- ilkokul zamanı 8. katta oturuyoruz ve her asansöre bindiğimde hareket halindeyken asansöre işiyordum büyün katların kapılarında hep benim idrarım vardır

abartısız bunu her gün yapıyordum.
- Ne zaman tuvaletim gelse(büyük küçük fark etmeksizin) evde giyinir dışarı çıkar bahçeye yapar geri eve gelirdim

aynı şekilde bu da epey zaman sürdü.
- biraz pislik olacak ama ilkokul 5.sınıfta sınıfın en zeki kızıyla çok fena şeyler yaptık daha 5.sınıfta
- her kar yağdığında buzdolabı poşetlerine su koyar apartmanın önündeki merdivenlere atardım sonra da ordan geçipte düşenleri görünce eğlenirdim
- salonun camından mutfağın camına atlayarak geçerdim hep(8.katta oturuyorduk) arada da 90cm lik bir mesafe var ve 90 derecelik bir açı var, karşıda da değil. bildiğin yan tarafa atlıyordum

- bilgisayar sandalyesi ve evdeki koltukların nerdeyse hepsinin altında 100lerce sümüğüm vardı. her seferinde burnumu karıştırır koltuğun altına sürerdim bazen de canım sıkılınca tavana yapıştırırdım.
- yanlış hatırlamıyorsam 1.5-2 yaşında kuzenim vardı bende 10-12 yaşlarındaydım sanırım. Smack down'da ki tüm hareketleri kuzenimde denerdim kafasını tutup koltuga vurmalar, yukarı kaldırıp atmalar falan çocuğun ızdırabıyla oynardım bildiğin

- apartmana sucunun gelmesini iple çekerdik ne zaman suyu alıp apartmana girse arkadaşlarla hemen motorunu alıp uzak bi yere bırakırdık adamı bezdirmiştik
Çok zor bi çocukluk geçirdim