso'yu resimde karışmasın diye,kırmızı çember içine alsaydın keşke!
şeklinde iğrenç bir espri yapayım.
Nice yıllara İso....
İyi ki doğdun......
Nice nice mutlu senelere...:rendeer:
iyiki doğdun isom
Mutlu yıllar İso kardeşim:rendeer: allah daha nice güzel ve sağlıklı doğum günleri görmek nasip etsin:cat:
Coq,
sabah sabah kahkaha attırdın bana allah'ta seni güldürsün emi:mrgreen:çok güzel bir espiri....eminim iso da basmıştır kahkahayı....
nice senelere bari ..
İyiki varsın derim bana ne faydan varsa)
Nice Yıllara Allah hayırlı sağlıklı bi ömür versin sana...
nice mutlu yıllara güzel bir yeni yaş geçirirsin inşallah yeni yaşında sağlıklı mutlu huzurlu olman dileği ile tekrar doğum günün kutlu olsun