Ixon montu nasıl bilirsiniz?

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
arkadaşlar kız arkadşım için mont bakıyoruz.
bugün mersinde biyere baktık 170avro.
ama feyizoğlundaki fiyatlar çok daha uygun:silent:
ama model numarsını bilmiyorum baktığımızın ve yarın alacaz büyük ihtimalle.
siz nasıl biliyorsunuz bu montu?
 
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
193
iyi bilirdikkk cenaze namazı gibi oldu ama 170 euro olan bir mont elbette güzeldir
 

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
ben bilmez dostum :p

adam pek gereklı olmasada bir soru sormUş kullananlar olmuştur diye belkı
ama yanıt veren arkadaşların yanıtına bak herhalde ıyıdır o kadar para v ben bılmeez dostum
bu n alaka ! ınsan bildiğini yazmakla yükümlü. ben bilmiyorum demek anca dırek şahsa sorulduğu zaman mantıklıdır aksı halde çok saçma v yersızcedır
lütfen do0gru duzgun karsılık verelım!!
 
Katılım
23 Haz 2007
Mesajlar
11
hocam gecen sene arkadasimdan almistim 1 hafta kadar kullandim. Gayet kullanisli. Orta seviye bir mont. Ama mont bi kere aliniyor. Eger durumun uygunsa Dainese'ten sasma derim. Yok bu da benim isimi gorur diyosan ixon'un kalite bi mont oldugunu soyleyebilirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
hocam gecen sene arkadasimdan almistim 1 hafta kadar kullandim. Gayet kullanisli. Orta seviye bir mont. Ama mont bi kere aliniyor. Eger durumun uygunsa Dainese'ten sasma derim. Yok bu da benim isimi gorur diyosan ixon'un kalite bi mont oldugunu soyleyebilirim.

hocam dainese 570 euro ya:cherry:
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Ben gecen sene bering aldım STEEL modeli , bayanlar için kesimlisi de vardı .
ben severek kullanıyorum 3 mevsim (yaz diyorlar ama yazlık mont gibi olmuyor), kışın kar altında degilsen içini sıkı gıyınırsen sorun olmuyor , içi çıkıyor . ozamanlar 200 kusur YTL ydi
git bi bak derim.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
214
benim yazlık montum ıxon haziran 2008'de sirkeci'den 220 TL'ye aldım.gayet kullanışlı.korumaları iyi denebilecek seviyede.fiyat performansı yüksek bir marka.ama sana tavsiyem almadan önce birde held markasını araştır.bu markayı kullanan arkadaşlarım çok kaliteli olduğunu söylemişlerdi
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hocam gecen sene arkadasimdan almistim 1 hafta kadar kullandim. Gayet kullanisli. Orta seviye bir mont. Ama mont bi kere aliniyor. Eger durumun uygunsa Dainese'ten sasma derim. Yok bu da benim isimi gorur diyosan ixon'un kalite bi mont oldugunu soyleyebilirim.

dainese'te o kadar iyi değil misal bi çok markada omuriliklik için bi parça warken dainese'de bu opsiyonel olarak satılıyor misal :farao: tabi birde fiyat konusu var bence biraz fazla pahalı (her ne kadar bende kullanıyor olsam dainese )
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ben ixon kullanıyorum bence çok başarılı içime artı hiç bir şey giymeden gazlıyorum buz gibi sogukta gece vakti yol yaptım yinede hisetmedim
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
İxon Player Modelini kullanıyorum. Üstde bir arkadaşında dediği gibi kendi içliği gayet başarılı ve üşütmüyor. Bu kış boyunca kullandım sorun yok. Korumaları kenar kısımları poliüretan olup yumuşak , kemik koruyan orta kısmı ise sert bir malzemeden ve allah korusun bir kaza durumunda başarılı olacağını düşündüğüm orta kalite bir mont. Ekim 2008 de sirkeciden 170 tl nakit ile almıştım.
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
ben ixon diablo modelini kullanıyorum.yazlık bir mont.orta seviye diyebilirim kışın kar ve yağmur altındada kullandım gayet memnunum.2 kez mont üzerimde iken kaza yaptım hiçbir yeri yıpranmadı,yırtılmadı, kırılmadı ve omuz korumalığı omzumun kırılmasın engelledi.çok daha kaliteli montlar var tabiki ama fiyatına göre başarılı tavsiye ederim.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
zamanında 400 ytl verip aldığım ixon (kışlık) mont kolllarından su alıyordu, 1 sene sora hein gericke den 200 ytl ye aldığım çok şık montumla ciddi yağmurlara girdim hiç su almadı, artı kurye gibi gözükmüyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst