İtalyan arkadaş sonunda ülkemize teşrif etti

Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Yorumlara bakıyorum da,herkes motordan çok iyi anlıyormuş gibi ahkam kesiyor. Önce bir Benelli'nin tarihini araştırın bakalım. Ondan sonra konuşun.Bazı arkadaşlar Benelli'yi Megelli ile karıştırıyor galiba. Bunun yanı sıra sizin beğendiğiniz,mesela Honda'nın 250 cc.ye kadar hacimli bütün motorları Çin'de yapılıyor. Çin'de yapılan her motor kalitesizdir diye bir şey yok. Benelli çok eski bir marka.Ama uzun yıllar ülkemize gelmeyince,bilinmeyen motorlar kategorisine girdi. Bence yargısız infaz yapıyorsunuz. Kanımca bu motor bir çoğumuzu utandıracak kalitede.

Çinde üretim yapan İtalyan markası olsa iyi ama Çin firması tarafından satın alınmış ve yine Çinde üretim yapan bir firma,bir de dandik servis olayı eklenince insanlar da pek güven kalmıyor markaya.Güzelim Benelli markasını da batırmazlar inşallah.

Bu arada Benelli'yi yeni bir marka zannedenler buyrun Benelli'nin tarhiçesi;
http://en.wikipedia.org/wiki/Benelli_(motorcycles)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
250cc naked ve neredeyse Vstrom kadar ağır. Ülkemize yeni giren bir marka ve pahalı.

Bunları birleştirince çıkacak sonuç aşağı yukarı belli.

Bir elin parmağını geçermi satışları bilmiyorum.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
250cc naked ve neredeyse Vstrom kadar ağır. Ülkemize yeni giren bir marka ve pahalı.

Bunları birleştirince çıkacak sonuç aşağı yukarı belli.

Bir elin parmağını geçermi satışları bilmiyorum.

Ben niyetliyim fakat buna değil bu biraz tefarruatlı Benelli TNT25 bu daha mantıklı ilk etapta
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
inazuma hindistan üretimi
cbr 125/250 ise tayland

çinden her türlü iyidir
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
BENELLİ bizi güldürdü, Allah' ta benelliyi güldürür inşallah. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst