işte yeni motorum x9 250 piaggoi

Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
http://img43.imageshack.us/img43/522/sdc11428c.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:27 ----------

http://img823.imageshack.us/img823/5610/sdc114300.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 ----------

http://img35.imageshack.us/img35/1023/sdc11429n.jpg
arkadaşlar yeni motorum x9 250 ve bendeniz innovacı iş yerimin önündeyim malum iş kıyafetlerim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:36 ----------

[URL=http://img35.imageshack.us/i/sdc11429n.jpg/][/URL]
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun Murat:),sıfır mı bu.:p
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
[URL=http://img823.imageshack.us/i/sdc114300.jpg/][/URL]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:41 ----------

yakışır abime .

eyvallah zafer inşallah daha iyileri sizin olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:43 ----------

Hayırlı uğurlu olsun Murat:),sıfır mı bu.:p

gökhan 2006 bu ama çok temiz 13bin km de
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fotoğraftan kokusunu aldım belli temizliği,güle güle kullan.:)
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Hayılı olsun, Allah kazasız belasız binmeyi nasip eder işallah.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
22
abi motorun çok güzelmiş . çok scooter gördüm ama bu baya farklıymış
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
bütün dostlara sevgiler saolun sizlerle paylaşmak istedim ilk motorumu alırkende motorhocası arkadaşım hatırlar kendisinin fikrini almıştım burada sizlerle olmaktan iyiyi kötüyü paylaşmaktan haz aldığımı bilmenizi isterim
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
hayırlı olsun Murat usta,Allah kazadan beladan korusun cümlemizi,güle güle güzel günlerde kullanman dileklerimle.
bir tur atarız dimi :p
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
allah herkeze kazasız belasız iyi günlerde kullanmayı nasip etsin,bütün motorlu taşıt kullananları korusun turlarız turda atarsınız daha gezecezde inşallah yalovada yapacaz festivalade gidecez dimi tamer hocam
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Yakışıklı ve yapılı (hani kaslı derler ya) bir modelmiş :) Güle güle kullan.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
Murat abi, hayırlı olsun. Allah kaza bela göstermesin. Güle güle kullan inşallah.

Otopark komşum olur bu x9 iş yerinde. :)
Her bakışımda "ne akıllı adam bunun sahibi" derim.
Senden iyi olmasın, akıllı adam da zaten. :)
Biraz deli sayılır ama bence. Yaz kış Beylikdüzü-Yenibosna yapıyor haftanın neredeyse her günü x9'la.

Konforu, geniş bagaj hacmi (sırt çantası hayatımın bir parçası oldu :)), ön camı, ayak-bacak bölgesinin karşıdan gelen rüzgarı almaması (öyle tahmin ediyorum :)), yakışıklılığı, kalitesi, her bi haltı var. :mrgreen:
Sen de memnun kalırsın inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst