işte yeni motorum x9 250 piaggoi

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Abi hayırlı olsun güzel motor maşallah sen kullanacağın makinayı biliyosun innovadanda vazgeçmeme sebebin bu :cat:innovada duruyor değilmi?
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
Abi hayırlı olsun güzel motor maşallah sen kullanacağın makinayı biliyosun innovadanda vazgeçmeme sebebin bu :cat:innovada duruyor değilmi?

saol adaş ,teşekkür ederim innova duruyor ama satılıkta hiç istemiyorum onu satmayı ama sıkışığım biraz ama bir ayarlama yapabilirsem satmayabilirim innova bambaşka bi makina geçenlerde innova ile anadolu hisarına geçtim gidiş geliş baya tuhaf geldi 5km sonra alıştım onun egsoz sesi yeter pon pon pon
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Arkadaşım, motor çok güzel :cat: Güle güle ve kazasız belasız kullanmanı dilerim.
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Hayırlı olsun arkadaşım güle güle kazasız belasız kullanmanı dilerim.:cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
allah herkeze kazasız belasız iyi günlerde kullanmayı nasip etsin,bütün motorlu taşıt kullananları korusun turlarız turda atarsınız daha gezecezde inşallah yalovada yapacaz festivalade gidecez dimi tamer hocam

gideriz tabi murat usta,senin iş yeri avrupa yakasında nerdeydi bir ugrasak gelirken çokoprens getirsek çay ısmarlarmısın :p
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
hayırlı olsun, temiz görünüyor makina :cat:

yakıt tüketimini hesapladınızmı, kaç lt yakıyor 100 km de.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Maşallah çok güzel. Allah kaza göstermesin. Keyifle kullanmayı nasip etsin.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
hayırlı olsun bende bu motoru almak niyetindeyim diğer motorun ile bunun ne gibi farkları var son hız ne gördün yakıtı 100 kmde kaçl itre yokuşlarda nasıl çukurlarda tümseklerde nasıl sertmi rüzgarı alıyormu yazarsan sevinirim
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Kazasız belasız kullanmak dileğiyle, 3 ay önce sattım bende x9 umu, aynaları çok hassas çarpmaya gelmiyor çok dikkat, yakıta gelince şehir içi 200 kuruş yakıyordu. uzun yolda sabit 80 km' ile 140 kuruş. Rüzgar konusuna ve konfor konusunda hala arıyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst