İtiraf edin . . .

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Kaldırıma veya uygunsuz şekilde yola park etmiş birkaç aracın aynasını kırmışlığım var. Karşıdan karşıya geçerken üzerime süren manavcının mekanın karşısına park etmiş panelvanının tamponuna ayağımı monte ettim sonra ayağımı geri çekerek sakince uzaklaştım :queen: yalnız tampon önceden hasarlı ve tamir görmüş olabilir çok kolay girdi ayağım :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlatmazsam olay olur :D

rüyamda sıkışmışım bahce duvarına işiyorum yaş 13-14 felan ama böyle değişik bir duygu sıcak hissediyorum rüya 2d de bu sidik 3d 8d gibiymiş gibi bir fark var o an uyanıyorum :D akşama kadar kaç terlik yedim hesabı yoktur :D
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
motor almaya karar verdiğimde site üye oldum ve tvs wego sayfasına mesaj yazdım önce. ancak cevap gelmeyince konu açmak istedim ama konu nerden açılıyor bulamadığım için açamadım :) bu da böyle anımdır. bi kaç ay sonra bulabildim nasıl konu açılacağını.
 
Katılım
10 Nis 2016
Mesajlar
110
Genç bir yaştayım ilk tecrübem ilk başta kontağı bulamadım sağolsun abla yardım etti anahtarı aldı gösterdi kontağı herneyse anahtar kontağa gitti çalıştırdım 30-40 saniye çalışıp stop etti motorun alt kısmına bir baktım yağ akıtmış :( ilk motor tecrübem biraz başarısızdı ama sonrası hep mutluydu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
itiraf ediyorum otobüs garından eşyalarımı sağdaki otobüse yükleyip ben soldakine bindim,

şimdi diyeceksiniz ne hıyar adam eşyaları yanlış koymuş tabiki değil ben yanlış araca binmişim manisa merkeze giderken beni ayıktı muavin 10 yıl önce bu günler bir motorcu beni aracına aldı ve otobüse yetiştirdi buda böyle bir anımdır
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
en iyisi bende heralde :queen:


kücükken 8-9 yaşları kavakların polenleri bahceleri doluşturmus her yer kar yagmıs gibiydi .

mahallenin haydutları olarak onları yakar keifle izerdik. bigün bi yaktık onları sonra söndü diye eve gittik . bi baktık komsunun bahcesi küle dönmüş itfaiyeler falan dolu ortalık .

ogünden sonra mahallede 1 tane kavak agacı kalmadı . hepsini kestiler. :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İtiraf ediyorum...

Kararsiz forumdan ayrıldı ayrılalı bir kere olsun yüzüm gülmedi.
 
Katılım
11 Eyl 2016
Mesajlar
62
Hızlı ve öfkeli'de bir sahne vardı: rahmetli abimiz eva'nın gözünün icine bakarak gidiyordu sonra kırmızıda duruyodu. Cok hosuma gitmisti bu sahne daha lisedeyken izlemistim birden aklima geldi bigun kiz da yanimda neyse baktim önde arac yok bi yapayim dedim hazır önde araç yok. Ilk deneme basarili (tabi arabayla yapiyorum bunu). Sonra aksam oldu kızı yurda bırakcam, yurdun önünde de kocaman yol bombos duruyordu seytan dürttü resmen dönüş alip geri geri gidip tam kapinin önunde duracaktim tak diye bises:) Ayvayı yedik dedim birine vurduk indim ne göreyim tampon kaldirimda duruyor.Guvenlik filan geldi rezil olduk ama babama nasil anlatacam durumu onu dusunuyorum. Geldim eve arabayı parkettim tamponu da koydum yere, sabah evde bir kaos var baktım kardedim geldi abi arabaya vurup kacmislar dedi. Hemen kostum arabanin basina komsulara soruyorum gören var mı diye .
Allah affetsin.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
00b95b34bd03dfffd653dd9efc9ac37a.jpg
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
- ilkokul zamanı 8. katta oturuyoruz ve her asansöre bindiğimde hareket halindeyken asansöre işiyordum büyün katların kapılarında hep benim idrarım vardır :D abartısız bunu her gün yapıyordum.
- Ne zaman tuvaletim gelse(büyük küçük fark etmeksizin) evde giyinir dışarı çıkar bahçeye yapar geri eve gelirdim :D aynı şekilde bu da epey zaman sürdü.
- biraz pislik olacak ama ilkokul 5.sınıfta sınıfın en zeki kızıyla çok fena şeyler yaptık daha 5.sınıfta
- her kar yağdığında buzdolabı poşetlerine su koyar apartmanın önündeki merdivenlere atardım sonra da ordan geçipte düşenleri görünce eğlenirdim
- salonun camından mutfağın camına atlayarak geçerdim hep(8.katta oturuyorduk) arada da 90cm lik bir mesafe var ve 90 derecelik bir açı var, karşıda da değil. bildiğin yan tarafa atlıyordum :D
- bilgisayar sandalyesi ve evdeki koltukların nerdeyse hepsinin altında 100lerce sümüğüm vardı. her seferinde burnumu karıştırır koltuğun altına sürerdim bazen de canım sıkılınca tavana yapıştırırdım.
- yanlış hatırlamıyorsam 1.5-2 yaşında kuzenim vardı bende 10-12 yaşlarındaydım sanırım. Smack down'da ki tüm hareketleri kuzenimde denerdim kafasını tutup koltuga vurmalar, yukarı kaldırıp atmalar falan çocuğun ızdırabıyla oynardım bildiğin :D
- apartmana sucunun gelmesini iple çekerdik ne zaman suyu alıp apartmana girse arkadaşlarla hemen motorunu alıp uzak bi yere bırakırdık adamı bezdirmiştik

Çok zor bi çocukluk geçirdim :D
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Yatacak yerim yok aq :)

Yakın zamana kadar kullandığım mavi ybr 125 motorumun plakasını başka 45 plakalı mavi ybrninkiyle değiştirip kullanıyordum.

Bazende izmire giderken motorun üzerindeki plakayı söküp(app plaka) motorun orjinal metal olan plakasını yere sürtüp rasgele eğip büktükten sonra sırt çantama koyuyordum polis plakan nerde diye sorunca çantadan çıkarıp "manisadan gelirken yolda düşmüş komserim" diyip ruhsatı gösteriyordum.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Eski sevgilim ben arkadaşlarla oturuyorduk. Sohbet muhabbet ederken cok eski sevgilimin bir arkadasi geldi . Cocuk bana bakiyor farkettim..neyse bu telefonunu cikardi... benim resmimi cektigini dusundum. His iste...

Aradan vakit gecti.. e biz ayrildiktan sonra tabi facebook kullandigim zamanda bana yazmis resmimi atip senden hoşlanıyorum.. o zaman ellerindin simdi benim olabilirsin diye ... iste simdi itiraf geliyor... çocuğun adi da cem arada arada... eski sevgilimin adina X diyorum..

Benim cevap su oldu.

Cem.. bu ne demek oluyor.. ben X ...

Cocuk engelledi beni sonra :)))) sonra naptilar billlmeyyyrummm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------

- ilkokul zamanı 8. katta oturuyoruz ve her asansöre bindiğimde hareket halindeyken asansöre işiyordum büyün katların kapılarında hep benim idrarım vardır :D abartısız bunu her gün yapıyordum.
- Ne zaman tuvaletim gelse(büyük küçük fark etmeksizin) evde giyinir dışarı çıkar bahçeye yapar geri eve gelirdim :D aynı şekilde bu da epey zaman sürdü.
- biraz pislik olacak ama ilkokul 5.sınıfta sınıfın en zeki kızıyla çok fena şeyler yaptık daha 5.sınıfta
- her kar yağdığında buzdolabı poşetlerine su koyar apartmanın önündeki merdivenlere atardım sonra da ordan geçipte düşenleri görünce eğlenirdim
- salonun camından mutfağın camına atlayarak geçerdim hep(8.katta oturuyorduk) arada da 90cm lik bir mesafe var ve 90 derecelik bir açı var, karşıda da değil. bildiğin yan tarafa atlıyordum :D
- bilgisayar sandalyesi ve evdeki koltukların nerdeyse hepsinin altında 100lerce sümüğüm vardı. her seferinde burnumu karıştırır koltuğun altına sürerdim bazen de canım sıkılınca tavana yapıştırırdım.
- yanlış hatırlamıyorsam 1.5-2 yaşında kuzenim vardı bende 10-12 yaşlarındaydım sanırım. Smack down'da ki tüm hareketleri kuzenimde denerdim kafasını tutup koltuga vurmalar, yukarı kaldırıp atmalar falan çocuğun ızdırabıyla oynardım bildiğin :D
- apartmana sucunun gelmesini iple çekerdik ne zaman suyu alıp apartmana girse arkadaşlarla hemen motorunu alıp uzak bi yere bırakırdık adamı bezdirmiştik

Çok zor bi çocukluk geçirdim :D

Guldurdun ya... genclik orta yaslilik herneyse nasil geciriyosunuz geçirdiniz merak ettim hahahha

Sonradan durulma mi oldu hjaj

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

Ben kiz halimle .... balkonda karsi apartmanin balkonuna ayakta iseme rekoru kiriyordum.. cok utaniyorummmmm
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Eski sevgilim ben arkadaşlarla oturuyorduk. Sohbet muhabbet ederken cok eski sevgilimin bir arkadasi geldi . Cocuk bana bakiyor farkettim..neyse bu telefonunu cikardi... benim resmimi cektigini dusundum. His iste...

Aradan vakit gecti.. e biz ayrildiktan sonra tabi facebook kullandigim zamanda bana yazmis resmimi atip senden hoşlanıyorum.. o zaman ellerindin simdi benim olabilirsin diye ... iste simdi itiraf geliyor... çocuğun adi da cem arada arada... eski sevgilimin adina X diyorum..

Benim cevap su oldu.

Cem.. bu ne demek oluyor.. ben X ...

Cocuk engelledi beni sonra :)))) sonra naptilar billlmeyyyrummm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------



Guldurdun ya... genclik orta yaslilik herneyse nasil geciriyosunuz geçirdiniz merak ettim hahahha

Sonradan durulma mi oldu hjaj

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

Ben kiz halimle .... balkonda karsi apartmanin balkonuna ayakta iseme rekoru kiriyordum.. cok utaniyorummmmm

balkondan salmayı bende çok yapardım alt kattakilerin çamaşırlarına tükürürdüm :D

inan hala durulma olmadı tabi böyle pislik şeyler yapmasam da eğleneceğim çok şey bulurum :)

bu arada çok garip bi rekorun varmış hahahaha :d
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Eski sevgilim ben arkadaşlarla oturuyorduk. Sohbet muhabbet ederken cok eski sevgilimin bir arkadasi geldi . Cocuk bana bakiyor farkettim..neyse bu telefonunu cikardi... benim resmimi cektigini dusundum. His iste...

Aradan vakit gecti.. e biz ayrildiktan sonra tabi facebook kullandigim zamanda bana yazmis resmimi atip senden hoşlanıyorum.. o zaman ellerindin simdi benim olabilirsin diye ... iste simdi itiraf geliyor... çocuğun adi da cem arada arada... eski sevgilimin adina X diyorum..

Benim cevap su oldu.

Cem.. bu ne demek oluyor.. ben X ...

Cocuk engelledi beni sonra :)))) sonra naptilar billlmeyyyrummm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------



Guldurdun ya... genclik orta yaslilik herneyse nasil geciriyosunuz geçirdiniz merak ettim hahahha

Sonradan durulma mi oldu hjaj

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

Ben kiz halimle .... balkonda karsi apartmanin balkonuna ayakta iseme rekoru kiriyordum.. cok utaniyorummmmm

 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
balkondan salmayı bende çok yapardım alt kattakilerin çamaşırlarına tükürürdüm :D

inan hala durulma olmadı tabi böyle pislik şeyler yapmasam da eğleneceğim çok şey bulurum :)

bu arada çok garip bi rekorun varmış hahahaha :d
balkondan 7. Kattan miletin uzerine iserdik . En son hatirladigim kel bir adam yukari dogru bakiyodu... o gun sonn oldu :)))

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

Yaa deme oyle kucuk cocuktum belki 5 falan
:)) cok utaniyorumm.
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Ne pisliksiniz beeee. :bounce:

Benim de çocukluk anım vardır. Anlatayım.

Oyuncak tırım var. Mahallede oynuyorum. Üzerinde de gemi taşıyor. Büyükte birşey çok güzel.
Neredeyse büyün sokakta kafama göre sürüyorum. İşte yola gidip geliyorum güya. :)
Tabi karnım acıktı. Evin önünde ki kaldırımın oraya tırı koydum, çocuklukya park ettim. :)
Geldiğimde tır yoktu. Hayatta yaptığım en büyük salaklıktır belkide. :cherry:

Not: Şu an çocukken oynadığım tırın gerçeğini kullanıyorum. :bounce:

Birde çocukken bizim mahallede ki inşaata kamyon kum getirdi. Çocukluk bende oynuyorum kumda.
Ama öyle böyle değil. Yüzüyorum resmen. :cherry: Mahallede ki komşu teyzelerin bile dikkatini çekmiş ki sordular. "Annen kızmaz mı evladım ?" Yok dedim benim annem bişe demez, dememle annemi görmem bir oldu.
Tabi beni bi döv, bi döv. Böyle bi dayak yok. :mrgreen:
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
6. sınıftayken babamın motorunu yürütmüştüm. Annem ve babam akşama kadar beni aramışlar. Buldukları zaman bir dayak bir dayak ve bir daha dayak...
Ama babam sonra beni tebrik etti, o kadar motorla gezip kaza yapmadan geri gelmem sebebiyle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst