ben bilmez dostum![]()
hocam gecen sene arkadasimdan almistim 1 hafta kadar kullandim. Gayet kullanisli. Orta seviye bir mont. Ama mont bi kere aliniyor. Eger durumun uygunsa Dainese'ten sasma derim. Yok bu da benim isimi gorur diyosan ixon'un kalite bi mont oldugunu soyleyebilirim.
Ben gecen sene bering aldım STEEL modeli , bayanlar için kesimlisi de vardı .
ben severek kullanıyorum 3 mevsim (yaz diyorlar ama yazlık mont gibi olmuyor), kışın kar altında degilsen içini sıkı gıyınırsen sorun olmuyor , içi çıkıyor . ozamanlar 200 kusur YTL ydi
git bi bak derim.
ben bilmez dostum![]()
hocam gecen sene arkadasimdan almistim 1 hafta kadar kullandim. Gayet kullanisli. Orta seviye bir mont. Ama mont bi kere aliniyor. Eger durumun uygunsa Dainese'ten sasma derim. Yok bu da benim isimi gorur diyosan ixon'un kalite bi mont oldugunu soyleyebilirim.