O oluroyle Katılım 16 Eyl 2014 Mesajlar 3,050 18 Eki 2016 #101 "Aaa bende motosiklet seviyorum. Hatta cbr 125 alcam " cilarrrr Aa sizde mi motosiklet sevicisiniz diyesim gelmiştir hep hep icimden... Bi bitmediniz ...
"Aaa bende motosiklet seviyorum. Hatta cbr 125 alcam " cilarrrr Aa sizde mi motosiklet sevicisiniz diyesim gelmiştir hep hep icimden... Bi bitmediniz ...
tigermbz Katılım 10 Şub 2006 Mesajlar 6,827 Motosikleti MV Agusta Brutale 800, Ducati 797 18 Eki 2016 #102 bir naked bike fanatiği olaraktan, panigale 899' a deruni bir muhabbet besliyorum