- Katılım
- 11 Haz 2012
- Mesajlar
- 3,535
- Motosikleti
- Kawasaki Vulcan S
Yorumlara bakıyorum da,herkes motordan çok iyi anlıyormuş gibi ahkam kesiyor. Önce bir Benelli'nin tarihini araştırın bakalım. Ondan sonra konuşun.Bazı arkadaşlar Benelli'yi Megelli ile karıştırıyor galiba. Bunun yanı sıra sizin beğendiğiniz,mesela Honda'nın 250 cc.ye kadar hacimli bütün motorları Çin'de yapılıyor. Çin'de yapılan her motor kalitesizdir diye bir şey yok. Benelli çok eski bir marka.Ama uzun yıllar ülkemize gelmeyince,bilinmeyen motorlar kategorisine girdi. Bence yargısız infaz yapıyorsunuz. Kanımca bu motor bir çoğumuzu utandıracak kalitede.
Çinde üretim yapan İtalyan markası olsa iyi ama Çin firması tarafından satın alınmış ve yine Çinde üretim yapan bir firma,bir de dandik servis olayı eklenince insanlar da pek güven kalmıyor markaya.Güzelim Benelli markasını da batırmazlar inşallah.
Bu arada Benelli'yi yeni bir marka zannedenler buyrun Benelli'nin tarhiçesi;
http://en.wikipedia.org/wiki/Benelli_(motorcycles)